Primăria Alba Iulia organizează licitație pentru achiziția de materiale necesare realizării a 25 de portrete cu oameni celebri. Ofertele se depun până în 17 octombrie
Primăria Alba Iulia a lansat o licitație publică pentru achiziția de materiale necesare realizării a 25 de portrete cu oameni celebri, în cadrul proiectului ”Alba Iulia, o istorie vizuală prin <amprente> celebre”, cofinanțat prin Administrația Fondului Cultural Național.
Este vorba despre coli de hârtie, creioane conte și moi, cărbune, fixativ pentru lucrări de artă, rame și sticlă. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică este achiziţie directă, iar criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de furnizare: preţul cel mai scăzut. Cei interesați pot depune ofertele până în 17 octombrie 2017, la ora 10.00.
”Municipiul Alba Iulia, în calitate de autoritate contractantă, are onoarea să vă invite să participaţi la procedura de atribuire a contractului de achiziţia de materiale necesare realizării a 25 de portrete cu oameni celebri în cadrul proiectului „Alba Iulia – O istorie vizuală prin «amprente» celebre“, cofinanţat prin Administraţia Fondului Cultural Naţional.
Prezentarea ofertei Ofertanţii interesaţi de procedura de achiziţie îşi vor încărca oferta financiară, cu respectarea detaliilor specificate în caietul de sarcini, până în 17.10.2017, ora 1O00 în catalog electronic SEAP, pe site-ul https://www.e-licitatie.ro. la rubrica Proceduri de atribuire – Cumpărări directe – Catalog de produse/servicii/lucrări, cu denumirea completa a achiziţiei, si anume achiziţia de materiale necesare realizării a 25 de portrete cu oameni celebri în cadrul proiectului „Alba Iulia – O istorie vizuală prin «amprente» celebre“, cofinanţat prin Administraţia Fondului Cultural Naţional, cu confirmarea incarcarii in catalog SEAP pe email: [email protected]”, se arată în anunț.
Perioada de valabilitate a ofertelor: 30 zile faţă de data transmiterii acestora Preţul va fi exprimat in lei, fără TVA. NU se accepta actualizarea preţului contractului.
Telefonul de unde se pot procura informaţii suplimentare este 0258/811993 – Serviciul Verificare, Evaluare Şi Achiziţii Publice.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Politică Administrație
FOTO | Trecerea de pietoni din centrul Aiudului, retrasată: „Asigurăm astfel o circulație mai fluentă și mai sigură pentru aiudeni dar și pentru turiști”
Trecerea de pietoni din centrul Aiudului, retrasată Trecerea de pietoni din centrul municipiului Aiud a fost retrasată. „Pași mici, dar extrem de importanți pentru patrimoniul central al Aiudului. Am retrasat trecerea de pietoni din centrul orașului, pentru a asigura o circulație mai fluentă și mai sigură, atât pentru aiudeni, cât și pentru turiștii care ne […]
FOTO | Lucrări avansate la modernizarea școlii și la noua sală de sport din Șpring
Școală modernizată și sală de sport nouă la Șpring: Lucrări avansate Școala gimnazială unde vor învața elevii din clasele III-VIII, din cele 4 sate, a fost renovată integral și pregătirile sunt pe ultima sută de metri, a anunțat, miercuri, 13 august 2025, primarul comunei Șpring, Iulia Stănilă. Potrivit acesteia, sala de sport de 102 locuri […]
FOTO | Creșă nouă în cartierul Aleea Parc din Sebeș: A fost construită pe amplasamentul unei foste centrale termice
Creșă nouă în cartierul Aleea Parc din Sebeș Noua creșă, edificată în cartierul Aleea Parc, a fost recepționată, marți, 12 august 2025, de Primăria Sebeș. Construită pe amplasamentul fostei centrale termice care se afla în ruină, noua creșă are o suprafață desfășurată de circa 900 de metri pătrați și un regim de înălțime de parter […]