CONCURS pentru funcția de manager la Spitalul Municipal din Sebeș: CALENDARUL și actele necesare
CONCURS pentru funcția de manager la Spitalul Municipal din Sebeș: CALENDARUL și actele necesare
Consiliul de administrație al Spitalului Municipal Sebeș anunță organizarea unui concurs pentru ocuparea funcției de manager.
Concursul se desfășoară în două etape:
1. Etapa de verificare a îndeplinirii de către candidați a condițiilor stabilite în anunțul de concurs, etapă eliminatorie.
2. Etapa de susținere publică și de evaluare a proiectului de management.
Condiții de Participare
Pentru a participa la concurs, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
– Cunoașterea limbii române, atât scris, cât și vorbit.
– Absolvența unei instituții de învățământ superior în domeniul medical, economico-financiar sau juridic.
– Absolvirea unor cursuri de perfecționare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătății sau absolvirea unui masterat sau doctorat în domeniul managementului sanitar, economic sau administrativ.
– Minimum 10 ani de vechime în posturi prevăzute cu studii universitare de lungă durată.
– Absența condamnărilor pentru săvârșirea unei infracțiuni comise cu intenție, cu excepția situațiilor de reabilitare.
– Aptitudini medicale fizice și neuropsihice.
– Nepășirea vârstei standard de pensionare conform legii.
Documentele de Înscriere
Candidații trebuie să depună un dosar de înscriere care include următoarele documente:
– Cererea de înscriere la concurs.
– Copie certificată pentru conformitate a actului de identitate.
– Copie certificată pentru conformitate a diplomei de licență sau echivalente.
– Copie certificată pentru conformitate a documentelor care atestă absolvirea cursurilor de perfecționare în management sau management sanitar sau a diplomei de masterat sau doctorat.
– Curriculum vitae.
– Adeverința care atestă vechimea în posturi cu studii universitare de lungă durată sau copie certificată pentru conformitate a carnetului de muncă.
– Cazierul judiciar sau declarația candidatului pentru obținerea extrasului de pe cazierul judiciar.
– Adeverința medicală care atestă aptitudinea fizică și neuropsihică.
– Declarație pe propria răspundere privind necolaborarea cu Securitatea înainte de anul 1989.
– Copie certificată pentru conformitate a actelor (certificat de căsătorie etc.) prin care candidatul și-a schimbat numele, după caz.
– Proiectul de management realizat de candidat.
– Declarație pe propria răspundere a candidatului că proiectul de management este conceput și realizat integral de către candidat.
– Declarație pe propria răspundere că în ultimii 3 ani nu a fost constatată de către instituția competentă existența conflictului de interese ori starea de incompatibilitate cu privire la candidat.
– Declarație pe propria răspundere privind conformitatea cu originalul a copiilor de pe documentele depuse la dosarul de înscriere.
Temele Proiectului de Management
Proiectul de management trebuie să acopere următoarele teme:
1. Planificarea și organizarea serviciilor de sănătate la nivelul spitalului.
2. Siguranța și satisfacția pacientului.
3. Managementul calității serviciilor medicale.
4. Managementul resurselor umane.
5. Performanța clinică și financiară a activităților spitalului.
Proiectul se realizează individual de către candidat și trebuie să aibă între 15 și 20 de pagini, tehnoredactate pe calculator, cu caractere Times New Roman, mărimea 12 și spațiere la un rând.
Bibliografie
Pentru pregătirea proiectului de management, candidații pot consulta următoarele surse de referință:
1. Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, cu modificările și completările ulterioare, Titlurile I, II, VII și VIII.
2. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare.
3. Ordinul MS nr. 921/2006 privind stabilirea atribuțiilor comitetului director din cadrul spitalului public.
4. Ordinul MS nr. 1224/2010 privind aprobarea normativelor de personal pentru asistența medicală spitalicească, precum și modificarea și completarea Ordinului MS nr. 1778/2006 privind aprobarea normativelor de personal.
5. Ordinul MS nr. 446/2017 privind aprobarea Procedurilor, standardelor și metodologiei de evaluare și acreditare a spitalelor.
6. Legea nr. 46/2007 privind drepturile pacienților, cu modificările și completările ulterioare.
Calendarul Concursului
– Afișarea anunțului: 6 septembrie 2023.
– Termen limită de depunere a dosarelor: 9 octombrie 2023.
– Vizitarea spitalului de către candidați: 10 octombrie 2023.
– Selecția dosarelor și afișarea rezultatelor: 11 octombrie 2023.
– Termen pentru depunerea contestațiilor: 12 octombrie 2023.
– Termen pentru soluționarea contestațiilor: 13 octombrie 2023.
– Publicarea proiectelor de management: 13 octombrie 2023 pe pagina de web a spitalului (spitalulsebes.ro).
– Manifestarea intenției de participare: 12 octombrie – 16 octombrie 2023 la adresa de e-mail: [email protected].
– Transmiterea întrebărilor referitoare la proiectul de management: 12 octombrie – 16 octombrie 2023 la adresa de e-mail: [email protected].
– Confirmarea intenției de participare: 17 octombrie 2023.
– Susținerea proiectului de management și răspunsul la întrebările comisiei: 18 octombrie 2023, ora 10:00.
– Afișarea rezultatelor: 18 octombrie 2023, ora 14:00.
– Termen pentru depunerea contestațiilor: 19 octombrie 2023, ora 14:00.
– Termen pentru soluționarea contestațiilor: 20 octombrie 2023, ora 13:00.
– Afișarea rezultatelor finale: 23 octombrie 2023, ora 12:00.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Ştirea zilei
VIDEO | Slujbă de Înviere 2025 la Catedrala Încoronării din Alba Iulia: Utrenia Sfintei Învieri, o slujbă de priveghere aparte
Slujbă de Înviere 2025 la Catedrala Încoronării din Alba Iulia: Utrenia Sfintei Învieri, o slujbă de priveghere aparte Duminică, 20 aprilie 2025, de la ora 0.00, a avut loc, la Catedrala Încoronării din Alba Iulia, Utrenia Sfintei Învieri, cu ocazia Paștelui 2025. Utrenia Învierii, numită și Utrenia Duminicii Sfintelor Paști sau Slujba Învierii, are o […]
PAȘTE 2025 | Lumina Sfântă a ajuns la Catedrala Încoronării din Alba Iulia. Când va fi distribuită credincioșilor
Paște 2025 | Lumina Sfântă a ajuns la Catedrala Încoronării din Alba Iulia. Când va fi distribuită credincioșilor În Sâmbăta Mare 2025, Lumina Sfântă a ajuns de la Ierusalim la Catedrala Încoronării din Alba Iulia, după ce a fost preluată de pe aeroportul din Sibiu de către o delegație a Arhiepiscopiei Ortodoxe din Alba Iulia. […]
FOTO | Solidari până la capăt: Jandarmii din Apuseni au continuat campania umanitară și în Sâmbăta Mare 2025
Solidari până la capăt: Jandarmii din Apuseni au continuat campania umanitară și în Sâmbăta Mare 2025 Nici în Sâmbăta Mare 2025 jandarmii din zona Munților Apuseni nu au rămas indiferenți față de greutățile celor din jur. Cu suflet mare și respect față de spiritul Sărbătorilor Pascale, aceștia au continuat campania umanitară începută în urmă cu […]