Ministrul Muncii, despre creșterea salariului minim: Cred că va intra în vigoare de la 1 ianuarie/ La cât va ajunge
Ministrul Muncii, Marius Budăi, a spus, luni, că anticipează că salariul minim pe economie se va majora de la 1 ianuarie, săptămâna aceasta urmând a avea loc noi discuţii. Ministrul a mai spus că
proiectul va fi aprobat la finele acestei săptămâni în şedinţa de Guvern.
„Salariul minim pe economie va mai avea astăzi o discuţie şi pe parcursul vizitei la Bruxelles şi va fi dezbătut şi aprobat vineri în şedinţa de Guvern, şi atunci vom avea forma finală. Ce pot eu sa anticipez, cred că va intra în vigoare de la 1 ianuarie”, a declarat ministrul Muncii, Marius Budăi.
Salariul minim brut ar urma să crească de la 1.900 de lei pe lună, cât este de la începutul acestui an, la 2.080 de lei pe lună, pentru toţi angajaţii, cu excepţia persoanelor cu studii superioare şi cu minimum 15 ani vechime, pentru care este stabilit nivelul de 2.350 de lei pe lună.
Sursa Mediafax
Secțiune Știri sub articolul principal
Știri recente din categoria Actualitate
Vreme de vară în România, în luna octombrie 2026: Temperaturile maxime ajung până la 29 de grade. Cât va dura episodul neobișnuit de cald
Vreme de vară în România, în luna octombrie 2026: Temperaturile maxime ajung până la 29 de grade. Cât va dura episodul neobișnuit de cald Până la jumătatea lunii octombrie 2026, temperaturile vor fi mult mai ridicate decât cele normale pentru această perioadă. Potrivit prognozei meteorologice, în primele zile vremea va fi frumoasă și caldă în […]
Doar 17% dintre români spun că au economii suficiente pentru a acoperi costurile unui dezastru care le-ar afecta locuința
Doar 17% dintre români spun că au economii suficiente pentru a acoperi costurile unui dezastru care le-ar afecta locuința Doar 17% dintre români declară că dispun de economii suficiente pentru a acoperi consecințele financiare ale unui dezastru natural sau ale unui incident major care le-ar afecta locuința, potrivit unui studiu realizat de IRES la solicitarea […]
Legea care dublează cota de urşi ce pot fi împuşcaţi, promulgată: Intervenţie rapidă în localităţile atacate
Legea care dublează cota de urşi ce pot fi împuşcaţi, promulgată: Intervenţie rapidă în localităţile atacate Preşedintele Nicuşor Dan a promulgat luni, 5 octombrie 2026, legea care modifică regulile privind intervenţia în cazul atacurilor urşilor şi dublează, pentru anii 2026 şi 2027, cotele de recoltare stabilite pentru prevenirea şi combaterea incidentelor cu ursul brun. Potrivit […]
