Primăria Aiud: Concurs pentru două funcții vacante, de consilier și inspector, la Direcția Tehnică. Condiții de participare
Primăria municipiului Aiud organizează la sediul instituției din str. Cuza Vodă, nr. 1, concurs de recrutare în vederea ocupării a două funcţii publice de execuție vacante.
1) CONSILIER, CLASA I, GRAD PROFESIONAL SUPERIOR – 1 POST, Direcția Tehnică, Compartiment Implementare proiecte, Monitorizare servicii publice, Energetic.
Condiţii de participare la concurs:
– candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe inginerești;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.
2) INSPECTOR, CLASA I, GRAD PROFESIONAL SUPERIOR – 1 POST, Direcția Tehnică, Compartiment Implementare proiecte, Monitorizare servicii publice, Energetic.
Condiţii de participare la concurs:
– candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.
Condiţiile de desfăşurare a concursului:
– Proba scrisă: 04.09.2017, ora 11:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu;
– Interviul: se va susţine într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
– Dosarele de înscriere la concurs se depun la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primăriei Municipiului Aiud, în perioada 31.07.2017 – 21.08.2017, ora 16:00 (inclusiv).
Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare ale concursului, bibliografia şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul www.aiud.ro.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primăriei Municipiului Aiud, camera 22 și la nr. telefon 0258 861 310 interior 1013. (C.M.)
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Politică Administrație
Primăria Alba Iulia a semnat contractul de mentenanță pentru locurile de joacă din municipiu: Toate spațiile vor beneficia de reparații în timp cât mai scurt
Primăria Alba Iulia a semnat contractul de mentenanță pentru locurile de joacă din municipiu: Toate spațiile vor beneficia de reparații în timp cât mai scurt Primăria Alba Iulia a semnat contractul de mentenanță pentru locurile de joacă din municipiu, urmând ca toate spațiile să beneficieze de reparații în timp cât mai scurt. ”Astăzi am semnat […]
Sorin Grindeanu: „Toţi primarii partidului, consilierii judeţeni, parlamentarii vor fi consultaţi privind intrarea sau nu la guvernare a PSD”
Sorin Grindeanu: „Toţi primarii partidului, consilierii judeţeni, parlamentarii vor fi consultaţi privind intrarea sau nu la guvernare a PSD” Preşedintele interimar al PSD, Sorin Grindeanu, a declarat, luni, 2 iunie 2025, că în şedinţa PSD s-a votat ca toţi primarii partidului, consilierii judeţeni, parlamentarii să fie consultaţi privind intrarea sau nu la guvernare a formaţiunii. […]
Încă un corp al Palatului Principilor Transilvaniei din Alba Iulia va fi restaurat cu fonduri europene nerambursabile de peste 6,6 milioane de euro
Încă un corp al Palatului Principilor Transilvaniei din Alba Iulia va fi restaurat cu fonduri europene nerambursabile de peste 6,6 milioane de euro Considerat cea mai importantă clădire administrativă din Transilvania vremii sale, Palatul Principilor Transilvaniei din Alba Iulia, monument istoric de importanță națională, este și o monumentală provocare în privința consolidării, restaurării și punerii […]