Eliberarea cărţii de identitate la SPCLEP Teiuş
Având experienţa anilor trecuţi, când la ghişeul Serviciului Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Teiuş s-au creat aglomerări în perioada sărbătorilor de Paşte şi a sezonului estival, Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Teiuş invită cetăţenii care au domiciliul în oraşul Teiuş cu satele Beldiu, Peţelca şi Căpud şi pe cei din comunele Galda de Jos, Mihalţ şi Stremţ, care îşi planifică să călătorească în străinătate în decursul acestor perioade pe baza actului de identitate, dar şi pe cei cărora le-a expirat sau urmează să le expire în perioada următoare, să solicite din timp eliberarea unui nou act de identitate. Menţionăm că S.P.C.L.E.P Teiuş are un program de preluare cereri şi eliberare acte de identitate accesibil tuturor: luni, miercuri şi joi, de la ora 8:00 la 16:00, marţi de la 8:00 la 18:00, iar vinerea de la 8:00 la 14:00. “Cetăţenilor cărora starea de sănătate nu le permite deplasarea la sediul S.P.C.L.E.P Teiuş, le comunicăm că, la solicitarea acestora sau a membrilor familiei, ne vom deplasa la domiciliul lor cu camera mobilă în vederea preluării cererii şi a imaginii pentru obţinerea actului de identitate”, a declarat doamna Bota Anca Maria, inspector asistent din cadrul S.P.C.L.E.P Teiuş.
În conformitate cu prevederile O.U.G 97/2005 privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români, art.13. alin. (7), „termenul de soluţionare a cererilor pentru eliberarea unui act de identitate este de până la 30 de zile, acesta putând fi prelungit cu cel mult 15 zile de către şeful serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor”. „Pentru a răspunde prompt nevoilor populaţiei pe care o deservim, datorită sprijinului pe care îl avem din partea Direcţiei Publice Comunitare de Evidenţă a Persoanelor Alba, al Biroului Judeţean de Administrare a Bazelor de Date privind Evidenţa Persoanelor Alba, al Primăriei şi Consiliului local al oraşului Teiuş, cărora dorim în mod deosebit să le mulţumim, termenul de eliberare a cărţilor de identitate la nivelul S.P.C.L.E.P Teiuş este de aproximativ 5 zile lucrătoare”, ne-a declarat inspector asistent Bota Anca Maria, din cadrul S.P.C.L.E.P Teiuş.
Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Teiuş face un apel public către toate instituţiile publice sau private, respectiv oficii poştale, instituţiile de credit, C.A.R-urilor şi nu numai, din oraşul Teiuş şi comunele Galda de Jos, Mihalţ şi Stremţ, a căror activitate presupune printre altele şi identificarea persoanelor în baza actelor de identitate, să refuze prestarea de servicii acelor persoane care prezintă cărţi sau buletine de identitate expirate, deteriorate ori care nu mai reflectă realitatea din punctul de vedere al numelui, adresei de domiciliu sau de reşedinţă. „Rugăm pe această cale lucrătorii acestor instituţii să îi îndrume pe cetăţenii aflaţi în situaţiile mai sus menţionate spre ghişeul S.P.C.L.E.P. Teiuş pentru a intra în legalitate în privinţa actelor de identitate.” (A.M.)
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Șeful Dacia avertizează: Costurile din România pun în pericol producția. Marocul devine o alternativă
Șeful Dacia avertizează: Taxele și costurile din România împing producția spre Maroc România riscă să piardă investiții importante în industria auto, avertizează Mihai Bordeanu, directorul general al Dacia România. El susține că fiscalitatea ridicată și costurile de producție crescute determină compania să analizeze extinderea producției în Maroc, o țară tot mai competitivă pentru investițiile auto, […]
Acord în coaliție pentru reforma administrației: Reducerea posturilor va afecta în jur de 13.000 de funcționari
Acord în coaliție pentru reforma administrației: Reducerea posturilor va afecta în jur de 13.000 de funcționari Coaliția de guvernare a ajuns, marți, la un acord privind reforma administrației. La nivelul administrației locale, se preconizează o reducere de aproximativ 13.000 de posturi, în timp ce la nivel central scăderea va fi de circa 10%, măsură care […]
Diplome false folosite pentru angajări și promovări la ANAF și Ministerul Finanțelor. Zeci de funcționari au rămas în funcții chiar și după anularea actelor
Diplome false folosite pentru angajări și promovări la ANAF și Ministerul Finanțelor. Unele acte au fost anulate, dar fără consecințe imediate Cincizeci de angajați ai Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF) și ai Ministerului Finanțelor ar fi fost angajați sau promovați pe baza unor diplome false, obținute de la două universități-fantomă. Deși unele dintre aceste […]