Asociația Pro Infrastructură, semnal de alarmă asupa intersecțiilor cu calea ferată, după accidentul de la Blaj. Solicită o soluție pentru eliminarea trecerilor la nivel pe magistralele principale de cale ferată
Asociația Pro Infrastructură a tras un semnal de alarmă pe pagina de socializare, în urma accidentului de la Blaj, unde un tren a intrat în coliziune cu un autoturism blocat pe șinele de cale ferată. Aceștia au atras atenția atât conducătorilor auto, pentru a spori atenția la intersecțiile cu calea ferată, dar și asupra eliminării trecerilor la nivel cu magistralele principale de cale ferată.
„Ieri a avut loc la Blaj încă un trist accident la trecerea la nivel cu calea ferată de pe coridorul european București-Curtici. Astfel, trenul București – Viena a lovit un autoturism – din fericire fără victime. Atragem atenția odată în plus tuturor participanților la trafic să acorde maximă atenție la intersecțiile cu calea ferată, viața cetățenilor fiind infinit mai importantă decât orice potențial minut câștigat prin nerespectarea semnalelor de la barieră.
În același timp, dorim să tragem un semnal de alarmă cu privire la incompetența și impotența autorităților române. Linia pe care a avut loc accidentul reprezintă un coridor internațional de transport proaspăt demolat și reconstruit de la zero într-un proiect de reabilitare capitală care a costat până acum câteva miliarde de euro și care e întârziat cu mai bine de un deceniu. Pe scurt, într-o Europă care elimină trecerile la nivel, noi le păstrăm pe construcții noi, inclusiv prin orașe mari, acolo unde se puteau realiza subtraversari la câteva zeci de metri distanță!
Cu alte cuvinte, discutăm despre soluții de secol XIX pe miliarde de euro în secolul XXI. Trebuie amintit că această reconstrucție capitală are un standard rușinos. Deși s-au investit bani de linie de mare viteză, linia permite maximum 160 km/h, cu numeroase limitări și restricții „direct din fabrică”, unele chiar de 50 km/h, din cauza soluțiilor tehnice modeste.
Solicităm Ministerului Transporturilor și CFR Infrastructură să vină în cel mai scurt timp cu o soluție clară de eliminare a trecerilor la nivel pe magistralele principale de cale ferată, iar pe proiectele noi de modernizare și reconstrucție să prevadă din start soluții de secol XXI”, a transmis Asociația Pro Infrastructură, prin intermediul paginii de socializare.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Ştirea zilei
De la catedră la afacere cu roșii și flori în Rădești: Schimbarea radicală pe care a făcut-o un fost profesor din pasiune pentru grădinărit
De la catedră la afacere cu roșii și flori în Rădești: Schimbarea radicală pe care a făcut-o un fost profesor din pasiune pentru grădinărit Grădinăritul este mai mult decât un hobby pentru mulți. Este o pasiune care le permite să se conecteze cu natura și să creeze spații pline de viață și frumusețe. Această activitate […]
Secțiune Articole Similare
-
Opinii - Comentariiacum 3 zile
Când pică Paștele ortodox și catolic în 2025 și în următorii ani – calendar
-
Opinii - Comentariiacum 3 zile
Mesaje de Paste fericit. Urări, felicitări și SMS-uri pe care le poţi trimite celor dragi de Sfintele Pasti
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
SĂPTĂMÂNA LUMINATĂ. Ce nu ai voie să faci în săptămâna de după Paști. Tradiții și superstiții
-
Curier Județeanacum 2 zile
Obiceiuri în a doua zi de Paște: Tradiția stropitului fetelor de măritat ori a nevestelor este păstrata cu sfințenie în unele localități
-
Opinii - Comentariiacum 3 zile
MESAJE DE PASTELE ORTODOX 2024. URARI și FELICITARI frumoase de Învierea Domnului
-
Curier Județeanacum 4 zile
Mesaje de Paște 2024. Cele mai frumoase texte cu URARI creștine pe care le poți trimite prin SMS cu ocazia sărbătorilor pascale