Primăria Municipiului Aiud face angajări. Care sunt condițiile specifice de participare la concurs pentru cele două posturi vacante
Primăria Municipiului Aiud face angajări. Care sunt condițiile specifice de participare la concurs pentru cele două posturi vacante
Primăria Municipiului Aiud organizează la sediul instituției din str. Cuza Vodă, nr. 1, concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată nedeterminată a două posturi vacante, cu normă întreagă, după cum urmează:
– 1 funcție publică de conducere specifică de Arhitect – șef al Direcției Arhitect – șef din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud;
– 1 funcție publică de conducere de Director executiv al Direcției Economice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud.
Condițiile de participare la concurs pentru postul de Arhitect – șef al Direcției Arhitect – șef din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud:
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului și amenajării teritoriului, conform art. 36^1 lit. b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismului, cu modificările și completările ulterioare;
– absolvenți cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor <LLNK 12011 1 12 2p2 153 59>art. 153 alin. (2) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
– atestat eliberat de Registrul Urbaniștilor din România;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 7 ani.
Candidații trebuie să îndeplinească condițiile de ocupare a unei funcții publice, prevăzute la art. 465 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Condițiile de participare la concurs pentru postul de Director executiv al Direcției Economice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud:
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în ramura de știință: științe economice;
– absolvenți cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor <LLNK 12011 1 12 2p2 153 59>art. 153 alin. (2) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 7 ani.
Candidații trebuie să îndeplinească condițiile de ocupare a unei funcții publice, prevăzute la art. 465 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Condițiile de desfășurare a concursului:
– Proba scrisă: 12.02.2020, ora 11:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C. Brătianu;
– Interviul: se va susține într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise.
– Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 08.01.2020 – 27.01.2020 (ora 16:00), la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primăriei Municipiului Aiud.
Condițiile de participare şi condițiile de desfășurare ale concursului, bibliografia, atribuțiile prevăzute în fișa postului şi alte date necesare desfășurării concursului se afișează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul instituției: www.aiud.ro.
Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, număr de telefon 0258 861 310, interior 1013/fax 0258 861280, e-mail: [email protected], persoana de contact: Morar Angela, consilier în cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern, precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Ieșirile la restaurant devin tot mai rare pentru români: Scumpirile și inflația îi fac să gătească acasă
Ieșirile la restaurant se reduc tot mai mult pentru români: Prețurile tot mai mari și inflația îi țin acasă Ieșitul în oraș la restaurant, cândva obișnuit pentru relaxare sau socializare, a ajuns pentru mulți români un lux greu de susținut. Prețurile au crescut constant în ultimele luni, iar prognoza Băncii Naționale indică o inflație de […]
Carduri sociale 2025 | Persoanele defavorizate vor beneficia în continuare de tichete sociale în valoare de 250 lei: Sprijin și pentru elevii defavorizați
Persoanele defavorizate vor beneficia în continuare de tichete sociale în valoare de 250 lei: Sprijin și pentru elevii defavorizați Guvernul a aprobat, joi, 11 septembrie 2025, o Ordonanţă care prevede că persoanele defavorizate vor beneficia în continuare de tichete sociale pentru produse alimentare şi mese calde în valoare de 250 lei, până la finalul anului […]
Rabla 2025 | Programul ar putea fi lansat la începutul săptămânii viitoare. Ministru: „De mâine poate să fie adoptat ordinul necesar pentru ghid”
Rabla 2025 | Programul ar putea fi lansat la începutul săptămânii viitoare Programul „Rabla” pentru anul 2025 ar putea fi lansat la începutul săptămânii viitoare, a anunţat, joi, 11 septembrie 2025, ministrul Mediului, Diana Buzoianu. „A trecut în şedinţa de guvern hotărârea care stabileşte ca proiect principal partea de Program „Rabla” – persoane fizice. Practic, […]