Contractul pentru transportul public local de persoane a fost aprobat
Transportul public local de persoane nu mai este în pericol de a fi suspendat. Consilierii locali din Alba Iulia au aprobat astăzi, în ședință extraordinară, Proiectul de Hotărâre privind contractul de delegare a gestiunii serviciului de transport public local prin curse regulate, ce se va încheia între Asociația Intercomunitară de Dezvoltare Alba Iulia (AIDA) și Societatea de Transport Public SA Alba Iulia (STP), după ce ieri același proiect a fost respins pentru că majoritatea aleșilor locali s-au abținut de la vot.
Proiectul a fost aprobat cu o singură abținere (consilierul local Marius Costinaș, obligat de lege să nu voteze în acest caz), însă nu înainte ca reprezentantul AIDA să facă unele clarificări cu privire la această asociație și la licitația organizată pentru încheierea contractului, deoarece, principala nelămurire a consilierilor a fost legată de modalitatea de atribuire (prin încredințare directă, deoarece la licitație a participat o singură firmă – STP Alba Iulia).
De altfel, consilierul liberal a și declarat că există în continuare suspiciunea că pentru această licitație caietul de sarcini a fost întocmit ”cu dedicație”.
”În ședința de ieri făceam referire la faptul că există mari dubii în ceea ce privește caietul de sarcini și chiar licitația. Știți bine că acolo au fost nemulțumiri. Să nu vă surprindă deloc votul nostru de ieri pentru că votând această delegare de gestiune înseamnă că suntem de acord cu caietul de sarcini care a fost făcut foarte special, cu licitația făcută, la care colegii noștri care erau în consiliu atunci s-au abținut sau au votat împotrivă. Au avut legătură voturile date de colegii din mandatul trecut, atunci când caietul de sarcini era, așa cum continui eu să cred, făcut cu dedicație și votul de ieri când nu am făcut delegarea de gestiune”, a spus Buglea.
De asemenea, acesta a mai spus că declarațiile făcute ieri de primarul Mircea Hava (vezi video AICI), după ce proiectul a fost respins, sunt jignitoare pentru toți consilierii.
”Nu este un consiliu local care lucrează împotriva cetățeanului, domnule primar! Ne-am abținut de la vot în ceea ce privește acest punct de pe ordinea de zi iar dumneavoastră nu aveați toți colegii în sală. Ați format o majoritate, chemați-vă colegii la serviciu!”, a încheiat consilierul liberal.
Imagini din timpul dezbaterii proiectului:
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
Pasajul subterean pentru mașini din Alba Iulia – zona Stadion, un nou pas pentru descongestionarea traficului. Proiectul tehnic, la aprobat în Consiliul Local
Pasajul subterean pentru mașini din Alba Iulia – zona Stadion, un nou pas pentru descongestionarea traficului. Proiectul tehnic, la aprobat în Consiliul Local Consiliul Local din Alba Iulia urmează să aprobe în ședința extraordinară din 9 decembrie 2025 documentația tehnico – economică, faza proiect tehnic și indicatorii tehnico-economici pentru obiectivul de investiții: „DESCONGESTIONARE TRAFIC INTRARE […]
Alba Iulia Transport Local SRL va primi un spațiu în folosință gratuită în incinta sediului Primăriei Municipiului Alba Iulia, pentru perioada de existență a firmei
Alba Iulia Transport Local SRL va primi un spațiu în folosință gratuită în incinta sediului Primăriei Municipiului Alba Iulia, pentru perioada de existență a firmei Consilierii locali din Alba Iulia vor avea de aprobat în ședința extraordinară de marți, 9 decembrie 2025, proiectul de transmitere în folosință gratuită către SC ALBA IULIA TRANSPORT LOCAL SRL, […]
Infrastructură rutieră modernizată într-un sat din Galda de Jos: Străzile incluse în proiect
Infrastructură rutieră modernizată într-un sat din Galda de Jos: Străzile incluse în proiect Prin proiectul ,,Modernizare infrastructură rutieră în satul Benic, comuna Galda de Jos, județul Alba, urmează să se modernizeze mai multe străzi. Mai exact, o lungime de 3,338 km urmează să fie modernizată prin proiectul autorităților locale, care a fost depus la APM […]