Podul peste Valea Orzii, singura legătură rutieră între două zone rezidențiale din Oarda de Sus: Aprobarea indicatorilor tehnico-economici, pe masa consilierilor locali
Proiectul se înscrie în cadrul investițiilor destinate infrastructurilor pentru transporturi că suport pentru dezvoltarea integrată a comunităților în vederea dezvoltării durabile. Modernizarea infrastructurii va conduce la sporirea potențialului economic și creșterea condițiilor de siguranță circulației.
În data de 30 octombrie 2019 a fost aprobat studiul de fezabilitate pentru acest obiectiv prin HCL nr.323.
La acea data s-a fundamentat nevoia realizării lucrărilor propuse prin proiect datorita stării avansate de degradare a podului existent peste Valea Orzii pe strada Victoriei din cartierul Oarda de Sus, pod care face legătură cu strada Haiducilor.
În luna februarie 2020 s-a incarcat in sistemul electronic al achizițiilor publice SICAP (SEAP) documentația pentru atribuirea contractului privind elaborarea proiectului tehnic cu caiete de sarcini si detaliile de execuție, proiectul de autorizare a lucrărilor si execuția propriu-zisa a lucrărilor cu termen de depunere a ofertelor data de 16.03.2020, insa nu s-a depus nici o oferta. Autoritatea locala a reluat procedura, in aceleași condiții, in luna aprilie 2020 si a stabilit un nou termen de depunere a ofertelor, respectiv data de 25.05.2020, insa nici pana la acesta data nu au fost depuse oferte pentru atribuirea contractului.
Ca urmare s-au reevaluat costurile din devizul general al obiectivului si s-a reconsiderat indicatorul financiar al investiției cu respectarea soluțiilor tehnice inițiale.
Valoarea actualizată totală a investiției (inclusiv TVA) potrivit devizului general anexat, in prețuri luna mai 2020, este de 1.676.900,65 lei, din care construcții-montaj (C+M) 1.423.263,22 lei.
Măsurile prevăzute în proiect constau, în principal, în demolarea infrastructurii și suprastructurii podului si realizarea unui pod nou din beton armat cu o singură deschidere de 18 m intre culei prin folosirea grinzilor de la pasajul peste calea ferata ( Partos) pentru noua infrastructura a podului. Lungimea totala a podului va fi de 21,2 m. Podul va avea partea carosabila de 6 m si un trotuar de 1.5 m.
Grinzile prefabricate tip fâșii cu goluri vor fi puse la dispoziție de beneficiar din cele recuperate de la dezafectarea pasajul CF de la Partoș din anul 2011.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Ştirea zilei
O nouă performanță a elevei Damaris Vasinc, de la Colegiul Național ”Lucian Blaga” Sebeș: Premiul I la etapa județeană a Concursului „Memoria Holocaustului” și calificare la etapa națională
O nouă performanță a elevei Damaris Vasinc, de la Colegiul Național ”Lucian Blaga” Sebeș: Premiul I la etapa județeană a Concursului „Memoria Holocaustului” și calificare la etapa națională Damaris Vasinc elevă în clasa a XI-a la Colegiul Național Lucian Blaga din Sebeș s-a calificat la etapa națională a Concursului „Memoria Holocaustului”, după ce a obținut […]
Secțiune Articole Similare
-
Opinii - Comentariiacum 5 zile
Martorii de bord – Care sunt cele mai importante semne din tabloul de bord al maşinii
-
Sănătatea și naturăacum 3 zile
Efectele miraculoase ale ceaiului negru: Ajută la slăbit, combate ridurile și menține dantura sănătoasă
-
Actualitateacum 19 ore
Micii producători, taxați de la 1 iulie 2024 pentru transportul propriilor produse la piață: Noul impozit este impus de ANAF
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
15 Mai: Ziua Naţională a Medicului Veterinar
-
Opinii - Comentariiacum o zi
16 mai – Cuviosul Teodor cel Sfințit, un mare sfânt al cărui nume îl poartă foarte mulţi români
-
Opinii - Comentariiacum 4 zile
13 mai: Sfânta Glicheria. Povestea muceniței aruncată la fiare sălbatice, pentru că a refuzat să aducă jertfe idolului lui Zeus. Din moaștele ei a izvorât mir tămăduitor, care vindeca toate bolile