Asociația Pro Infrastructură, semnal de alarmă asupa intersecțiilor cu calea ferată, după accidentul de la Blaj. Solicită o soluție pentru eliminarea trecerilor la nivel pe magistralele principale de cale ferată
Asociația Pro Infrastructură a tras un semnal de alarmă pe pagina de socializare, în urma accidentului de la Blaj, unde un tren a intrat în coliziune cu un autoturism blocat pe șinele de cale ferată. Aceștia au atras atenția atât conducătorilor auto, pentru a spori atenția la intersecțiile cu calea ferată, dar și asupra eliminării trecerilor la nivel cu magistralele principale de cale ferată.
„Ieri a avut loc la Blaj încă un trist accident la trecerea la nivel cu calea ferată de pe coridorul european București-Curtici. Astfel, trenul București – Viena a lovit un autoturism – din fericire fără victime. Atragem atenția odată în plus tuturor participanților la trafic să acorde maximă atenție la intersecțiile cu calea ferată, viața cetățenilor fiind infinit mai importantă decât orice potențial minut câștigat prin nerespectarea semnalelor de la barieră.
În același timp, dorim să tragem un semnal de alarmă cu privire la incompetența și impotența autorităților române. Linia pe care a avut loc accidentul reprezintă un coridor internațional de transport proaspăt demolat și reconstruit de la zero într-un proiect de reabilitare capitală care a costat până acum câteva miliarde de euro și care e întârziat cu mai bine de un deceniu. Pe scurt, într-o Europă care elimină trecerile la nivel, noi le păstrăm pe construcții noi, inclusiv prin orașe mari, acolo unde se puteau realiza subtraversari la câteva zeci de metri distanță!
Cu alte cuvinte, discutăm despre soluții de secol XIX pe miliarde de euro în secolul XXI. Trebuie amintit că această reconstrucție capitală are un standard rușinos. Deși s-au investit bani de linie de mare viteză, linia permite maximum 160 km/h, cu numeroase limitări și restricții „direct din fabrică”, unele chiar de 50 km/h, din cauza soluțiilor tehnice modeste.
Solicităm Ministerului Transporturilor și CFR Infrastructură să vină în cel mai scurt timp cu o soluție clară de eliminare a trecerilor la nivel pe magistralele principale de cale ferată, iar pe proiectele noi de modernizare și reconstrucție să prevadă din start soluții de secol XXI”, a transmis Asociația Pro Infrastructură, prin intermediul paginii de socializare.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Ştirea zilei
FOTO | Accident MORTAL pe DN 1, vineri noaptea: Două persoane au DECEDAT după ce un TIR a intrat pe contrasens și a lovit în plin o mașină
Accident MORTAL pe DN 1, vineri noaptea: Două persoane au DECEDAT după ce un TIR a intrat pe contrasens și a lovit în plin o mașină Două persoane au murit și trei au fost rănite în urma unui accident grav petrecut în noaptea de vineri spre sâmbătă în județul Sibiu. Un TIR a intrat pe […]
Secțiune Articole Similare
-
Opinii - Comentariiacum 3 zile
Muntele Găina sau ”Muntele Dragostei” din Alba, unde are loc anual Târgul de fete, încărcat de legende și tradiție
-
Opinii - Comentariiacum 17 ore
Ce nume se sărbătoresc de Sfântul Ilie 2024. Câți români își sărbătoresc onomastica de Sfântul Prooroc Ilie
-
Opinii - Comentariiacum 3 ore
Legenda Sfântului Ilie, aducătorul de ploi, căruţaşul cerului care fulgeră şi trăzneşte
-
Opinii - Comentariiacum 13 ore
Mesaje de SFANTUL Ilie 2024. Urări, SMS-uri şi felicitări pe care le poţi transmite celor îşi serbează onomastica
-
Opinii - Comentariiacum 20 de ore
Mesaje cu URARI de ”La mulți ani” de Sfântul Ilie 2024. Felicitări și idei de mesaje pentru sărbătoriți
-
Opinii - Comentariiacum 12 ore
Cui îi spunem „La mulţi ani” de Sfântul Ilie 2024. Ce nume se sărbătoresc pe 20 iulie