Numărul lui Iohannis, icoane cu Dorian Popa și „aparat pentru făcut mușchi la burtă”. Ce au căutat românii pe internet în 2020
Românii au căutat pe internet în 2020 de la obiecte electrocasnice, mașini second-hand, numărul lui Klaus Iohannis, până la ciudățenii precum „teste pentru detectarea prostiei” sau „sanie șmecheră de tot”.
Una dintre cele mai mari platforme de cumpărături online a facut un top al celor mai neobișnuite și amuzante căutări. Inventivitatea românilor nu a lipsit nici anul acesta, când sănătatea a fost subiectul care ne-a interesat pe toţi.
Peste 45 de milioane de termeni de căutare diferiţi au fost înregistraţi în 2020, iar ziua cu cele mai multe căutări a fost 13 noiembrie, de Black Friday. Printre clasicele căutări au fost şi unele pe cât de amuzante, pe atât de neobişnuite.
Căutări amuzante și neobișnuite pe internet în 2020
În categoria numită „ŞTIU EXACT CE CAUT”, românii s-au uitat după laptop cu un măr pe spate, soluţie pentru păr să arate bine, instrument de măsurat sprâncenele, set de electrocasnice care să cuprindă frigider, aragaz şi maşină de spălat, dar şi „adidasi de copii apăruţi acum”.
Există şi o categorie de căutări care se numeşte „BRANDU’ MARE”. Aici, utilizatorii platformei au căutat adidaşi, telefoane de ultimă generaţie la preţuri rezonabile şi articole sportive. La categoria produselor care vor fi introduse în curând pe platforma de cumpărături, interesul a fost extrem de divers. Se caută de la maşini second hand, la icoane cu Dorian Popa şi teste pentru detectarea prostiei.
În topul celor mai neobişnuite căutări, au fost români care au încercat să găsească pe internet inclusiv numărul de telefon al preşedintelui Klaus Iohannis, însă s-au înregistrat şi căutări cu iz matrimonial. Astfel, sunt persoane care au căutat cumnaţi pe internet, dar şi aparate sportive pentru a-şi îmbunătăţi condiţia fizică, respectiv „aparat pentru făcut muşchi la burtă”.
Există şi categoria „ȘMECHERIE LA CLICK”, unde utilizatorii platformei au căutat „sanie şmecheră de tot”, „cel mai şmecher scaun de gaming”, „mască anticovid de firmă” sau „sănii de lux”.
În ceea ce priveste topul celor mai căutate produse în 2020, masca medicală a fost cel mai vânat accesoriu, însă la mare căutare au fost şi mănuşile, pamperşii, biciclete şi frigiderele.
Sursa: digi24.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
VIDEO | Bărbat din Brașov, REȚINUT de polițiștii din Alba Iulia: Este cercetat pentru înșelăciune după ce a convins mai mulți angajați ai unei firme să depună 17.000 de lei în conturi indicate de el
Bărbat din Brașov, REȚINUT de polițiștii din Alba Iulia: Este cercetat pentru înșelăciune după ce a convins mai mulți angajați ai unei firme să depună 17.000 de lei în conturi indicate de el Un bărbat din Brașov a fost reținut de polițiștii din Alba Iulia și este cercetat pentru înșelăciune după ce a convins mai […]
Culoarea anului 2026 | Cloud Dancer, primul alb ales vreodată de Pantone. Ce semnificație ascunde această nuanță
Cloud Dancer, primul alb ales vreodată de Pantone. Ce semnificație ascunde această nuanță Institutul Pantone a anunțat oficial că nuanța „Cloud Dancer”, un alb pur și aerat, va fi culoarea anului 2026. Alegerea marchează o schimbare de direcție pentru organizație, care pune pentru prima dată în prim-plan simplitatea absolută, într-un context global marcat de tensiuni […]
V-ați pregătit ghetuțele? Moș Nicolae se apropie! Tradiții, obiceiuri și semnificații de Sfântul Nicolae
V-ați pregătit ghetuțele? Moș Nicolae se apropie! Tradiții, obiceiuri și semnificații de Sfântul Nicolae Moș Nicolae se apropie, iar diseară copiii își pregătesc ghetuțele cu emoție. Tradițiile și obiceiurile legate de sărbătoarea Sfântului Nicolae sunt numeroase și pline de semnificații, fiind strâns legate de istoria acestui sfânt îndrăgit. Pe 6 decembrie, românii îl prăznuiesc pe […]