Ambiţioasă, sociabilă şi amuzantă, Diana Popa vrea să reprezinte cu succes Liceul de Arte din Alba Iulia
Diana Popa, eleva Liceului de Arte „Regina Maria” din Alba Iulia participă la Balul Balurilor 2014 pentru distracţie şi pentru a arăta că are un cuvânt de spus.
În trei cuvinte se caracterizează ca fiind o fire amuzantă, sociabilă şi ambiţioasă. Deşi concurenţa este una acerbă vrea să arate alături de partenerul ei, că Liceul de Arte are boboci frumoşi şi talentaţi. În timpul liber cântă la pian, citeşte, iese în oraş, iar modelul ei în viaţa este mama ei.
După terminarea liceului vrea să urmeze cursurile unei Facultăţi de Drept şi ale Conservatorului.
Dacă îţi place Diana Popa apasă butonul „Like”, de la începutul acestui articol! Concurenta cu cele mai multe „Aprecieri” va câştiga titlul de Miss Popularitate Ziarul Unirea dar şi premii în bani, un tricou cu Ziarul Unirea, pentru a ţine minte mereu titlul câştigat, şi o şedinţă foto cu Mihai Zmenta.
[nggallery id=1094]
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Societate
26 Iunie: Ziua drapelului național al României Ziua de 26 iunie a fost proclamată Ziua Drapelului Național prin Legea nr. 96 din 20 mai 1998. Conform legii, această zi va fi marcată de către autoritățile publice și de celelalte instituții ale statului prin organizarea unor programe și manifestări cultural-educative, cu caracter evocator sau științific, consacrate […]
26 Iunie: Ziua Internațională Împotriva Abuzului și Traficului Ilicit de Droguri
26 Iunie: Ziua Internațională Împotriva Abuzului și Traficului Ilicit de Droguri Adunarea Generală a ONU a decis, prin Rezoluţia 42/112 din 7 decembrie 1987, ca în data de 26 iunie să fie marcată Ziua internaţională de luptă împotriva abuzului şi traficului ilicit de droguri, ca expresie a deciziei ONU de a consolida acţiunile şi cooperarea […]
Delicate Lace, brand-ul de lenjerie creat de trei generații de femei, campanie de crowdfunding: Recompense de suflet pentru cei care sprijină viitorul unui brand local construit cu pasiune
Delicate Lace, brand-ul de lenjerie creat de trei generații de femei, campanie de crowdfunding: Recompense de suflet pentru cei care sprijină viitorul unui brand local construit cu pasiune Delicate Lace, brand-ul de lenjerie care a luat naștere la Cugir și a evoluat pe parcursul a trei generații, a lansat prima campanie de crowdfunding, un pas […]