Controale ale ANRE la Hidroelectrica, după ce a întârziat emiterea facturilor timp de câteva luni de zile
Controale ale ANRE la Hidroelectrica, după ce a întârziat emiterea facturilor timp de câteva luni de zile
Hidroelectrica a fost verificată de către Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei, după ce compania de stat a întâtziat mai multe luni emiterea facturilor pentru clienți.
Informaţia a fost confirmată de repezentanţii companiei, potrivit economedia.ro.
De partea cealaltă, conducerea Hidroelectrica dă vina pe desele modificări legislative din ultimul an și spune că lucrează la modificarea sistemului informatic.
Hidroelectrica a intrat recent pe piaţa de furnizare de energie electrică, oferind cele mai mici prețuri de pe piață. Din acest motiv, numărul de clienți atrași a fost impresionant.
Practic, într-o perioadă relativ scurtă, compania a ajuns de la circa 800 de locuri de consum pe segmentul casnic în anul 2019, la peste 500.000 la acest moment. În plus, în ultimele luni au avut loc schimbări dese la lege privind facturarea.
Bogdan Badea, preşedinte al Directoratului Hidroelectrica, a declarat în ianuarie la Antena 3 CNN că facturile la electricitate care au întârziat în ultimele luni nu vor veni cu teancul, aşa cum s-a speculat, ci pe rând, eșalonat.
Facturile au început să fie emise și vor veni eșalonat, la interval cam de o săptămână sau o săptămână și jumătate. Cei care doresc să facă plata eșalonat, pot face acest lucru la cerere.
„Nu vor veni teancuri de 9-10 facturi. Procesul de facturare pentru perioada anterioară a început la Hidroelectrica, s-a facturat luna aprilie și am luat decizia ca, totuși, facturile să nu vină într-un singur calup, ci să vină pe fiecare lună în parte, cu un anumit decalaj.
Facem asta pentru a încerca să diminuăm numărul de solicitări de eșalonare pe care le pot face clienții în cazul în care nu pot plăti contravaloarea facturilor”, a spus reprezentantul Hidroelectrica.
Compania Hidroelectrica a anunţat la începutul anului că restanțierii pot opta pentru eșalonarea sumelor, pe o perioadă de șase luni.
Facturile Hidroelectrica pot fi plătite într-un interval destul de larg, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.
Eșalonarea se solicită online, prin completarea unui formular tip, sau direct la sediile sucursalelor. Hidroelectrica ocupă a treia poziție în topul furnizorilor de energie electrică din țara noastră.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Elevii din 18 școli din România nu vor mai merge la școală vinerea: Programul-pilot al Ministerului Educației
Elevii din 18 școli din România nu vor mai merge la școală vinerea: Programul-pilot al Ministerului Educației Elevii din 18 școli din România vor merge fizic la cursuri doar patru zile pe săptămână, iar vinerea, orele se vor desfășura exclusiv online, în cadrul unui program-pilot lansat de Ministerul Educației. Elevii mai multor școli din București, […]
Programul Centrelor de Relații cu Utilizatorii DEER în ziua de sărbătoare legală – 1 Decembrie 2025. Cum pot fi semnalate eventuale întreruperi
Programul Centrelor de Relații cu Utilizatorii DEER în ziua de sărbătoare legală – 1 Decembrie 2025. Cum pot fi semnalate eventuale întreruperi Distribuție Energie Electrică Romania – DEER aduce la cunoștința utilizatorilor săi că în data de 1 Decembrie 2025, declarată zi de sărbătoare legală cu caracter nelucrător potrivit Legii nr. 52/2023, Centrele de Relații […]
Un nou caz după Moșteanu: Ministrul Culturii, acuzat că și-a trecut un „master” făcut la un ONG
Un nou caz după Moșteanu: Ministrul Culturii, acuzat că și-a trecut un „master” făcut la un ONG La doar o zi după scandalul diplomei false care l-a forțat pe Ionuț Moșteanu să demisioneze din funcție, în Guvernul condus de Ilie Bolojan apare un nou episod legat de falsificarea sau cosmetizarea CV-urilor. De această dată, în […]

