Concurs pentru ocuparea funcţiei de manager la spitalul din Cugir
*Consiliul local a desemnat Comisia pentru soluționarea contestaţiilor
Consiliul Local Cugir a luat în dezbatere și a aprobat, un proiect de hotărâre al administraţiei, prin care s-a solicitat desemnarea reprezentanţilor primarului în comisia de concurs ce va fi numită pentru ocuparea funcţiei de manager persoană fizică la spitalul Orăşenesc, precum și propunerea de constituire a Comisiei de soluţionare a contestaţiilor la concursul amintit.
În conformitate cu prevederile Regulamentului de organizare și desfăşurare a concursului pentru ocuparea funcţiei de manager persoană fizică la Spitalul Orăşenesc Cugir, Comisia de soluţionare este numită de Consiliul Local al Oraşului Cugir prin hotărâre, la propunerea primarului.
Componenţa comisiei respectă aceeaşi proporţie de reprezentare cu componenţa reprezentării la constituirea consiliului de administraţie a spitalului, respectiv conform prevederilor Legii nr. 95/2006, astfel: 2 reprezentanţi ai Direcţiei de Sănătate Publică a Judeţului Alba; 2 reprezentanţi ai consiliului local; 1 reprezentant numit de Primăria Oraşului Cugir prin dispoziţie.
Potrivit hotărârii adoptate, concursul pentru funcţia de manager persoană fizică la Spitalul Orăşenesc Cugir va avea loc în data de 27.02 2014, cu puţine zile înainte de expirarea mandatului de manager (interimar), ocupat de economistul Silviu Samoilescu. (C.P.)
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
Efectele „ordonanței trenuleț” la nivelul județului Alba. Marius Hațegan, vicepreședintele CJ: „Lucrurile au fost făcute pe repede înainte și câteva chestiuni au fost omise”
Efectele „ordonanței trenuleț” la nivelul județului Alba. Marius Hațegan, vicepreședintele CJ: „Lucrurile au fost făcute pe repede înainte și câteva chestiuni au fost omise” Prezent într-o emisiune la Radio Unirea FM, vicepreședintele Consiliului Județean Alba, Marius Hațegan, a vorbit printre altele, despre efectele care se resimt la nivelul județului nostru în urma implementării renumitei „ordonanțe […]