Primăria Alba Iulia organizează licitație pentru achiziția de materiale necesare realizării a 25 de portrete cu oameni celebri. Ofertele se depun până în 17 octombrie
Primăria Alba Iulia a lansat o licitație publică pentru achiziția de materiale necesare realizării a 25 de portrete cu oameni celebri, în cadrul proiectului ”Alba Iulia, o istorie vizuală prin <amprente> celebre”, cofinanțat prin Administrația Fondului Cultural Național.
Este vorba despre coli de hârtie, creioane conte și moi, cărbune, fixativ pentru lucrări de artă, rame și sticlă. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică este achiziţie directă, iar criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de furnizare: preţul cel mai scăzut. Cei interesați pot depune ofertele până în 17 octombrie 2017, la ora 10.00.
”Municipiul Alba Iulia, în calitate de autoritate contractantă, are onoarea să vă invite să participaţi la procedura de atribuire a contractului de achiziţia de materiale necesare realizării a 25 de portrete cu oameni celebri în cadrul proiectului „Alba Iulia – O istorie vizuală prin «amprente» celebre“, cofinanţat prin Administraţia Fondului Cultural Naţional.
Prezentarea ofertei Ofertanţii interesaţi de procedura de achiziţie îşi vor încărca oferta financiară, cu respectarea detaliilor specificate în caietul de sarcini, până în 17.10.2017, ora 1O00 în catalog electronic SEAP, pe site-ul https://www.e-licitatie.ro. la rubrica Proceduri de atribuire – Cumpărări directe – Catalog de produse/servicii/lucrări, cu denumirea completa a achiziţiei, si anume achiziţia de materiale necesare realizării a 25 de portrete cu oameni celebri în cadrul proiectului „Alba Iulia – O istorie vizuală prin «amprente» celebre“, cofinanţat prin Administraţia Fondului Cultural Naţional, cu confirmarea incarcarii in catalog SEAP pe email: [email protected]”, se arată în anunț.
Perioada de valabilitate a ofertelor: 30 zile faţă de data transmiterii acestora Preţul va fi exprimat in lei, fără TVA. NU se accepta actualizarea preţului contractului.
Telefonul de unde se pot procura informaţii suplimentare este 0258/811993 – Serviciul Verificare, Evaluare Şi Achiziţii Publice.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Politică Administrație
Primăria Alba Iulia a semnat contractul de mentenanță pentru locurile de joacă din municipiu: Toate spațiile vor beneficia de reparații în timp cât mai scurt
Primăria Alba Iulia a semnat contractul de mentenanță pentru locurile de joacă din municipiu: Toate spațiile vor beneficia de reparații în timp cât mai scurt Primăria Alba Iulia a semnat contractul de mentenanță pentru locurile de joacă din municipiu, urmând ca toate spațiile să beneficieze de reparații în timp cât mai scurt. ”Astăzi am semnat […]
Sorin Grindeanu: „Toţi primarii partidului, consilierii judeţeni, parlamentarii vor fi consultaţi privind intrarea sau nu la guvernare a PSD”
Sorin Grindeanu: „Toţi primarii partidului, consilierii judeţeni, parlamentarii vor fi consultaţi privind intrarea sau nu la guvernare a PSD” Preşedintele interimar al PSD, Sorin Grindeanu, a declarat, luni, 2 iunie 2025, că în şedinţa PSD s-a votat ca toţi primarii partidului, consilierii judeţeni, parlamentarii să fie consultaţi privind intrarea sau nu la guvernare a formaţiunii. […]
Încă un corp al Palatului Principilor Transilvaniei din Alba Iulia va fi restaurat cu fonduri europene nerambursabile de peste 6,6 milioane de euro
Încă un corp al Palatului Principilor Transilvaniei din Alba Iulia va fi restaurat cu fonduri europene nerambursabile de peste 6,6 milioane de euro Considerat cea mai importantă clădire administrativă din Transilvania vremii sale, Palatul Principilor Transilvaniei din Alba Iulia, monument istoric de importanță națională, este și o monumentală provocare în privința consolidării, restaurării și punerii […]