ANAF a lansat serviciul – Acces date prin SMS. Îți poți verifica rapid partenerii de afaceri
Începând cu luna mai contribuabilii pot utiliza un nou serviciu lansat de Agenția Națională de Administrare Fiscală – „Acces date prin SMS”.
Prin intermediul noului serviciu, functional inca din 30 aprilie 2013, contribuabilii interesati pot obtine informatii publice despre un anumit agent economic printr-o procedura mult mai simpla. Mai exact, acestia pot trimite un mesaj text prin SMS care sa contina codul de identificare fiscala al societatii respective, la numarul 1300.
Soliciitantul va primi astfel un raspuns, tot prin SMS, prin intermediul operatorilor de telefonie mobila (serviciu disponibil deocamdată disponibil doar in retelele de telefonie mobila Orange si Vodafone) cu urmatoarele date:
-codul de identificare fiscala (exemplu: 123456);
-denumirea agentului economic (exemplu: SC XXXXX SRL);
-inregistrat/neinregistrat in scopuri de taxa pe valoare adaugata (exemplu: TVA DA/NU)
– starea de inactivitate fiscala a agentului economic (exemplu: INACTIV FISCAL DA/NU);
-aplicarea sistemului de taxa pe valoare adaugata la incasare (exemplu: TVA INCASARE DA/NU);
-cod de siguranta stabilit de ANAF (exemplu: 123456789).
Costul SMS-ului cade în sarcina contribuabililor care solicita informatiile. Tariful pentru un astfel de serviciu se stabileste si se percepe de catre operatorii de telefonie mobilă.
Informatii publice despre agentii economici se pot obtine gratuit prin accesarea portalului www.anaf.ro, sectiunea Informatii publice – Informatii privind agentii economici si/sau Informatii de interes public.
foto arhivă
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Schimbări la serviciul de urgență 112. Vom vorbi mai puțin la telefon, iar echipajele vor porni mai repede spre intervenții
Schimbări la serviciul de urgență 112. Vom vorbi mai puțin la telefon, iar echipajele vor porni mai repede spre intervenții Românii vor interacționa în curând într-un mod complet diferit cu serviciul de urgență 112. Sistemul actual, în care apelurile sunt trecute prin mai multe filtre și redirecționări, va fi înlocuit cu un model simplificat. Un […]
România, codașa Europei la igiena DENTARĂ. Cum ajung oamenii să folosească țuica ca „tratament”
România, codașa Europei la igiena DENTARĂ. Cum ajung oamenii să folosească țuica ca „tratament” România rămâne, de ani buni, codașa Uniunii Europene în privința igienei dentare, iar diferența dintre mediul urban și cel rural este uriașă. În multe sate sărace, lipsa cabinetelor stomatologice, veniturile reduse și educația sanitară precară creează un mediu în care problemele […]
Ajutorul pentru încălzire 2025-2026: Cererile mai pot fi depuse până în 20 noiembrie. Ce condiţii trebuie îndeplinite
Ajutorul pentru încălzire 2025-2026: Cererile mai pot fi depuse până în 20 noiembrie. Ce condiţii trebuie îndeplinite Persoanele și familiile cu venituri mici din România mai pot depune până în data de 20 noiembrie 2025 cererile pentru ajutorul de încălzire, a anunțat, luni, Agenţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială (ANPIS). Ajutorul pentru încălzire se […]