Blăjeni ”taxați” de jandarmi, pentru amenințări și injurii în spațiul public
Jandarmii din Blaj au intervenit în cursul zilei de miercuri pentru aplanarea unor conflicte spontane, produse în spațiul public. Vinovații s-au ales cu avertisment și amendă.
În urma unei solicitări primite prin intermediul SNUAU- 112, un echipaj din cadrul Secţiei de Jandarmi s-a deplasat de urgenţă pe strada Plopilor unde, pe fondul unor neînţelegeri mai vechi, Lenuţa M. (de 30 de ani), s-a deplasat la domiciliul unei vecine pentru a continua o ceartă începută cu o seară înainte.
”Hotărâtă să-şi impună cu orice preţ punctul de vedere femeia a uitat că se află într-un spaţiu public, că este privită şi mai ales ascultată atât de ceilalţi vecini cât şi de trecători, iar discuţia pe care a avut-o cu vecina a abundat în injurii, expresii jignitoare şi ameninţări. La un moment dat au existat chiar premisele escaladării violenţei şi apariţiei unor fapte de natură penală, însă intervenţia fermă a jandarmilor a dus la rapida aplanare a incidentului”, a declarat Cosmin Jurcoveț, purtător de cuvânt al IJJ Alba.
Pentru fapta săvârşită, ”doamna” Lenuţa a fost sancţionată cu amendă contravenţională în valoare de 200 lei.
De asemenea, Teberius I. (de 21 de ani) a fost sancţionat contravenţional cu avertisment scris deoarece, aflat pe strada Sălciilor din municipiul Blaj – în apropiere de sediul Secţiei de Jandarmi – a înjurat şi a ameninţat cu acte de violenţă un trecător. Bărbatul a recunoscut că a consumat alcool în exces, acesta fiind motivul comportamentului său agresiv. Acesta a fost avertizat că în caz de recidivă riscă să fie sancţionat mult mai drastic (pentru astfel de fapte amenda poate ajunge până la 3000 de lei).
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Schimbări la serviciul de urgență 112. Vom vorbi mai puțin la telefon, iar echipajele vor porni mai repede spre intervenții
Schimbări la serviciul de urgență 112. Vom vorbi mai puțin la telefon, iar echipajele vor porni mai repede spre intervenții Românii vor interacționa în curând într-un mod complet diferit cu serviciul de urgență 112. Sistemul actual, în care apelurile sunt trecute prin mai multe filtre și redirecționări, va fi înlocuit cu un model simplificat. Un […]
România, codașa Europei la igiena DENTARĂ. Cum ajung oamenii să folosească țuica ca „tratament”
România, codașa Europei la igiena DENTARĂ. Cum ajung oamenii să folosească țuica ca „tratament” România rămâne, de ani buni, codașa Uniunii Europene în privința igienei dentare, iar diferența dintre mediul urban și cel rural este uriașă. În multe sate sărace, lipsa cabinetelor stomatologice, veniturile reduse și educația sanitară precară creează un mediu în care problemele […]
Ajutorul pentru încălzire 2025-2026: Cererile mai pot fi depuse până în 20 noiembrie. Ce condiţii trebuie îndeplinite
Ajutorul pentru încălzire 2025-2026: Cererile mai pot fi depuse până în 20 noiembrie. Ce condiţii trebuie îndeplinite Persoanele și familiile cu venituri mici din România mai pot depune până în data de 20 noiembrie 2025 cererile pentru ajutorul de încălzire, a anunțat, luni, Agenţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială (ANPIS). Ajutorul pentru încălzire se […]