Canalele comerciale de comunicare cu clienţii E.ON nu vor fi funcţionale în perioada 29 noiembrie – 5 decembrie
Pentru efectuarea unor lucrări de modernizarea a sistemului informatic, Centrul de Servicii Clienţi E.ON, canal de comunicare comercial (care poate fi accesat telefonic la numerele 0800 800 366 şi 0800 800 900 sau prin e-mail de către consumatorii de gaze naturale şi energie electrică), va fi indisponibil începând cu seara zilei de marţi, 29 noiembrie până luni, 5 decembrie a.c.
Astfel, clienţii E.ON nu vor putea accesa în această perioadă informaţii de natură comercială privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a gazelor naturale, consultanţă privind tarifele sau detalii legate de componenţa soldului privind obligaţiile de plată şi alte informaţii utile şi nu vor putea să încheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale prin aceste canale.
Totodată, platforma E.ON Myline nu va fi funcţională în această perioadă cu excepţia operaţiunii ce permite transmiterea indexului autocitit.
Centrele de Relaţii Clienţi E.ON vor fi închise în 30 noiembrie şi 1 decembrie 2016, aceste zile fiind declarate sărbători legale, urmând apoi să funcţioneze cu program normal în data de 2 decembrie, în intervalul 8:00-16:00. Pe durata zilei de vineri, 2 decembrie, vor fi preluate solicitări de la clienţi, fără a fi efectuate operaţiuni în sistem. Începând cu ziua de luni, 5 decembrie, toate canalele de comunicare vor deveni funcţionale.
Dispeceratul de urgenţă va funcţiona non-stop.
În cazul în care simt miros specific de gaz, consumatorii sunt rugaţi să anunţe imediat dispeceratul de urgenţă la unul dintre numerele de telefon: 0800.800.928 (număr gratuit, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă şi mobilă) sau 0265.200.928( număr taxabil cu tarif local din reţeaua Telekom şi cu tariful operatorului din toate celelalte reţele de telefonie).
Compania roagă clienţii să apeleze dispeceratul de urgenţă exclusiv pentru situaţii de natură tehnică care necesită intervenţia echipelor şi nu pentru obţinerea de informaţii de natură comercială întrucât dispecerii nu deţin astfel de informaţii şi totodată se poate pierde timp extrem de preţios în cazul apariției unor situaţii grave care ar putea fi sesizate în acest timp. Compania mulţumeşte clienţilor pentru înţelegere şi îi asigură că depune toate eforturile pentru a-și diversifica şi îmbunătăţi canalele de comunicare.
Departament Comunicare Corporatistă E.ON România
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
PENSII 2024: Ce penalizări se aplică de la 1 septembrie pentru pensionarea anticipată. Explicații oficiale
PENSII 2024: Ce penalizări se aplică de la 1 septembrie pentru pensionarea anticipată. Explicații oficiale Noua lege a pensiilor prevede că stagiul minim de cotizare se va majora în funcție de evoluția speranței de viață din România și va elimina pensia anticipată fără penalizări. Potrivit legii, stagiul minim de cotizare contributiv este de 15 ani […]
Secțiune Articole Similare
-
Opinii - Comentariiacum 4 zile
Când pică Paștele ortodox și catolic în 2024 și în următorii ani – calendar
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
Mesaje de Paste fericit 2024. Urări, felicitări și SMS-uri pe care le poţi trimite celor dragi de Sfintele Pasti
-
Opinii - Comentariiacum 3 zile
Obiceiuri, tradiții și superstiții românești de Paște. Credințe și Superstiții de Paște
-
Opinii - Comentariiacum 3 zile
Floriile 2025. Duminica Floriilor Ortodoxe și Catolice 2026, 2027. Obiceiuri, tradiții și superstiții
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
MESAJE DE PASTELE ORTODOX 2023. URARI și FELICITARI frumoase de Învierea Domnului
-
Curier Județeanacum 9 ore
Mesaje de Paște 2024. Cele mai frumoase texte cu URARI creștine pe care le poți trimite prin SMS cu ocazia sărbătorilor pascale