Funcționarii cu atribuții în domeniul achiziţiilor publice instruiți de ANAP la Alba Iulia și în alte șapte orașe
Funcționarii care realizează achiziţii publice vor fi incluși într-un proces de profesionalizare demarat recent de Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice (ANAP).
În perioada noiembrie 2015 – ianuarie 2016, vor fi organizate opt întâlniri regionale cu specialiştii responsabili în cadrul structurilor de achiziţii publice ale autorităţilor contractante în vederea creşterii gradului lor de profesionalizare la Timişoara, în 18 noiembrie 2015, respectiv la Ploieşti, în 26 noiembrie, respectiv la Craiova, Alba-Iulia, Galaţi, Iaşi, Cluj Napoca şi Bucureşti.
În paralel cu organizarea întâlnirilor regionale, fiecare entitate care utilizează sistemul electronic de achiziţii publice (SEAP) va fi notificată electronic de către ANAP, în vederea completării chestionarului privind analiza personalului cu atribuţii în domeniul achiziţiilor publice.
În urma completării chestionarului va fi realizată o bază de date la nivel naţional care va conţine informaţii privind numărul persoanelor care realizează achiziţii publice în cadrul autorităţilor contractante, studiile, calificarea profesională şi atribuţiile lor. Aceasta va permite crearea unui profil profesional al angajaţilor implicaţi efectiv în realizarea achiziţiilor publice. (TP)
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Ştirea zilei
ANGAJĂRI la STAT 2025: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 2 februarie 2025. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS
ANGAJĂRI la STAT 2025: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 2 februarie 2025. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 2 februarie 2025 și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind […]