Rămâi conectat

Politică Administrație

Administratorul public al municipiului Aiud va avea atribuţii în domeniul culturii, învăţământului şi artei

Redactia Ziarului Unirea

Publicat

în

După şase luni de la data în care a fost aprobat şi ocupat postul de administrator public al municipiului Aiud, acestuia i-au fost stabilite, prin Hotărâre de Consiliu Local, atribuţiunile.
Potrivit unui proiect de Hotărâre de Consiliu Local propus de către primarul Mihai Horaţiu Josan şi adoptat săptămâna trecută de către aleşii locali ai municipiului Aiud, administratorul public al Aiudului este „pus la cazne” pentru dezvoltarea şi rentabilizarea activităţilor culturale din municipiu, acestuia revenindu-i sarcina „grea” de a coordona activitatea instituţiilor publice de cultură şi învăţământ din subordinea Consiliului Local al municipiului Aiud.
Cu alte cuvinte, acesta va coordona, verifica şi îndruma activitatea celor două muzee, a Centrului Cultural „Liviu Rebreanu” şi a şcolilor din municipiu.
Pe lângă activitatea de coordonare şi îndrumare, acesta va  mai trebui să prezinte anual situaţia economico-financiară şi modul în care instituţiile pe care le „păstoreşte” şi-au realizat obiectivele.
În plus, el va elabora „politici şi strategii pentru atragerea de fonduri extrabugetare în vederea atingerii obiectivelor” şi face „propuneri pentru managementul resurselor umane, financiare, tehnice  şi/sau materiale”. De asemenea, va trebui să găsească „soluţii pentru îmbunătăţirea funcţionării instituţiilor publice de cultură pe care le coordonează”.
Nu se ştie, deocamdată, care este salariul lunar pe care acest administrator public îl va avea, însă, potrivit celor aflate din interiorul conducerii administrative a municipiului, va putea avea un venit egal şi chiar mai mare decât cel încasat de primar.

Dorel Lazăr


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Politică Administrație

Politică Administrație

Florin Roman, președinte al Comisiei de Administrație Publică a Camerei Deputatilor și vicelider al grupului PNL în Comisia de Muncă, în noul Parlament

Ziarul Unirea

Publicat

în

Florin Roman, președinte al Comisiei de Administrație Publică a Camerei Deputatilor și vicelider al grupului PNL în Comisia de Muncă, în noul Parlament Florin Roman va ocupa în perioada următoare funcția de președinte a Comisiei de Administrație Publică a Camerei Deputatilor și vicelider al grupului PNL în Comisia de Muncă. Citește și: Cum şi-au împărţit […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea