Rămâi conectat

Curier Județean

LOCURI DE MUNCĂ la stat în județul ALBA : concurs pentru posturile de arhitect șef, consilier și consilier achiziții, publicate astăzi de ANFP

Publicat

în

LOCURI DE MUNCĂ la stat în județul ALBA : concurs pentru posturile de arhitect șef, consilier și consilier achiziții, publicate astăzi de ANFP

Agenția Națională a Funcționarilor Publici (ANFP) organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de arhitect șef, consilier și consilier achiziții în cadrul primăriilor : orașului Zlatna, comunei Poşaga din județul Alba.

1. Concurs pentru ocuparea unei funcţii publice de conducere specifice vacante din cadrul aparatului de specialitate al primăriei oraşului Zlatna, judeţul Alba organizat in baza art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea şi completarea Legii nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19

Electrica Furnizare Discount

Informaţii concurs

Tip concurs: Recrutare pe functie publica de conducere in afara Agentiei

Data de sustinere a probei scrise: 08.09.2021, ora 11:00
Locaţia de desfăşurare a concursului: sediul Primăriei oraş Zlatna: oraş Zlatna, str. Piaţa Unirii, nr. 1A, judeţul Alba

Stare concurs: Programat

Observaţii suplimentare: Persoana de contact: Sătmărean Marcela, consilier – compartiment Resurse Umane; telefon/fax 0258856337/0258856583; email: [email protected]
Data afişării: 09.08.2021, ora 08:00

Informaţii posturi scoase la concurs

Arhitect şef

Descriere post

Clasa: conducere
Tip compartiment: SERVICIU
Denumire compartiment: URBANISM SI AMENAJAREA TERITORIULU

Condiţii de participare

– studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta de arhitect diplomat, urbanist diplomat sau de conductor arhitect, precum şi de inginer în domeniul construcţiilor sau inginer cu specialitatea inginerie economică în construcţii, absolvenţi ai cursurilor de formare profesională continuă de specialitate în domeniul amenajării teritoriului, urbanismului şi autorizării construcţiilor
– vechime in specialitatea studiilor minimum 5 ani
Bibliografie concurs, atribuţii conform fişei postului și depunere dosare concurs
Dosarele de concurs se depun la sediul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului.
Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână. Bibliografia, tematica, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează pe pagina de internet a autorităţii sau instituţiei publice organizatoare, la secţiunea special creată în acest scop.

Responsabilitatea privind legalitatea şi corectitudinea informaţiilor din conţinutul anunţului de concurs publicat pe site-ul Agenţiei şi încadrarea în temeiurile legale prevăzute de actele normative aparţin în exclusivitate autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului.

Bibliografia / tematica:

1. Constituţia României, republicată
2. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare,
3. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
5, Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii cu modificarile si completarile ulterioare
6, Hotărârea nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului privind recepţia construcţiilor cu modificarile si completarile ulterioare
7,Hotărârea nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice cu modificarile si completarile ulterioare
8, Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii cu modificarile si completarile ulterioare
9, Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul cu modificarile si completarile ulterioare
10, Ordinul nr. 233/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul şi de elaborare şi actualizare a documentaţiilor de urbanism cu modificarile si completarile ulterioare

2. Concurs pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie vacante din cadrul aparatului de specialitate al primăriei oraşului Zlatna, judeţul Alba organizat in baza art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea şi completarea Legii nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19

Informaţii concurs

Consilier

Descriere post Localizare post
Clasa: I
Grad: asistent

Tip compartiment: COMPARTIMENT
Denumire compartiment: URBANISM SI AMENAJAREA TERITORIULUI

Tip concurs: Recrutare pe funcţie publică de execuţie vacantă în afara Agenţiei

Data de sustinere a probei scrise: 14.09.2021, ora 11:00

Locaţia de desfăşurare a concursului: sediul Primăriei oraş Zlatna: oraş Zlatna, str. Piaţa Unirii, nr. 1A, judeţul Alba

Stare concurs: Programat

Observaţii suplimentare: Persoana de contact: Sătmărean Marcela, consilier – compartiment Resurse Umane; telefon/fax 0258856337/0258856583; email: [email protected]
Data afişării: 09.08.2021, ora 08:00

Condiţii de participare

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectura urbanism sau constructii
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an
Bibliografie concurs, atribuţii conform fişei postului și depunere dosare concurs
Dosarele de concurs se depun la sediul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului.
Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână. Bibliografia, tematica, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează pe pagina de internet a autorităţii sau instituţiei publice organizatoare, la secţiunea special creată în acest scop.

Responsabilitatea privind legalitatea şi corectitudinea informaţiilor din conţinutul anunţului de concurs publicat pe site-ul Agenţiei şi încadrarea în temeiurile legale prevăzute de actele normative aparţin în exclusivitate autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului.

Bibliografia / tematica:

1. Constituţia României, republicată
2. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare,
3. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
5, Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii cu modificarile si completarile ulterioare
6, Hotărârea nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului privind recepţia construcţiilor cu modificarile si completarile ulterioare
7,Hotărârea nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice cu modificarile si completarile ulterioare
8, Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii cu modificarile si completarile ulterioare
9, Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul cu modificarile si completarile ulterioare
10, Ordinul nr. 233/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul şi de elaborare şi actualizare a documentaţiilor de urbanism cu modificarile si completarile ulterioare
Tematica va cuprinde bibliografia integral

3. Concurs pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie vacante din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Poşaga, judeţul Alba organizat in baza art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea şi completarea Legii nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19

Informaţii concurs

Tip concurs: Recrutare pe funcţie publică de execuţie vacantă în afara Agenţiei
Data de sustinere a probei scrise: 13.09.2021, ora 10:00
Locaţia de desfăşurare a concursului: sediu Primăria comunei Poşaga, judeţul Alba, sala de sedinte
Stare concurs: Programat
Observaţii suplimentare: Persoană de contact, Urs Maricica, consilier, tel/fax.0258776024, email: [email protected]
Data afişării: 09.08.2021, ora 08:00

Informaţii posturi scoase la concurs

Consilier achiziţii publice

Descriere post
Clasa: I
Grad: asistent

Tip compartiment: COMPARTIMENT
Denumire compartiment: PROGRAME, SERVICII,DEZVOLTARE

Condiţii de participare

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice
– vechime în specialitatea studiilor – minimum 1 an
Bibliografie concurs, atribuţii conform fişei postului și depunere dosare concurs
Dosarele de concurs se depun la sediul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului.
Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână. Bibliografia, tematica, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează pe pagina de internet a autorităţii sau instituţiei publice organizatoare, la secţiunea special creată în acest scop.

Responsabilitatea privind legalitatea şi corectitudinea informaţiilor din conţinutul anunţului de concurs publicat pe site-ul Agenţiei şi încadrarea în temeiurile legale prevăzute de actele normative aparţin în exclusivitate autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului.

Bibliografia / tematica:

1. Constituţia României, republicată
2. Titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare,
3. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
5,Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare
6.Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale, cu modificările şi completările ulterioare;
7. Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii, cu modificările şi completările ulterioare;
8.Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
9.Hotărârea Guvernului nr. 394/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale, cu modificările şi completările ulterioare;
10.Hotărârea Guvernului nr. 867/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii din Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii, cu modificările şi completările ulterioare;
11.Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 98/2017 din 14 decembrie 2017 privind funcţia de control ex-ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziţie publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare;
12. Hotărârea Guvernului nr. 419/2018 din 8 iunie 2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.98/2017 privind funcţia de control ex ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziţie publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr.634/2015 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice, precum şi pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 394/2016, a Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr.395/2016 şi a Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii din Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 867/2016;
13.Hotărârea Guvernului nr. 634/2015 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice, cu modificările şi completările ulterioare.
Tematica va cuprinde bibliografia integral

Publicitate

Curier Județean

FOTO| Aiudenii nemulțumiți de modul în care operatorul de salubritate colectează resturile vegetale: Ce măsuri anunță primăria

Publicat

în

Aiudenii nemulțumiți de modul în care operatorul de salubritate colectează resturile vegetale: Ce măsuri anunță primăria

Mai mulți cetățeni din municipiul Aiud au semnalat neregului în ceea ce privește colectarea deșeurilor vegetale de pe unele străzi din oraș.

Doleanțele au ajuns la urechile autorităților, care spun că în cursul săptămânii viitoare va avea loc o întâlnire cu operatorul, pentru a rezolva problema.

„Suntem nemulțumiți de modul în care operatorul de salubritate colectează resturile vegetale. De câteva zile primim mesaje de la cetățeni care ne semnalează deficiențe în colectarea acestora. Săptămâna viitoare ne vom întâlni cu operatorul pentru a remedia problema”, au transmis reprezentanții primăriei Aiud.

Electrica Furnizare Discount
Citește mai mult

Curier Județean

”Carnavalul Toamnei” la Grădinița cu Program Prelungit ”Scufița Roșie” Alba Iulia. Micuții s-au îmbrăcat în costume și au jucat jocuri

Publicat

în

”Carnavalul Toamnei” la Grădinița cu Program Prelungit ”Scufița Roșie” Alba Iulia. Micuții s-au îmbrăcat în costume și au jucat jocuri

Preșcolarii grupei mari, grupa ”Iepurașilor”, sub îndrumarea doamnelor educatoare Baying Iulia și Potopea Denisa, au sărbătorit încheierea Proiectului Tematic ”Simfonia Toamnei” printr-un Carnaval.

Preșcolarii, au ales să îmbrace fiecare costumul preferat: de zâne, prinți și prințese, eroi, iepurași, fluturași și alte personaje de poveste. Ziua a fost plină de activități distractive, jocuri alese și îndrăgite de cei mici.

Electrica Furnizare Discount

Prin toate activităţile desfăşurate la grupă, în perioada derulării Proiectului Tematic, copiilor li s-a oferit posibilitatea de a-şi completa cunoştinţele pe care le aveau, dar şi de a-şi satisface curiozitatea cu informaţii despre lucruri neştiute.

Toamna este anotimpul roadelor bogate, a recoltei, a veseliei, a harniciei si a pregatirilor pentru iarna, iar preșcolarii din grupa ”Iepurașilor” au sărbătorit acest anotimp, în cel mai plăcut mod, cu veselie și bucurie!

Doamna director, prof. Seician Maria, transmite felicitări cadrelor didactice și mulțumiri părinților pentru implicare și colaborare.

Citește mai mult

Curier Județean

IJJ Alba: Recomandări pentru turiștii care pleacă în drumeții, în zonele montane din județ unde zăpada este prezentă

Publicat

în

IJJ Alba: Recomandări pentru turiștii care pleacă în drumeții, în zonele montane din județ unde zăpada este prezentă

La nivelul Inspectoratului de Jandarmi Județean ‚‚ Avram Iancu’’ Alba, avem în componenţă 3 posturi montane de jandarmi, respectiv: Șugag, Roșia Montană și Arieșeni. Având în vedere că deja în zone montane din județ zăpada este prezentă, pentru a preveni evenimentele negative, jandarmii montani reamintesc turiștilor următoarele:

-Înainte de a pleca în drumeție să echipeze autoturismul corespunzător (lanțuri antiderapante, lopată de zăpadă);

-Să se informeze înainte de a pleca la drum cu privire la starea vremii, starea drumurilor, dar și existența marcajelor turistice;

Electrica Furnizare Discount

-Să plece la drum doar cu echipament adecvat, lanternă, sac de dormit, trusă de prim ajutor;

-Să nu se abată de la drum și să respecte indicatoarele și marcajele turistice;

-Să cunoască bine pregătirea fizică a grupului și să adapteze traseul în funcție de aceasta;

-Să nu deterioreze amenajările turistice, marcajele sau indicatoarele;

-În cazul apariţiei dificultăţilor pe traseu sau a înrăutăţirii vremii, retrageţi-vă la cea mai apropiată cabană;

-Apelaţi cu încredere la patrulele de jandarmi montani şi la membri Salvamont și respectaţi indicaţiile acestora;
-Să ia legătura cu jandarmii montani/ serviciul unic de urgență 112, în cazul producerii unui accident, comunicându-le acestora datele de identificare ale solicitantului, ce s-a întâmplat, câte persoane au nevoie de ajutor, unde sunt persoanele aflate în dificultate și când s-a produs accidentul.

Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare