Numărul lui Iohannis, icoane cu Dorian Popa și „aparat pentru făcut mușchi la burtă”. Ce au căutat românii pe internet în 2020
Românii au căutat pe internet în 2020 de la obiecte electrocasnice, mașini second-hand, numărul lui Klaus Iohannis, până la ciudățenii precum „teste pentru detectarea prostiei” sau „sanie șmecheră de tot”.
Una dintre cele mai mari platforme de cumpărături online a facut un top al celor mai neobișnuite și amuzante căutări. Inventivitatea românilor nu a lipsit nici anul acesta, când sănătatea a fost subiectul care ne-a interesat pe toţi.
Peste 45 de milioane de termeni de căutare diferiţi au fost înregistraţi în 2020, iar ziua cu cele mai multe căutări a fost 13 noiembrie, de Black Friday. Printre clasicele căutări au fost şi unele pe cât de amuzante, pe atât de neobişnuite.
Căutări amuzante și neobișnuite pe internet în 2020
În categoria numită „ŞTIU EXACT CE CAUT”, românii s-au uitat după laptop cu un măr pe spate, soluţie pentru păr să arate bine, instrument de măsurat sprâncenele, set de electrocasnice care să cuprindă frigider, aragaz şi maşină de spălat, dar şi „adidasi de copii apăruţi acum”.
Există şi o categorie de căutări care se numeşte „BRANDU’ MARE”. Aici, utilizatorii platformei au căutat adidaşi, telefoane de ultimă generaţie la preţuri rezonabile şi articole sportive. La categoria produselor care vor fi introduse în curând pe platforma de cumpărături, interesul a fost extrem de divers. Se caută de la maşini second hand, la icoane cu Dorian Popa şi teste pentru detectarea prostiei.
În topul celor mai neobişnuite căutări, au fost români care au încercat să găsească pe internet inclusiv numărul de telefon al preşedintelui Klaus Iohannis, însă s-au înregistrat şi căutări cu iz matrimonial. Astfel, sunt persoane care au căutat cumnaţi pe internet, dar şi aparate sportive pentru a-şi îmbunătăţi condiţia fizică, respectiv „aparat pentru făcut muşchi la burtă”.
Există şi categoria „ȘMECHERIE LA CLICK”, unde utilizatorii platformei au căutat „sanie şmecheră de tot”, „cel mai şmecher scaun de gaming”, „mască anticovid de firmă” sau „sănii de lux”.
În ceea ce priveste topul celor mai căutate produse în 2020, masca medicală a fost cel mai vânat accesoriu, însă la mare căutare au fost şi mănuşile, pamperşii, biciclete şi frigiderele.
Sursa: digi24.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
CCR validează plafonul de 30% la retragerile din Pilonul II. Legea cade însă din cauza unei discriminări
CCR validează plafonul de 30% la retragerile din Pilonul II. Legea cade însă din cauza unei discriminări Curtea Constituţională a României (CCR) a admis marți sesizările depuse împotriva legii privind plata pensiilor private din Pilonul II și III. Judecătorii au stabilit că regula retragerii a maximum 30% din sumă înainte de începerea plății pensiilor este […]
Șoferii români pot cere un preț mai mic pentru RCA, dar doar cu o condiție Noile tarife de referință publicate de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) arată diferențe importante între prețurile polițelor RCA din București–Ilfov și cele din restul țării. În Capitală, polițele sunt mult mai scumpe, din cauza numărului mare de accidente și a […]
Reforme majore pentru secțiile ATI din spitalele din România: „Măsuri concrete în urma tragediilor din ultima perioadă”
Ministrul Sănătății anunță reforme majore pentru secțiile ATI din spitalele din România: „Măsuri concrete în urma tragediilor din ultima perioadă” Ministrul Sănătății, Alexandru Rogobete, a prezentat luni seară, în cadrul emisiunii „Prim Plan” de la TVR Info, principalele prevederi ale proiectului aflat în dezbatere publică privind modificarea regulamentului de organizare și funcționare a secțiilor și […]
