Din 15 ianuarie începe perioada reducerilor de iarnă
În fiecare an, între datele de 15 ianuarie şi 15 aprilie, comercianţii care au notificat autorităţile pot să-şi lichideze stocurile cu articole specifice sezonului rece. Ei practică reduceri substanţiale numite generic ”soldări de iarnă”.
Unii comercianţi au anunţat reduceri de până la 70% pentru întreaga luna ianuarie, iar alţii susţin că oferă discount-uri până la sfârşitul lunii februarie.
Pe lângă promoţiile şi reducerile practicate în general în această perioadă, comercianţii mai au la dispoziţie, începând din 15 ianuarie, o nouă metodă de accelerare a vânzărilor: soldarea. Aceasta este o metodă de lichidare a stocurilor cu articole de iarnă (în special mănuşi, fulare, căciuli, paltoane, încălţăminte, dar şi echipament sportiv), clienţii magazinelor cu astfel de produse fiind aşteptaţi cu reduceri masive de preţuri.
În România, soldările se practică în fiecare an în perioada 15 ianuarie – 15 aprilie pentru articolele de iarnă şi în perioada 1 august – 31 octombrie pentru articolele de vară.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
18 noiembrie – Ziua Europeană a Informării despre Antibiotice Pe 18 noiembrie, în fiecare an, se celebrează Ziua Europeană a Informării despre Antibiotice (ZEIA), un eveniment anual desfăşurat sub coordonarea Centrului European pentru Controlul Bolilor (ECDC). Scopul specific ZEIA este sporirea conştientizării specialiştilor și a populației privind amplificarea RAM în urma abuzului în prescrierea şi a consumului excesiv […]
,,Niciun consumator nu ar trebui să cumpere alimente de la persoane care își promovează produsele pe Facebook sau TikTok”. Avertismentul ANSVSA
,,Niciun consumator nu ar trebui să cumpere alimente de la persoane care își promovează produsele pe Facebook sau TikTok”. Avertismentul ANSVSA Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA) îi avertizează pe consumatori cu privire la riscurile pe care le presupune cumpărarea de produse alimentare vândute, în special pe rețelele de socializare, de către […]
Economistul Radu Georgescu despre riscul de recesiune: „În trimestrul 3, PIB-ul a scăzut cu 0,2% comparat cu trimestrul 2 al anului 2025”
Economistul Radu Georgescu despre riscul de recesiune: „În trimestrul 3, PIB-ul a scăzut cu 0,2% comparat cu trimestrul 2 al anului 2025” Economistul Radu Georgescu atrage atenția asupra deteriorării accelerate a principalilor indicatori economici ai României, precizând că salariul mediu brut real a înregistrat o scădere de 5% față de anul precedent. El a precizat […]