Rămâi conectat

Actualitate

(P) OFERTA DE VÂNZARE acţiuni prin LICITAŢIE CU STRIGARE – S.C. CUPRU MIN S.A. Abrud

Publicat

în

    Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri (MECMA) prin Oficiul Participaţiilor Statului şi Privatizării în Industrie (OPSPI) cu sediul în str. Calea Victoriei nr. 152 Sector 1, Bucureşti, România, oferă la vânzare prin LICITAŢIE CU STRIGARE, în conformitate cu prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 88/1997 cu modificările şi completările ulterioare, ale Legii nr.137/2002, cu modificările şi completările ulterioare, ale Normelor Metodologice aprobate prin H.G. nr. 577/2002, cu modificările şi completările ulterioare şi ale H.G. nr. 590/2006, cu modificările şi completările ulterioare, un număr de 2.418.480 acţiuni, reprezentând 100 % din capitalul social al S.C. CUPRU MIN S.A. Abrud cu sediul social în Abrud, str. Piaţa Petru Dobra nr.1, cod poştal 515100, jud. Alba, Cod Unic de Înregistrare: 11551757, Atribut fiscal: RO, număr de înmatriculare la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Alba: J 01/64/1999, având activitatea principală: Cod CAEN – 0729- extracţia altor minereuri metalifere neferoase.
Numărul total de acţiuni: 2.418.480
Structura acţionariatului: 100% MECMA.
Valoarea nominală a acţiunii este de 10 lei.
Capitalul social: 24.184.800 lei.
Oferta de vânzare este valabilă 180 zile de la data publicării, cu posibilitatea de a fi prelungită, conform prevederilor art. 7 din Legea nr. 137/2002, cu modificările şi completările ulterioare.
În conformitate cu prevederile H.G. nr. 590/2006, cu modificările şi completările ulterioare, licitaţia cu strigare se va desfăşura după regula licitaţiei competitive, la cel mai bun preţ oferit, superior valorii preţului de ofertă.
Preţul de ofertă (preţul de pornire al licitaţiei) este de 103,68 lei/acţiune.
Preţul minim de vânzare este 108,864 lei/acţiune (preţul de pornire al licitaţiei + 5% din preţul de pornire, reprezentând pasul de licitaţie), respectiv 263.285.406,72 lei pentru întregul pachet de acţiuni scos la vânzare de MECMA prin OPSPI.
DOSARUL DE PREZENTARE al societăţii comerciale poate fi procurat de la OPSPI cam. 515, Calea Victoriei nr. 152, Sector 1, Bucureşti, telefon 021/2025488, fax: 021/2025372, de luni până joi, între orele 8.30 – 15.30 şi vineri între orele 8.30- 12.30.
Informaţii suplimentare pentru efectuarea propriului audit în vederea întocmirii ofertei de cumpărare vor fi disponibile în cadrul Camerei de Date organizată la sediul S.C. CUPRU MIN S.A. Abrud, deschisă până la 16.01.2012, pe baza unei taxe de acces direct la date şi informaţii, în condiţiile precizate în H.G. nr. 577/2002, cu modificările şi completările ulterioare, în HG nr. 590/2006, cu modificările şi completările ulterioare şi în Dosarul de Prezentare. Pentru accesul la date şi informaţii geologice este necesară achitarea unor taxe specifice, stabilite şi încasate direct de Agenţia Naţională pentru Resurse Minerale, conform celor specificate în Dosarul de Prezentare.
Pentru persoanele fizice/juridice române plata TAXEI DE ACCES DIRECT la date şi informaţii, în sumă de 62.000 lei (include TVA), a TAXEI DE PARTICIPARE LA LICITAŢIE în suma de 49.600 lei (include TVA) şi a DOSARULUI DE PREZENTARE în sumă de 49.600 lei (include TVA), va fi efectuată în lei, cu ordin de plată, în contul nr. RO65TREZ7015025XXX009766, iar GARANŢIA DE PARTICIPARE în suma de 4.836.960 lei poate fi depusă în contul nr. RO30TREZ7015005XXX010523, deschise de OPSPI la Trezoreria Sector 1. CIF OPSPI: 25008603.
Pentru persoanele fizice/juridice străine, plata TAXEI DE ACCES DIRECT LA DATE ŞI INFORMAŢII, a TAXEI DE PARTICIPARE LA LICITAŢIE, a DOSARULUI DE PREZENTARE şi a GARANŢIEI DE PARTICIPARE se face în conturile de devize convertibile deschise la Banca de Export – Import a României S.A. (EXIMBANK – SMB) cu sediul în Bucureşti, Sector 5, Splaiul Independenţei nr. 15, după cum urmează: pentru Euro: RO70EXIM101000011987EU01; pentru USD: RO30EXIM101000011987US01.
Pentru plata Dosarului de prezentare, a Taxei de participare la licitaţie şi a Taxei de acces direct la date şi informaţii se va folosi cursul valutar comunicat de BNR valabil pentru data achitării acestora, iar pentru constituirea Garanţiei de participare se va folosi cursul valutar comunicat de BNR valabil pentru data achitării/emiterii acesteia.
GARANŢIA DE PARTICIPARE în sumă de 4.836.960 lei se va depune într-una din formele precizate în Dosarul de Prezentare.
Documentele pe baza cărora se eliberează DOSARUL DE PREZENTARE sunt:
– Dovadă de achitare a preţului DOSARULUI DE PREZENTARE;
– Buletin de identitate sau paşaport (în cazul persoanelor fizice române/străine);
– Împuternicire din partea ofertantului, în original sau copie;
– Angajamentul de confidenţialitate ce va fi semnat la sediul OPSPI;
– Notificarea cu privire la condiţiile în care se furnizează datele şi informaţiile referitoare la S.C. CUPRU MIN S.A., ce va fi semnată la sediul OPSPI
Pentru participarea la licitaţie este obligatorie cumpărarea Dosarului de prezentare. Eliberarea Dosarului de prezentare se va face după creditarea contului OPSPI cu suma reprezentând contravaloarea acestuia şi după semnarea de către ofertant/reprezentantul împuternicit al ofertantului a notificării şi a angajamentului de confidenţialitate. Împuternicirea persoanei care reprezintă ofertantul la achiziţionarea Dosarului de prezentare va menţiona şi faptul că această persoană este mandatată să semneze aceste documente. Împuternicirea va fi autentificată la notariat şi, în cazul persoanelor fizice sau juridice străine, i se va aplica apostila conform Convenţiei de la Haga din 1961 sau se vor îndeplini formalităţile de supralegalizare, după caz.
Pentru participarea la licitaţie, potenţialii cumpărători vor depune la sediul OPSPI situat în Bucureşti, Sector 1, Calea Victoriei nr. 152, etaj 5, cam. 515, în plic sigilat, Documentele de participare, precizate la art. 35 din Normele Metodologice aprobate cu H.G. nr. 577/2002, cu modificările şi completările ulterioare, astfel cum sunt prevăzute în Secţiunea C a Dosarului de prezentare, cel mai târziu cu o zi lucrătoare înainte de data fixată pentru începerea licitaţiei cu strigare, respectiv până la data de 17.01.2012, ora 10:00, acest termen fiind termen de decădere.
Conform art. 5 alin. 3 din Legea nr.137/2002, cu modificările şi completările ulterioare “nu pot participa la procesul de privatizare persoanele fizice sau juridice, române ori străine, care au avut contracte de vânzare-cumpărare de acţiuni încheiate cu oricare instituţie publică implicată şi care au fost rezolvite din cauze imputabile acestora printr-o hotărâre judecătorească sau arbitrală definitivă şi irevocabiIă sau ca efect al condiţiilor de rezoluţiune stipulate în contractele de vânzare-cumpărare de acţiuni, precum şi cei care înregistrează datorii bugetare restante”.
Deschiderea plicurilor cu Documentele de participare la licitaţie se va face în prezenţa tuturor ofertanţilor în data de 17.01.2012, ora 11.00 la sediul OPSPI din Calea Victoriei nr. 152, sector 1, Bucureşti.
Verificarea şi analizarea Documentelor de participare la licitaţie se va face până la data de 18.01.2012, ora 10.00, când se va întocmi şi afişa lista ofertanţilor acceptaţi, la sediul OPSPI.
Licitaţia va avea loc în data de 18.01.2012, ora 11.00 , la sediul OPSPI.
Procedura de licitaţie se va desfăşura cu respectarea prevederilor cu caracter special din H.G. nr. 590/2006, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi a prevederilor Normelor Metodologice aprobate prin H.G. nr. 577/2002, cu modificările şi completările ulterioare, acolo unde nu există dispoziţii speciale, şi va fi prezentată în Dosarul de prezentare.
Relaţii suplimentare se pot obţine la tel. 021/2025488; 021/2025467; fax 021/2025372; site-ul cu adresa http://opspi.minind.ro (persoana de contact: Victor Cazana – Şef Oficiu, e-mail: [email protected]).


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Publicitate

Actualitate

ALERTĂ METEO: Cod PORTOCALIU actualizat pentru județul Alba, de ploi și vijelii. Până când este valabil

Publicat

în

ALERTĂ METEO: Cod PORTOCALIU actualizat pentru județul Alba, de ploi și vijelii. Până când este valabil

Meteorologii ANM au actualizat atenționarea de tip COD PORTOCALIU pentru județul Alba în cursul zilei de astăzi, 29 mai. Aceasta va fi valabilă până mâine la ora 10.

Fenomene vizate: instabilitate atmosferică temporar accentuată
Interval de valabilitate: 29 mai, ora 10 – 30 mai, ora 10
Zone afectate: conform textului și hărții

În intervalul menționat vor fi perioade cu instabilitate atmosferică accentuată în cea mai mare parte a țării. Instabilitatea atmosferică se va manifesta prin frecvente descărcări electrice, averse torențiale, intensificări de scurtă durată ale vântului, vijelii (viteze de 55…75 km/h și izolat peste 80 km/h) și pe arii restrânse grindină. Cantităţile de apă vor depăşi 20…30 l/mp şi izolat 40 l/mp.

Elit - Gustul Desăvârșit

COD PORTOCALIU

Interval de valabilitate: 29 mai, ora 14:00 – 30 mai, ora 03:00
Fenomene vizate:instabilitate atmosferică accentuată, vijelii puternice, ploi abundente
Zone afectate: conform textului și hărții

În Oltenia, vestul și nord-vestul Munteniei, sud-vestul Transilvaniei și local în Carpații Meridionali, instabilitatea atmosferică va fi accentuată, iar în intervale scurte de timp, dar mai ales prin acumulare, se vor înregistra cantități de apă de 50…90 l/mp.
Mai ales după-amiaza și seara, cu precădere în jumătatea sudică a Olteniei și în sud-vestul și centrul Munteniei vor fi perioade în care se vor semnala și vijelii puternice (viteze de 75…90 km/h), grindină și frecvente descărcări electrice.

În funcţie de evoluţia şi intensitatea fenomenelor meteorologice, Administraţia Naţională de Meteorologie va actualiza prezentul mesaj.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Actualitate

Câți bani primesc senatorii României: Mii de euro pe lună și dacă ocupă și funcții în Parlament, indemnizația lunară crește

Publicat

în

Câți bani primesc senatorii României: Mii de euro pe lună și dacă ocupă și funcții în Parlament, indemnizația lunară crește

Senatul României are 135 de membri. Potrivit Constituției, ei sunt reprezentanții poporului și au fost trimiși acolo pentru a promulga legi. Puțini dintre cei care le dau votul odată la patru ani, știu, însă, și ce salarii au senatorii.

Parlamentul României este format din 135 de senatori și 330 de deputații.

La fel ca în cazul veniturilor deputaților, indemnizațiile senatorilor se calculează pe baza funcțiilor îndeplinie. Astfel, avem funcții de conducere și de execuție (Președintele Senatului și președintele Camerei Deputaților, Secretarii și chestorii Senatului și ai Camerei Deputaților, etc) și senatorii.

Elit - Gustul Desăvârșit

Ce indemnizație primesc senatorii

Potrivit legii salarizării, senatorii, la fel ca deputații, nu primesc salarii și indemnizați de parlamentar. Venitul lunar al unui senator este de 18.720 lei, iar dacă ocupă și funcții în Parlament, indemnizația lunară crește.

Președintele Senatului are o indemnziație de de 23.920 lei brut

Vicepreședinții Senatului au o indemnizație de 22.256 lei brut

Secretarii și chestorii Senatului au câte o indemnizație de 22.256 lei brut

Liderii grupurilor parlamentare ale Senatului primesc lunar 20.800 lei brut

Președinții comisiilor permanente ale Senatului și primesc lunar 20.176 brut

Vicepreședinții comisiilor permanente ale Senatului au o indemnizație de 19.552 lei brut

Secretarii comisiilor permanente ale Senatului Deputaților primesc lunar 19.136 lei brut

Senatori care nu ocupă funcții în Parlament au o indemnizație de 18.720 lei


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Actualitate

Zilele Muzicale „Carl Filtsch”: Micul pianist, elevul preferat al lui Frederic Chopin, comemorat la Alba Iulia

Publicat

în

Zilele Muzicale „Carl Filtsch”: Micul pianist, elevul preferat al lui Frederic Chopin, comemorat la Alba Iulia

Centrul de Cultură Augustin Bena”, instituție de cultură din subordinea Consiliului Județean Alba, organizează în perioada 28 – 29 mai 2022, la Alba Iulia, Zilele Muzicale „Carl Filtsch”, manifestări dedicate celebrului pianist originar din Sebeş, considerat o personalitate importantă a muzicii romantice din secolul al XIX-lea, elevul preferat al lui Frederic Chopin.

Evenimentul se desfășoară în Catedrala Romano-catolică „Sfântul Mihail” din Alba Iulia și cuprinde recitaluri la pian, un concert al  Cvartetului de Coarde al Județului Alba, precum și distribuirea pe plan național a integralei compozițiilor lui Carl Filtsch. În cadrul evenimentului va fi difuzat și filmul „Micul pianist – povestea lui Carl Filtsch” și va avea loc rebranding-ul Cvartetului de Coarde și al Orchestrei de Cameră a Județului Alba, care vor primi, in memoriam, numele „Carl Filtsch”.

Manifestările au debutat, sâmbătă seara, cu recitaluri susținute de pianiștii Tudor Nicolae Bucatcă (William Gillock – Moonlight Mood.Etude in the Form of a Waltz/ Igor Șamo – Troika) și Vera Zelenscaia (Carl Filtsch – Barcarolle, Edvard Grieg – Piano Sonata in e-moll, op. 7, Johannes Brahms – Intermezzo, op. 118, nr. 2, Rodion Shchedrin – A la Albeniz). Programul a cuprins și o demonstrație de virtuozitate a Cvartetului de Coarde al Județului Alba, care a  interpretat compoziția A. Dvořák – Cvartetul nr. 12 în Fa major, op. 96. Cvartetul este format din Dan-Liviu Cernat (vioara I), Mădălin Danciu (vioara II), Mădălina Gherman-Neag (violă), Florin Craiu (violoncel).

Elit - Gustul Desăvârșit

Zilele Muzicale Carl Filtsch vor continua, duminică, 29 mai 2022, cu un recital extraordinar susținut de pianistul Horia Mihail, programat la ora 19:00. Editura Muzicală a Centrului de Cultură „Augustin Bena” va distribui, cu ocazia festivalului, pe plan național, integrala compozițiilor lui Carl Filtsch. Programul va continua cu difuzarea filmului „Micul pianist – povestea lui Carl Filtsch” și va avea loc rebranding-ul Cvartetului de Coarde și al Orchestrei de Cameră a Județului Alba, care vor primi, in memoriam, numele „Carl Filtsch”.

Transmisiunea live a recitalurilor din prima zi a Zilelor Muzicale „Carl Filtsch” o puteți viziona pe Pagina de Facebook a Centrului de Cultură Augustin Bena”: https://fb.watch/diHqKIlBMe/

Credite foto: Vasile Sârb (Centrul de Cultură „Augustin Bena” Alba)

Carl Filtsch (28 mai 1830, Sebeș – 11 mai 1845, Veneția) este considerat o personalitate a muzicii romantice a veacului al XIX-lea. A început cursurile de pian la vârsta de trei ani, primul îndrumător fiind chiar tatăl său, Joseph Filtsch, pastor evanghelic în Sebeșul săsesc. Pentru fructificarea talentului său muzical, a fost dus în 1837 la Viena, unde a fost prezentat Curții Imperiale. Astfel a ajuns să fie coleg de educație muzicală și tovarăș de joacă al viitorului împărat Franz Joseph.

De la cea mai fragedă vârstă, Carl Filtsch a dovedit o predispoziție genială pentru muzică ajungând să fie elevul preferat al lui Frederic Chopin, care s-a preocupat cu o atenție aparte de evoluția lui pianistică.

În decembrie 1842 a ajuns să fie elevul preferat al lui Frédéric Chopin, la Paris. Pentru o vreme, Franz Liszt l-a suplinit pe Chopin, fiindu-i de asemenea maestru lui Carl Filtsch. De la el ne-a rămas următoarea frază: „Dacă micuțul acesta va începe să călătorească, va trebui să-mi închid prăvălia”. La vârsta de numai 12 ani a ajuns să susțină concerte la Viena, Paris și Londra unde a fost aclamat și sărbătorit cu entuziasm.

Cele 25 de compoziții ale lui Carl Filtsch nu au fost descoperite decât în anul 1960, iar acum, parte dintre ele, sunt readuse la viață în cadrul evenimentelor organizate. Povestea tânărului pianist este tragică deoarece se îmbolnăvește de tuberculoză și medicii i-au prescris băi de mare în Veneția. După o scurtă îmbunătățire a stării sănătății sale, Carl Filtsch a fost răpus de acea boală incurabilă, în plină tinerețe, la vârsta de numai 15 ani. Monumentul său funerar, dăltuit în marmură, se găsește la cimitirul San Michele din Veneția.

Zilele Muzicale „Carl Filtsch” – PROGRAM

duminică, 29 mai 2022, ora 19:30

  • Recital extraordinar susținut de HORIA MIHAIL (pian)
  • DISTRIBUIREA PE PLAN NAȚIONAL A INTEGRALEI COMPOZIȚIILOR LUI CARL FILTSCH

(Editura Muzicală a Centrului de Cultură ,,Augustin Bena”)

  • REBRANDING – CVARTETUL DE COARDE și ORCHESTRA DE CAMERĂ A JUDEȚULUI ALBA „CARL FILTSCH”
  • PROMOVAREA și DIFUZAREA FILMULUI ,,MICUL PIANIST – POVESTEA LUI CARL FILTSCH”

 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare