Administratorul public al municipiului Aiud va avea atribuţii în domeniul culturii, învăţământului şi artei
După şase luni de la data în care a fost aprobat şi ocupat postul de administrator public al municipiului Aiud, acestuia i-au fost stabilite, prin Hotărâre de Consiliu Local, atribuţiunile.
Potrivit unui proiect de Hotărâre de Consiliu Local propus de către primarul Mihai Horaţiu Josan şi adoptat săptămâna trecută de către aleşii locali ai municipiului Aiud, administratorul public al Aiudului este „pus la cazne” pentru dezvoltarea şi rentabilizarea activităţilor culturale din municipiu, acestuia revenindu-i sarcina „grea” de a coordona activitatea instituţiilor publice de cultură şi învăţământ din subordinea Consiliului Local al municipiului Aiud.
Cu alte cuvinte, acesta va coordona, verifica şi îndruma activitatea celor două muzee, a Centrului Cultural „Liviu Rebreanu” şi a şcolilor din municipiu.
Pe lângă activitatea de coordonare şi îndrumare, acesta va mai trebui să prezinte anual situaţia economico-financiară şi modul în care instituţiile pe care le „păstoreşte” şi-au realizat obiectivele.
În plus, el va elabora „politici şi strategii pentru atragerea de fonduri extrabugetare în vederea atingerii obiectivelor” şi face „propuneri pentru managementul resurselor umane, financiare, tehnice şi/sau materiale”. De asemenea, va trebui să găsească „soluţii pentru îmbunătăţirea funcţionării instituţiilor publice de cultură pe care le coordonează”.
Nu se ştie, deocamdată, care este salariul lunar pe care acest administrator public îl va avea, însă, potrivit celor aflate din interiorul conducerii administrative a municipiului, va putea avea un venit egal şi chiar mai mare decât cel încasat de primar.
Dorel Lazăr
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
VIDEO | Lucrările de reabilitare la Parcul Primăriei Sebeș, se apropie cu pași rapizi de finalizare: Care sunt schimbările principale
Lucrările de reabilitare la Parcul Primăriei Sebeș, se apropie cu pași rapizi de finalizare: Care sunt schimbările principale Parcul Primăriei Sebeș se află într-un amplu proces de modernizare și reabilitare, iar lucrările se apropie cu pași rapizi de finalizare Printre intervenții se numără: revitalizarea spațiilor verzi, reprofilarea aleilor, montarea de mobilier urban și refuncționalizarea fântânii […]
FOTO | Investiție de peste 11 milioane de lei în două grădinițe din Alba Iulia: ,,Un mediu mai sănătos, mai eficient și mai prietenos”. Lucrările efectuate
Investiție de peste 11 milioane de lei în două grădinițe din Alba Iulia: ,,Un mediu mai sănătos, mai eficient și mai prietenos”. Lucrările efectuate Recepția lucrărilor realizate în cadrul proiectului „Creșterea eficienței energetice și gestionarea inteligentă a energiei în clădirile publice cu destinație unități de învățământ – Grădinița cu Program Prelungit nr. 12” a avut […]
Proiectele de hotărâre pentru înființarea Alba Iulia Transport Local SRL și a studiului care propune reorganizarea transportului în municipiu, aprobate
Proiectele de hotărâre pentru înființarea Alba Iulia Transport Local SRL și a studiului care propune reorganizarea transportului în municipiu, aprobate În Ședința ordinară a Consiliului Local Alba Iulia de astăzi, miercuri, 26 noiembrie 2025, consilierii au aprobat proiectele denumite ,,Proiect de hotărâre privind înființarea Societății ALBA IULIA TRANSPORT LOCAL SRL” și Proiect de hotărâre privind […]
