La 66 de ani s-a urcat la volan, fără a deține permis de conducere. Bărbat din Cugir, cercetat de polițiști
La data de 15 septembrie a.c., în jurul orei 13.45, poliţiştii de siguranţă publică din Cugir au depistat un bărbat de 66 de ani, din Cugir, în timp ce conducea un autoturism, pe strada Ion Creangă din oraș, fără a deţine permis de conducere, pentru nicio categorie de autovehicule.
Faţă de conducătorul auto, a fost întocmit dosar penal în care este cercetat sub aspectul comiterii infracțiunii de conducere fără permis.
foto: arhiva
Secțiune Știri sub articolul principal
Știri recente din categoria Actualitate
Profesoară, bătută de părinții unui elev, supărați că le-a certat copilul: Alte două fetițe, de 7 și 9 ani, au fost rănite în timpul altercației
Profesoară, bătută de părinții unui elev, supărați că le-a certat copilul: Alte două fetițe, de 7 și 9 ani, au fost rănite în timpul altercației O profesoară a fost agresată de părinții unui copil, în localitatea Pătroaia-Vale din județul Dâmbovița, iar în timpul altercației au fost rănite și două fete, în vârstă de 7, respectiv […]
Patriarhul Daniel, mesaj pentru românii din afara granițelor: „Dorim ca familiile românilor din diaspora să nască și să crească oameni credincioși, harnici și darnici”
Patriarhul Daniel, mesaj pentru românii din afara granițelor: „Dorim ca familiile românilor din diaspora să nască și să crească oameni credincioși, harnici și darnici” Patriarhul Bisericii Ortodoxe Române, Daniel, le transmite românilor din diaspora un mesaj de solidaritate și credință cu prilejul Duminicii Migranților Români, îndemnându-i să rămână aproape de Biserică, familie și valorile spirituale […]
Inflaţia în România, scădere semnificativă la 8,16% în iulie 2026: Scumpirile însă continuă
Inflaţia în România, scădere semnificativă la 8,16% în iulie 2026: Scumpirile însă continuă Rata anuală a inflației a scăzut la 8,16% în luna iulie 2026, de la 10,42% în iunie, în condițiile în care serviciile s-au scumpit cu 13,67%, mărfurile nealimentare cu 7,93%, iar mărfurile alimentare cu 5,03%, arată datele publicate miercuri de Institutul Național […]