De ce cumpară românii branduri de lux în industria modei – Sondaj realizat de o agenție din Alba
De ce cumpară românii branduri de lux în industria modei – Sondaj realizat de o agenție din Alba
Motivele pentru care românii cumpără produse aparținând unor branduri de lux sunt cât se poate de variate. Marea majoritate achiziționează mărci de lux pentru că sunt mai bune calitativ și în special în perioadele când sunt reduceri.
45 % dintre români consideră că produsele de lux au o calitate mai bună, pe când 26% consideră ca deținerea produselor de lux arată statutul lor în societate, 19% consideră produsele de lux atractive, pe când doar 10% din respondenți se consideră mai apreciați de ceilalți dacă poartă produse de lux.
Ca și brand-uri principalele în preferințele românilor sunt: 24,5% consideră ca Massimo Dutti este un brand de lux, după el situându-se Guess cu 23%, pe când în coada clasamentului este Zara cu doar 3,5%. Printre ele se mai enumară brad-uri, precum: Ralph Lauren Gucci, Louis Vuitton, Burberry etc.
La întrebarea „Cât de des achiziționați produse de lux?”, o mare parte din împătimiții acestor categorii în procent de 51% spun că achiziționează când sunt reduceri de preț, urmați fiind de cei ce achiziționează ocazional cu un procent de 20,5%, apoi regulat cu un procent de 17,5%, iar ultima categorie fiind cei ce achiziționează doar când călătoresc cu un procent de 11%.
Studiul a fost efectuat pe mai multe categorii de vârstă, însă principalii respondenți se situează cu vârsta între 25-45 ani, un procent semnificativ fiind liber profesioniști, cu venituri peste 8000 lei/ membru de familie.
Studiul a fost realizat de către TAB RESEARCH, pe un eșantion de 680 persoane la nivel național, prin metoda CATI, în perioada 10-20 noiembrie 2023.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Economistul Radu Georgescu despre decimarea angajaților: „Dacă nu facem profit, plecăm toți acasă”
Economistul Radu Georgescu despre decimarea angajaților: „Dacă nu facem profit, plecăm toți acasă” Economistul Radu Georgescu, cu experiență vastă în mediul corporativ, explică cum funcționează „decimarea” angajaților, metoda aplicată de Jack Welch la General Electric pentru a elimina anual cei mai puțin performanți și a recompensa top 10% dintre angajați. Prin prisma experienței sale, acesta […]
VIDEO | Protest față de tăierile de personal organizat de sindicaliștii din învățământ: ,,Guvernul vrea să mai taie 10% din buget şi să creeze o criză fără precedent”
Protest față de tăierile de personal organizat de sindicaliștii din învățământ: ,,Guvernul vrea să mai taie 10% din buget şi să creeze o criză fără precedent” Sindicaliștii din educație au organizat miercuri, la orele prânzului, un protest în fața Ministerului Educației și Cercetării, pentru a-și manifesta nemulțumirea față de intenția Guvernului de a impune noi […]
Polițiștii locali vor putea înregistra audio-video cu dispozitivele bodycam. Proiectul a fost adoptat de Senat
Polițiștii locali vor putea înregistra audio-video cu dispoziivele bodycam. Proiectul a trecut de Senat A fost adoptat miercuri, 19 noiembrie, în Senat, proiectul de lege prin care polițiștii locali sunt autorizați să efectueze înregistrări audio-video prin dispozitive de tip bodycam în timpul exercitării atribuțiilor de serviciu. Citește și: Legea care ar fi obligat primarii, miniștrii […]
