Primăria Alba Iulia organizează licitație pentru achiziția de materiale necesare realizării a 25 de portrete cu oameni celebri. Ofertele se depun până în 17 octombrie
Primăria Alba Iulia a lansat o licitație publică pentru achiziția de materiale necesare realizării a 25 de portrete cu oameni celebri, în cadrul proiectului ”Alba Iulia, o istorie vizuală prin <amprente> celebre”, cofinanțat prin Administrația Fondului Cultural Național.
Este vorba despre coli de hârtie, creioane conte și moi, cărbune, fixativ pentru lucrări de artă, rame și sticlă. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică este achiziţie directă, iar criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de furnizare: preţul cel mai scăzut. Cei interesați pot depune ofertele până în 17 octombrie 2017, la ora 10.00.
”Municipiul Alba Iulia, în calitate de autoritate contractantă, are onoarea să vă invite să participaţi la procedura de atribuire a contractului de achiziţia de materiale necesare realizării a 25 de portrete cu oameni celebri în cadrul proiectului „Alba Iulia – O istorie vizuală prin «amprente» celebre“, cofinanţat prin Administraţia Fondului Cultural Naţional.
Prezentarea ofertei Ofertanţii interesaţi de procedura de achiziţie îşi vor încărca oferta financiară, cu respectarea detaliilor specificate în caietul de sarcini, până în 17.10.2017, ora 1O00 în catalog electronic SEAP, pe site-ul https://www.e-licitatie.ro. la rubrica Proceduri de atribuire – Cumpărări directe – Catalog de produse/servicii/lucrări, cu denumirea completa a achiziţiei, si anume achiziţia de materiale necesare realizării a 25 de portrete cu oameni celebri în cadrul proiectului „Alba Iulia – O istorie vizuală prin «amprente» celebre“, cofinanţat prin Administraţia Fondului Cultural Naţional, cu confirmarea incarcarii in catalog SEAP pe email: [email protected]”, se arată în anunț.
Perioada de valabilitate a ofertelor: 30 zile faţă de data transmiterii acestora Preţul va fi exprimat in lei, fără TVA. NU se accepta actualizarea preţului contractului.
Telefonul de unde se pot procura informaţii suplimentare este 0258/811993 – Serviciul Verificare, Evaluare Şi Achiziţii Publice.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
Pasajul subterean pentru mașini din Alba Iulia – zona Stadion, un nou pas pentru descongestionarea traficului. Proiectul tehnic, la aprobat în Consiliul Local
Pasajul subterean pentru mașini din Alba Iulia – zona Stadion, un nou pas pentru descongestionarea traficului. Proiectul tehnic, la aprobat în Consiliul Local Consiliul Local din Alba Iulia urmează să aprobe în ședința extraordinară din 9 decembrie 2025 documentația tehnico – economică, faza proiect tehnic și indicatorii tehnico-economici pentru obiectivul de investiții: „DESCONGESTIONARE TRAFIC INTRARE […]
Alba Iulia Transport Local SRL va primi un spațiu în folosință gratuită în incinta sediului Primăriei Municipiului Alba Iulia, pentru perioada de existență a firmei
Alba Iulia Transport Local SRL va primi un spațiu în folosință gratuită în incinta sediului Primăriei Municipiului Alba Iulia, pentru perioada de existență a firmei Consilierii locali din Alba Iulia vor avea de aprobat în ședința extraordinară de marți, 9 decembrie 2025, proiectul de transmitere în folosință gratuită către SC ALBA IULIA TRANSPORT LOCAL SRL, […]
Infrastructură rutieră modernizată într-un sat din Galda de Jos: Străzile incluse în proiect
Infrastructură rutieră modernizată într-un sat din Galda de Jos: Străzile incluse în proiect Prin proiectul ,,Modernizare infrastructură rutieră în satul Benic, comuna Galda de Jos, județul Alba, urmează să se modernizeze mai multe străzi. Mai exact, o lungime de 3,338 km urmează să fie modernizată prin proiectul autorităților locale, care a fost depus la APM […]
