CNADNR scoate la concurs 9 posturi de ingineri pentru Autostrada Sebeș-Turda și lotul aflat în reconstrucție al Autostrăzii Orăștie-Sibiu
Conform noii structuri organizatorice, Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România scoate la concurs, în cadrul Direcțiilor Regionale de Drumuri și Poduri, 28 de posturi de specialitate (7 posturi de ingineri în cadrul D.R.D.P. Brașov, 13 posturi de ingineri în cadrul D.R.D.P. Cluj, 6 posturi de ingineri în cadrul D.R.D.P. Timișoara și 2 posturi de ingineri în cadrul D.R.D.P. București), dintre care 15 sunt de execuție și 13 posturi de șef UIP, în implementarea proiectelor derulate de către C.N.A.D.N.R..
Din total, 9 posturi sunt pentru Autostrada Sebeș-Turda iar unul pentru Lotul aflat în reconstrucție al Autostrăzii Orăștie-sibiu, astfel:
*În cadrul Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Cluj
– 2 posturi de inginer UIP (unitatea de implementare a proiectului) 3 Sebeș — Turda lot 1,
– 2 posturi de inginer UIP 4 Sebeș — Turda lot 2,
– 2 posturi de inginer UIP 5 Sebeș — Turda lot 3
– 2 posturi de inginer UIP 6 Sebeș — Turda lot 4.
*În cadrul Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Brașov
– 1 post de inginer șef UIP 3 Orăștie — Sibiu,
CERINȚELE PRIVIND STUDIILE ȘI SPECIALIZĂRILE NECESARE sunt:
Absolvent al unei facultăți de căi ferate, drumuri și poduri cu studii superioare de lungă durată — diplomă de licență sau echivalentă/ ciclul I (Bologna) — diplomă studii universitare de licență;
— experiență profesională minim 5 — 10 ani în domeniul infrastructurii rutiere — proiectare poduri (drum național, variantă ocolitoare, autostradă);
— participarea la elaborarea lucrărilor de artă pentru minim 1 proiect de drum național, minim 1 proiect de variantă ocolitoare sau autostradă în calitate de Manager de Proiect/Coordonator de Proiect/Șef Proiect.
Candidatul trebuie sa aibă abilități de lucru cu computerul: utilizare MS Office (Word, Excel, Power Point), Windows, Internet Explorer, AutoCAD sau echivalent și să cunoască o limbă de circulație internațională la nivel avansat (engleză, franceză, germană).
Îndeplinirea cerințelor privind experiența profesională se demonstrează prin prezentarea de recomandări/ contracte de muncă/alte documente justificative.
Relații suplimentare se pot obține de la Direcția Relații Publice și R.U. la telefon 021.264.34.08 și la adresa de e-mail: [email protected].
De asemenea, anunțurile sunt postate pe www.cnadnr.ro la secțiunea Carieră.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Politică Administrație
Peste 10 companii se luptă pentru a câștiga contractul de supervizare a lucrărilor a trei gări din județul Alba: Aiud, Teiuș și Războieni
Peste 10 companii se luptă pentru a câștiga contractul de supervizare a lucrărilor a trei gări: Aiud, Teiuș și Războieni Pentru obiectivul de investiții „Modernizarea/reabilitarea a 47 de stații de cale ferată din ROMÂNIA – SRCF Brașov, 3 stații: Aiud, Teiuș și Războieni”, care prevede supervizarea lucrărilor, gărilor din Alba, au fost făcute mai multe […]
FOTO | Primăria Livezile vrea să preia în admnistrare porțiunea din intravilanul satului Poiana Aiudului dintr-un drum forestier
Primăria Livezile vrea să preia în admnistrare porțiunea din intravilanul satului Poiana Aiudului dintr-un drum forestier Primăria Livezile face demersuri pentru a prelua în admnistrare porțiunea de pe teritoriul satului Poiana Aiudului dintr-un drum forestier. Drumul forestier în cauză are o lungime totală de 10,6 kilometri. Primăria Livezile a solicitat preluarea unei porțiuni de 1,5 […]
Primăria Alba Iulia a găsit bani pentru STP și transportul public din muncipiu: Peste 5 milioane de lei urmează să fie alocați operatorului
Primăria Alba Iulia a găsit bani pentru STP și transportul public din muncipiu: Peste 5 milioane de lei urmează să fie alocați operatorului În ședința extraordinară de joi, 23 octombrie 2025, consilierii locali din Alba Iulia vor avea de aprobat proiectul de hotărâre privind suplimentarea compensaţiei acordată de la bugetul local al Municipiului Alba Iulia […]