Beneficiarii de lucrări care utilizează zilieri pot obține numele de utilizator și parola pentru înființarea, completarea și transmiterea registrului electronic al zilierilor. Precizări de la ITM Alba
Inspectoratul Teritorial de Muncă Alba, anunță beneficiarii care utilizează zilieri în condițiile Legii nr.52/2020, modificată, că prin Ordinul Ministrului Muncii și Protecției Sociale nr.1140/23.07.2020, a fost aprobată Metodologia de întocmire şi transmitere a Registrului electronic de evidenţă a zilierilor, precum şi înregistrările care se efectuează în acesta.
Ordinul a intrat în vigoare la data de 25.07.2020, dată de la care evidența zilierilor se conduce exclusiv pe baza registrului electronic al zilierilor.
Potrivit alin. (2) al art. V din OUG nr. 26/2019, la data intrării în vigoare a ordinului ministrului muncii și protecției sociale prevăzut la art. 4^1 din Legea nr. 52/2011, anexele 1 și 2 din Legea nr.52/2011 se abrogă.
Conform art. 2 din Ordinul nr. 1140/2020, este necesar ca fiecare beneficiar de lucrări care utilizează zilieri și care are sediul social în județul Alba, să obțină de la Inspectoratul Teritorial de Muncă Alba, numele de utilizator și parola pentru înființarea, completarea și transmiterea registrului electronic al zilierilor.
În acest sens, solicităm beneficiarilor să transmită cererile pentru obținerea numelui de utilizator și parolă; atașăm modelul cererii.
Cererile semnate de reprezentatul legal/împuternicitul unității, se transmit pe adresa de e-mail: [email protected] și vor fi însoțite de următoarele documente:
-împuterncirea semnată de beneficiar, în cazul în care persoana care solicita nume utilizator și parolă este alta decât reprezentantul legal al unității;
-copie certificat de înmatriculare la Oficiul Registrului Comerțului/certificat de înregistrare fiscală;
-copie după actul constitutiv al beneficiarului, din care să rezulte codurile CAEN aferente domeniilor de activitate prevăzute la art.13 alin.1 din Legea nr.52/2011 (acest document este cerut numai pentru beneficiarii care nu sunt înregistrați în Registrul Comerțului)
-copie de pe actul de identitate al reprezentantului legal/împuternicitului care semnează cererea;
-declariatie pe propria răspundere prevăzută în Anexa nr.2 din Ordinul nr.1140/2020, în cazul în care cererea și documentele anexate acesteia se transmit prin e-mail- atașăm modelul declarație.
Informații privind aplicația informatică cu ajutorul căreia se conduce registrul electronic al zilierilor, inclusiv manualul de utilizare se găsesc pe site-ul Inspecției Muncii:www. inspecțiamuncii.ro/registrul- electronic-de –evidenta-a zilierilor.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Curier Județean
FOTO | Avansări în grad la ISU Alba cu ocazia Zilei Naționale a României: Patru subofițeri, promovați înainte de termen pentru rezultate remarcabile
Avansări în grad la ISU Alba cu ocazia Zilei Naționale a României: Patru subofițeri, promovați înainte de termen pentru rezultate remarcabile Cu prilejul Zilei Naționale a României, patru subofițeri au fost recompensați pentru profesionalismul și dedicarea lor, fiind avansați în grad înainte de termen. Citește și: VIDEO | IPJ Alba se alătură festivităților de Ziua […]
FOTO | Incendiu în Petrești: Un grajd a fost cuprins de flăcări. Intervin pompierii din Sebeș
Incendiu în Petrești: Un grajd a fost cuprins de flăcări. Intervin pompierii din Sebeș Un incendiu a izbucnit la un grajd din localitatea Petrești, strada Energiei, marți, 2 decembrie, în jurul orei 14:40. Potrivit IPJ Alba, detașamentul de pompieri Sebeș intervine pentru stingerea unui incendiu în loc. Petresti, str energiei. Este vorba despre un incendiu […]
ITM Alba: Amendă de 20.000 de lei pentru muncă la negru și 40 de avertismente, în perioada 24-28 noiembrie 2025. Ce deficiențe au găsit inspectorii
ITM Alba: O amendă de 20.000 de lei pentru muncă la negru și 40 de avertismente, în perioada 24-28 noiembrie 2025. Ce deficiențe au găsit inspectorii În perioada 24-28 noiembrie 2025, inspectorii ITM Alba au aplicat amenzi în valoare de 34.000 lei și au acordat 40 avertismente în urma controalelor efectuate. O amendă, de 20.000, […]
