Conferința „Optimizarea, Performanța și Calitatea în Sănătate”, la Brașov, în 13-15 noiembrie. Horea Timiș, gazda evenimentului
Compania de comunicare medicală Houston NPA și Healthcare Business Solution Group organizează între 13-15 noiembrie 2015 la Poiana Brașov (Ana Hotels) Conferința Națională cu tema „Optimizarea, Performanța și Calitatea în Sănătate”. Evenimentul se adresează managementului logistic și financiar al spitalelor, autorităților publice și sanitare.
Gazda evenimentului este Dr. Horea Timiș, manager la o companie privată de analiză în domeniul managementului medical, cu o experiență de 5 ani ca director la DSP Alba, fost consilier în cadrul Ministerului Sănătății. “Considerăm această conferință un moment O, în care vom discuta atât în plen, cât și la workshop-uri, despre provocările cu care se confruntă managementul spitalelor și autoritățile publice. Avem 3 obiective generale: Cum creștem calitatea în sistemul de sănătate? Cum creștem satisfacția pacientului? Cum controlăm costurile pentru a maximiza beneficiile? Va fi locul unde cifrele vorbesc”, a declarat Dr. Horea Timiș.
Printre invitații speciali se numără Dr. Paolo Padovani – Italia (doctor în inginerie și consultant în management și dispozitive medicale pentru companii internaționale de top), Dr. Heinz Vajasdi – Austria (vastă experiență internațională în proiectarea de concepte, construcție, analiză de structură, optimizarea circuitelor și dotarea cu echipamente a unităților spitalicești), Dr. Adrian Cotârleț (chirurg și managerul Spitalului Municipal de Urgență Moinești, unul dintre cele mai performate spitale din țară d.p.d.v. al managementului aplicat), Dr. Marius Filip (Director Unitatea de Standarde pentru Serviciile de Sănătate din cadrul Autorității Naţionale de Management al Calităţii în Sănătate) și Conf. Dr. Diana Păun (endocrinolog, Consilier de Stat, Departamentul Sănătate Publică din cadrul Administrației Prezidențiale, fost manager al Institutului Parhon).
Conferința își propune să abordeze subiecte pragmatice din domeniul managementului sanitar, prin prisma analizei proceselor de sistem pe criterii de calitate, eficiență, transabilitate și indicatori de performanță, facilitând comunicarea între structura de conducere a spitalelor și autoritățile publice locale și centrale.
Temele principale de pe agendă sunt: soluții pentru infrastructură/dotare/personal, servicii de consultanță management spitale, surse de finanțare pentru spitale, comunicare și leadership în spitalele de stat, acreditarea spitalelor, externalizarea serviciilor din spitale-argumente pro/contra, impactul satisfacției pacienților asupra serviciilor medicale, studii și analiza pieței farmaceutice, soluții inovative de software pentru spitale, polițe de asigurare și managementul riscului, marketing medical etc.
Pe parcursul celor 3 zile organizatorii își propun ca întreg aparatul decizional și operațional al unităților sanitare să dobândească informații care să le ofere anumite „chei de verificare” în procedurile interne, dar și să îi conducă la soluții pragmatice de îmbunătățire a procesului managerial, cu scopul creșterii performanței și eliminării pierderilor din anumite sectoare vulnerabile.
În cazul reprezentanților sectorului administrativ public care au în vedere îmbunătățirea calității serviciilor medicale pentru cetățeni, organizatorii doresc să îi informeze despre modul de analiză al unui spital, despre importanța cunoașterii arealului și corelația acestuia cu structura de servicii a unității sanitare, despre analiza notelor de fundamentare sau alocarea de fonduri.
Participanții au oportunitatea de a dezbate alături de consultanții prezenți studii de caz pe baza unor documente publice aduse chiar de conducerea spitalelor sau autoritățile publice, de a realiza simulări de situații și proceduri. Documentele cu care sunt încurajați participanții să vină la dezbatere sunt: structura spitalului aprobată prin ordin MS; gradul de ocupare a paturilor pe fiecare secție pe primele 6 luni ale lui 2015; valoare ICM pe fiecare secție în parte in primele 6 luni ale lui 2015; valoare contract CAS pentru 2015; număr de cazuri depășite din contract pe fiecare secție (primele 6 luni din 2015); număr cazuri nerealizate din contract pe fiecare secție (primele 6 luni din 2015); ultima structură de personal disponibilă.
Cei interesați de mai multe detalii și înscriere la Conferința Națională „Optimizarea, Performanța și Calitatea în Sănătate” organizată pe 13-15 noiembrie 2015 se pot adresa companiei Houston NPA: [email protected], 0723.324.176. (V.N.)
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
Comunicat de presă Bogdan Dogar, USR Alba: Finalul de an găsește administrația locală într-o veritabilă haiducie bugetară
Comunicat de presă Bogdan Dogar, USR Alba: Finalul de an găsește administrația locală într-o veritabilă haiducie bugetară Luăm împrumut și nu ne rugăm de nimeni pare să fie motto-ul administrației Pleșa. Astăzi, în cadrul unei ședințe extraordinare, organizată online, fără ca publicul și cetățenii să fie martori ai ineficienței administrative, fără o dezbatere serioasă, datoria […]
Secțiune Articole Similare
-
Curier Județeanacum 22 de ore
Mesaje de Crăciun 2024 în limba italiană, traduse în limba română. Cântece tradiționale de Crăciun în limba italiana
-
Opinii - Comentariiacum 4 zile
Nume care se sărbătoresc de Sfântul Daniel 2024. Viața Sf Daniel și semnificația numelui
-
Curier Județeanacum o zi
Obiceiuri, tradiții și superstiții de Ignat – Ziua sacrificării porcului de Crăciun
-
Opinii - Comentariiacum 4 zile
Mesaje de Sfântul Daniel 2024: URARI, FELICITARI și SMS-uri de LA MULȚI ANI pe care le poți trimite celor dragi
-
Actualitateacum 14 ore
De ce se taie porcul pe 20 decembrie, de IGNAT. Tradiții și obiceiuri
-
Opinii - Comentariiacum 4 zile
17 decembrie 2024: Creștinii ortodocși îl sărbătoresc pe Sfântul Daniel. Rugăciunile proorocului și a celor trei tineri aruncați în cuptor