Google vrea să ne scape de publicitatea agresivă: Lovitura pe care ar putea să o primească Facebook, Metavers și Instagram
Google vrea să ne scape de publicitatea agresivă: Lovitura pe care ar putea să o primească Facebook, Metavers și Instagram
Noilie restricţii de confidenţialitate anunțate de Google vizează limitarea urmăririi aplicaţiilor de pe dispozitivele Android, în urma unei măsuri similare adoptată de Apple anul trecut, care au avut efect asupra industriei de publicitate.
Google a spus că dezvoltă reguli noi axate pe confidenţialitate pentru ID-ul său de publicitate, un şir unic de caractere care identifică dispozitivul utilizatorului.
ID-urile digitale din smartphone-uri ajută adesea companiile de tehnologie publicitară să urmărească şi să partajeze informaţii despre consumatori.
Schimbările ar putea afecta companiile mari care s-au bazat pe urmărirea utilizatorilor din aplicaţii, cum ar fi Meta, compania părinte a Facebook.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Ştirea zilei
FOTO | Ce spune mama care și-a băgat copilul într-o cădiță cu zăpadă. Explicații LIVE, pe TikTok: „Am făcut acest lucru pentru a-i stimula imunitatea”
Ce spune mama care și-a băgat copilul într-o cădiță cu zăpadă. Explicații LIVE, pe TikTok: „Am făcut acest lucru pentru a-i stimula imunitatea” Mama copilului în vârstă de un an, băgat aproape dezbrăcat într-o cădiță cu zăpadă, a făcut sâmbătă seara un live pe TikTok în care a explicat care este motivul gestului său. Ea […]