DGASPC Alba: Ce trebuie să facă persoanele cu dizabilităţi a căror valabilitate a actelor de identitate a expirat
DGASPC Alba: Ce trebuie să facă persoanele cu dizabilităţi a căror valabilitate a actelor de identitate a expirat
Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului (DGASPC) Alba reamintește persoanelor cu dizabilităţi, de pe raza administrativ-teritorială a județului Alba, a căror valabilitate a actelor de identitate, depuse la sediul DGASPC Alba, a expirat, să transmită copii ale noilor acte de identitate prin orice mijloace: electronice, servicii poștale ori de curierat sau să le depună la sediul DGASPC Alba, în atenția Biroului Evidență și Plată Beneficii de Asistență Socială pentru evitarea sistării prestaţiilor şi facilităţilor prevăzute de legislaţia în vigoare: plata indemnizației lunare de handicap și a bugetului personal complementar, bilete gratuite, roviniete, legitimații de transport, scutiri de impozite, dobânzi subvenționate, dispozitive asistive, etc.
Atragem atenția că, în conformitate cu prevederile Legii nr. 448/2006, privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cu modificările și completările ulterioare, persoana cu certificat de încadrare în grad de handicap, persoana care are în îngrijire, supraveghere și întreținere un copil sau adult cu handicap are obligația să comunice DGASPC Alba, în termen de 48 de ore de la luarea la cunoștință, orice modificare cu privire la domiciliu sau reședință, preschimbarea actului de identitate, deces persoană cu handicap, stare materială.
Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Alba asigură beneficiarii că sunt respectate toate reglementările legale, în vigoare, referitoare la acordarea drepturilor și facilităților cuvenite persoanelor cu dizabilități.
Pentru transmiterea copiilor noilor acte de identitate sau pentru orice informație ori sesizare și în vederea evitării deplasărilor inutile, se poate ține legătura cu serviciile cu atribuții în domeniu din cadrul DGASPC Alba prin intermediul adreselor de e-mail:
[email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; sau telefonic la nr. 0258 – 833 230; 0358 – 401 448; 0735 – 406 580.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Curier Județean
18 – 21 decembrie | Târgul de Crăciun din Aiud: Atelierul și Trenulețul lui Moș Crăciun, concerte și petrecere în aer liber. Programul evenimentelor
Târgul de Crăciun din Aiud: Atelierul și Trenulețul lui Moș Crăciun, concerte și petrecere în aer liber. Programul evenimentelor Ultimele zile din Târgul de Crăciun din promit distracție garantată și voie bună pentru cetățenii de toate vârstele, dar mai ales pentru cei mici. Printre activități se numără: Atelierul lui Moș Crăciun, Trenulețul lui Moș Crăciun, […]
Anul în care am crescut alături de comunitate. Star Transmission & Star Assembly – Retrospectiva Responsabilității Sociale 2025
Anul în care am crescut alături de comunitate. Star Transmission & Star Assembly – Retrospectiva Responsabilității Sociale 2025 În 2025, Star Transmission & Star Assembly au continuat să demonstreze ce înseamnă implicarea reală în comunitate. Ghidați de strategia noastră de responsabilitate socială corporativă, măsurăm performanța nu doar prin rezultatele de business, ci și prin valoarea […]
ASTĂZI | Termenul limită pentru depunerea mai multor declarații fiscale. Ce trebuie să știe contribuabilii
19 decembrie | Termenul limită pentru depunerea mai multor declarații fiscale. Ce trebuie să știe contribuabilii Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Braşov anunță contribuabilii că data de 19 decembrie este termenul limită pentru depunerea mai multor declarații fiscale printre care și formularul 100, formularul 112, sau formularul 208. Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice […]