FOTO VIDEO| AGANA – O poveste parfumată: Cum au transformat doi tineri din Alba Iulia pasiunea pentru parfumuri în propria afacere
FOTO VIDEO| AGANA – O poveste parfumată: Cum au transformat doi tineri din Alba Iulia pasiunea pentru parfumuri în propria afacere
Într-un gest îndrăzneț și plin de pasiune, doi tineri din Alba Iulia, Gabriela și Adi Nanu, au pus bazele propriului brand de parfumuri – AGANA. Această poveste aromată a început acum 6 luni, după nunta lor, când cei doi proaspeți căsătoriți au realizat că visul lor este să creeze ceva cu adevărat special în lumea parfumurilor.
Lansarea oficială a AGANA a avut loc în data de 19 noiembrie, la locația din Alba Mall, oferind iubitorilor de parfumuri o oportunitate de a descoperi arome îndrăznețe și distinctive.
Întrebarea firească care se pune este: Cum s-a născut această idee? Adi Nanu a răspuns cu entuziasm: „De mici suntem amândoi pasionați de parfumuri și ne-am decis să construim ceva al nostru. Așa că am hotărât să ne deschidem propriul brand de parfumuri.”
Produsele AGANA sunt produse în Dubai, iar Gabriela și Adi le aduc în Alba Iulia, precum și pe piața națională prin intermediul unui site dedicat. „În Dubai am găsit ceea ce ne dorim, aromele pe care ni le doream în parfumurile noastre. Fiecare notă din fiecare parfum sunt alese de noi. Noi am mers cu ideile noastre, iar ei au adus visul nostru la realitate.”
Procesul de la concepție la produsul final a fost unul meticulos și pasionant, cum au confirmat cei doi antreprenori entuziaști: „De la prima idee și până la primul produs așezat pe raft, tot procesul a durat undeva la 6 luni.”
Cu privire la alegerea notelor și parfumurilor, Adi Nanu a explicat: „A fost subiectiv. Amândoi fiind pasionați, știam ce ne dorim și de-acolo am plecat. Acum avem cele 4 baze, iar de-aici putem jongla cu ele, în funcție de cerere și ce vedem e mai apreciat.”
Întrebat dacă au avut momente dificile în această călătorie antreprenorială, Adi a răspuns cu sinceritate: „Încă nu, suntem o firmă mică, am avut norocul ca toate să meargă ca pe roate. Sunt sigur că vom întâmpina și momente frumoase și momente mai dificile.”
Așadar, AGANA nu este doar un brand de parfumuri, ci o poveste de curaj, pasiune și determinare care a prins viață datorită visului și eforturilor dedicate a doi tineri antreprenori din Alba Iulia.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Ştirea zilei
Yukanna, cățelușa Golden Retriver de la Salvamont Alba a fost GĂSITĂ Cătelușa Golden Retriver, Yukanna, a fost găsită vineri seara. Aceasta a fost dată dispărută joi, în zona Galda de Sus. Citește și: FOTO | S-a pierdut Yukanna, cățelușa Golden Retriver de la Salvamont Alba, în zona Galda de Sus. Recompensă pentru informații care duc […]
Secțiune Articole Similare
-
Opinii - Comentariiacum 4 zile
Când urăm ”La mulți Ani de Sfânta Maria”, pe 15 august sau pe 8 septembrie?
-
Opinii - Comentariiacum 3 zile
Nume care se sărbătoresc de Sfânta Maria. Aproximativ 2,2 milioane de români își serbează onomastica
-
Opinii - Comentariiacum 4 zile
Mesaje de SFANTA MARIA 2024. Urări şi felicitări pe care le poţi transmite persoanelor care îşi serbează onomastica
-
Opinii - Comentariiacum 4 zile
Mesaje de Sfânta Maria 2024. Ce felicitări, urări și SMS-uri le poți trimite persoanelor care își serbează onomastica
-
Curier Județeanacum 3 zile
Mănăstirile din județul Alba care își sărbătoresc hramul în 15 august: Mănăstirea Râmeț, Schitul Izvorul Poșaga și Mănăstirea Oașa
-
Actualitateacum 3 zile
Sfânta Maria Mare – 15 august: Tradiții, superstiții și obiceiuri de Adormirea Maicii Domnului