CNADNR scoate la concurs 9 posturi de ingineri pentru Autostrada Sebeș-Turda și lotul aflat în reconstrucție al Autostrăzii Orăștie-Sibiu
Conform noii structuri organizatorice, Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România scoate la concurs, în cadrul Direcțiilor Regionale de Drumuri și Poduri, 28 de posturi de specialitate (7 posturi de ingineri în cadrul D.R.D.P. Brașov, 13 posturi de ingineri în cadrul D.R.D.P. Cluj, 6 posturi de ingineri în cadrul D.R.D.P. Timișoara și 2 posturi de ingineri în cadrul D.R.D.P. București), dintre care 15 sunt de execuție și 13 posturi de șef UIP, în implementarea proiectelor derulate de către C.N.A.D.N.R..
Din total, 9 posturi sunt pentru Autostrada Sebeș-Turda iar unul pentru Lotul aflat în reconstrucție al Autostrăzii Orăștie-sibiu, astfel:
*În cadrul Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Cluj
– 2 posturi de inginer UIP (unitatea de implementare a proiectului) 3 Sebeș — Turda lot 1,
– 2 posturi de inginer UIP 4 Sebeș — Turda lot 2,
– 2 posturi de inginer UIP 5 Sebeș — Turda lot 3
– 2 posturi de inginer UIP 6 Sebeș — Turda lot 4.
*În cadrul Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Brașov
– 1 post de inginer șef UIP 3 Orăștie — Sibiu,
CERINȚELE PRIVIND STUDIILE ȘI SPECIALIZĂRILE NECESARE sunt:
Absolvent al unei facultăți de căi ferate, drumuri și poduri cu studii superioare de lungă durată — diplomă de licență sau echivalentă/ ciclul I (Bologna) — diplomă studii universitare de licență;
— experiență profesională minim 5 — 10 ani în domeniul infrastructurii rutiere — proiectare poduri (drum național, variantă ocolitoare, autostradă);
— participarea la elaborarea lucrărilor de artă pentru minim 1 proiect de drum național, minim 1 proiect de variantă ocolitoare sau autostradă în calitate de Manager de Proiect/Coordonator de Proiect/Șef Proiect.
Candidatul trebuie sa aibă abilități de lucru cu computerul: utilizare MS Office (Word, Excel, Power Point), Windows, Internet Explorer, AutoCAD sau echivalent și să cunoască o limbă de circulație internațională la nivel avansat (engleză, franceză, germană).
Îndeplinirea cerințelor privind experiența profesională se demonstrează prin prezentarea de recomandări/ contracte de muncă/alte documente justificative.
Relații suplimentare se pot obține de la Direcția Relații Publice și R.U. la telefon 021.264.34.08 și la adresa de e-mail: [email protected].
De asemenea, anunțurile sunt postate pe www.cnadnr.ro la secțiunea Carieră.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Politică Administrație
Europarlamentarul Victor Negrescu: Vești bune de la Bruxelles! Miliarde de euro și proiectele din PNRR ar putea fi salvate
Europarlamentarul Victor Negrescu: Vești bune de la Bruxelles! Miliarde de euro și proiectele din PNRR ar putea fi salvate Propunerea privind prelungirea perioadei de implementare a proiectelor din Mecanismul de Redresare și Reziliență este inclusă în Raportul privind implementarea PNRR-urilor, pe care l-am coordonat în calitate de raportor. Prin acest demers, legislativul european va solicita […]
Investiție de peste 5 milioane de lei pentru dotarea cu echipamente IT de ultimă generație a școlilor din Sebeș
Investiție de peste 5 milioane de lei pentru dotarea cu echipamente IT de ultimă generație a școlilor din Sebeș Toate unitățile de învățământ din Sebeș (grădinițe, școli și licee) au fost dotate cu echipamente IT moderne, a anunțat primarul Dorin Nistor. Este vorba de 157 display-uri interactive de 85”, 365 laptopuri, 48 sisteme desktop cu […]
Demisia lui Dorin Petruțiu (AUR) din Consiliul Local Alba Iulia: Constatarea încetării mandatului de ales local, pe ordinea de zi a unei ședințe extraordinare a Consiliului Local
Demisia lui Dorin Petruțiu (AUR) din Consiliul Local Alba Iulia: Constatarea încetării mandatului de ales local, pe ordinea de zi a unei ședințe extraordinare a Consiliului Local Un proiect de hotărâre privind constatarea încetării de drept, prin demisie, a mandatului consilierului local Liviu Dorin Petruțiu se află pe ordinea de zi a unei ședințe extraordinare […]