Primăria Alba Iulia organizează licitație pentru achiziția de materiale necesare realizării a 25 de portrete cu oameni celebri. Ofertele se depun până în 17 octombrie
Primăria Alba Iulia a lansat o licitație publică pentru achiziția de materiale necesare realizării a 25 de portrete cu oameni celebri, în cadrul proiectului ”Alba Iulia, o istorie vizuală prin <amprente> celebre”, cofinanțat prin Administrația Fondului Cultural Național.
Este vorba despre coli de hârtie, creioane conte și moi, cărbune, fixativ pentru lucrări de artă, rame și sticlă. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică este achiziţie directă, iar criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de furnizare: preţul cel mai scăzut. Cei interesați pot depune ofertele până în 17 octombrie 2017, la ora 10.00.
”Municipiul Alba Iulia, în calitate de autoritate contractantă, are onoarea să vă invite să participaţi la procedura de atribuire a contractului de achiziţia de materiale necesare realizării a 25 de portrete cu oameni celebri în cadrul proiectului „Alba Iulia – O istorie vizuală prin «amprente» celebre“, cofinanţat prin Administraţia Fondului Cultural Naţional.
Prezentarea ofertei Ofertanţii interesaţi de procedura de achiziţie îşi vor încărca oferta financiară, cu respectarea detaliilor specificate în caietul de sarcini, până în 17.10.2017, ora 1O00 în catalog electronic SEAP, pe site-ul https://www.e-licitatie.ro. la rubrica Proceduri de atribuire – Cumpărări directe – Catalog de produse/servicii/lucrări, cu denumirea completa a achiziţiei, si anume achiziţia de materiale necesare realizării a 25 de portrete cu oameni celebri în cadrul proiectului „Alba Iulia – O istorie vizuală prin «amprente» celebre“, cofinanţat prin Administraţia Fondului Cultural Naţional, cu confirmarea incarcarii in catalog SEAP pe email: [email protected]”, se arată în anunț.
Perioada de valabilitate a ofertelor: 30 zile faţă de data transmiterii acestora Preţul va fi exprimat in lei, fără TVA. NU se accepta actualizarea preţului contractului.
Telefonul de unde se pot procura informaţii suplimentare este 0258/811993 – Serviciul Verificare, Evaluare Şi Achiziţii Publice.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
FOTO | Un sat din comuna Sântimbru, în continuă dezvoltare: Mai multe străduțe, modernizate. Primar: ,,Pentru noi, fiecare gospodărie este importantă”
Un sat din comuna Sântimbru, în continuă dezvoltare: Mai multe străduțe, modernizate. Primar: ,,Pentru noi, fiecare gospodărie este importantă” Localitatea Coșlariu din comuna Sântimbru se bucură de o serie de modernizări la mai multe străduțe. Anunțul a fost făcut de primarul comunei. Astfel, drumurile din zona terenului de fotbal, stația de euprare și ieșirea înspre […]
FOTO | Liceul Tehnologic „Țara Moților” Albac, dotat cu mobilier și tehnică de ultimă generație: De unde au provenit fondurile
Liceul Tehnologic „Țara Moților” Albac, dotat cu mobilier și tehnică de ultimă generație: De unde au provenit fondurile În 2025, printr-un proiect PNRR, Primăria Albac a reușit să obțină fondurile necesare pentru dotarea Liceului Tehnologic „Țara Moților” cu mobilier și tehnică de ultimă generație. Astfel, fiecare sală de grădiniță și fiecare sală de clasă au […]
FOTO | Zeci de plăcuțe de informare turistică cu cod QR vor fi montate pe principalele monumente și atracții din Aiud
Zeci de plăcuțe de informare turistică cu cod QR vor fi montate pe principalele monumente și atracții din Aiud Zeci de plăcuțe de informare turistică cu cod QR vor fi montate ]n curând pe principalele monumente și atracții din municipiul Aiud. „Descoperirea obiectivelor turistice din Aiud devine digitalizată și mai simplă! În curând, 22 de […]
