CNADNR scoate la concurs 9 posturi de ingineri pentru Autostrada Sebeș-Turda și lotul aflat în reconstrucție al Autostrăzii Orăștie-Sibiu
Conform noii structuri organizatorice, Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România scoate la concurs, în cadrul Direcțiilor Regionale de Drumuri și Poduri, 28 de posturi de specialitate (7 posturi de ingineri în cadrul D.R.D.P. Brașov, 13 posturi de ingineri în cadrul D.R.D.P. Cluj, 6 posturi de ingineri în cadrul D.R.D.P. Timișoara și 2 posturi de ingineri în cadrul D.R.D.P. București), dintre care 15 sunt de execuție și 13 posturi de șef UIP, în implementarea proiectelor derulate de către C.N.A.D.N.R..
Din total, 9 posturi sunt pentru Autostrada Sebeș-Turda iar unul pentru Lotul aflat în reconstrucție al Autostrăzii Orăștie-sibiu, astfel:
*În cadrul Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Cluj
– 2 posturi de inginer UIP (unitatea de implementare a proiectului) 3 Sebeș — Turda lot 1,
– 2 posturi de inginer UIP 4 Sebeș — Turda lot 2,
– 2 posturi de inginer UIP 5 Sebeș — Turda lot 3
– 2 posturi de inginer UIP 6 Sebeș — Turda lot 4.
*În cadrul Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Brașov
– 1 post de inginer șef UIP 3 Orăștie — Sibiu,
CERINȚELE PRIVIND STUDIILE ȘI SPECIALIZĂRILE NECESARE sunt:
Absolvent al unei facultăți de căi ferate, drumuri și poduri cu studii superioare de lungă durată — diplomă de licență sau echivalentă/ ciclul I (Bologna) — diplomă studii universitare de licență;
— experiență profesională minim 5 — 10 ani în domeniul infrastructurii rutiere — proiectare poduri (drum național, variantă ocolitoare, autostradă);
— participarea la elaborarea lucrărilor de artă pentru minim 1 proiect de drum național, minim 1 proiect de variantă ocolitoare sau autostradă în calitate de Manager de Proiect/Coordonator de Proiect/Șef Proiect.
Candidatul trebuie sa aibă abilități de lucru cu computerul: utilizare MS Office (Word, Excel, Power Point), Windows, Internet Explorer, AutoCAD sau echivalent și să cunoască o limbă de circulație internațională la nivel avansat (engleză, franceză, germană).
Îndeplinirea cerințelor privind experiența profesională se demonstrează prin prezentarea de recomandări/ contracte de muncă/alte documente justificative.
Relații suplimentare se pot obține de la Direcția Relații Publice și R.U. la telefon 021.264.34.08 și la adresa de e-mail: [email protected].
De asemenea, anunțurile sunt postate pe www.cnadnr.ro la secțiunea Carieră.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
FOTO | Modernizare Piața Agroalimentară Alba Iulia: Sistem de climatizare și anveloparea parțială a fațadelor. Valoarea investiției, peste 16.000 lei
Modernizare Piața Agroalimentară Alba Iulia: Sistem de climatizare și anveloparea parțială a fațadelor. Valoarea investiției, peste 16.000 lei Administrația din Alba Iulia a lansat o procedură de achiziție DALI pentru proiectul ,,Modernizare Piața Agroalimentară prin anveloparea parțială a fațadelor cu o structură vitrată din aluminiu și instalare sisteme de ventilație și climatizare”. Potrivit documentației, modernizarea […]
FOTO | Continuă proiectul de modernizare al Școlii din Sântimbru: Au fost montate panourile fotovoltaice
Continuă proiectul de modernizare al Școlii din Sântimbru: Au fost montate panourile fotovoltaice La Sântimbru continuă modernizarea școlii, în urmă cu o săptămână fiind montate panourile fotovoltaice pe clădire. De asemenea, de curând, 40 de gospodării din comună au fost dotate și ele cu panouri și baterii în valoare de 10.000 de euro fiecare. ,,În […]
Municipiul Alba Iulia lansează oficial programul „Capitala Tineretului din România 2026”: un nou model de co-guvernanță cu tinerii
Municipiul Alba Iulia lansează oficial programul „Capitala Tineretului din România 2026”: un nou model de co-guvernanță cu tinerii Într-un context național în care migrația tinerilor către centre universitare sau spre vest continuă să reprezinte o provocare majoră, Alba Iulia propune un model administrativ vizionar. Miercuri, 10 decembrie 2025, la Palatul Principilor Transilvaniei, administrația locală și […]