Traficul pe autostrada Lugoj-Deva, lotul 3 nu poate fi deschis în condiții de siguranță – potrivit raportului preliminar al expertizei tehnice
Traficul pe autostrada Lugoj-Deva, lotul 3 nu poate fi deschis în condiții de siguranță – potrivit raportului preliminar al expertizei tehnice
Conform CNAIR, pentru raportul preliminar al Expertizei au fost necesare investigaţii suplimentare pentru stabilirea soluţiilor de remediere, în urma cărora, după remediere, să se poată deschide în prima fază
circulația în regim de drum cu 4 benzi de circulație cu restricții severe de tonaj și viteză, astfel: autovehicule cu masa totală maximă autorizată mai mică de 7,5 tone; viteză maximă de 90 km/h; viteză maximă de 50 km/h când partea carosabilă este acoperita cu polei, gheață, mâzgă sau sunt ploi torențiale; viteză maximă de 60 km/h în zona podului peste râul Mureș (km 68+500 – km 69+500), respectiv pe zona podurilor de pe autostrada de la nodul Ilia (poduri și rampe între km 76+100 – km 77+000), cât și la nodul Dobra (km 67+000 – km 67+500); semnalizarea corespunzătoare a sectorului de drum, inclusiv a pericolului prezenței animalelor.
Deschiderea autostrăzii chiar şi cu aceste restricţii se va putea face doar după rezolvarea tuturor vulnerabilităților împrejmuirii.
La podul peste râul Mureș, până la efectuarea expertizei tehnice și aplicarea măsurilor de remediere a defectelor constatate se vor inspecta zilnic aparatele de reazem din momentul dării în circulație si se vor măsura deplasările aparatelor de reazem care nu sunt la poziția din proiect, deplasări măsurate în raport cu marginile plăcilor metalice superioare (de pe grinda metalica) și inferioare (de pe cuzinet).
În cazul în care se constată deplasări semnificative peste marginea plăcii metalice inferioare sau superioare) traficul rutier va fi oprit pe calea respectiva, circulația urmând a se derula pe o singura cale, cu semnalizarea și amenajările corespunzătoare. Circulația se va relua ulterior numai după remedierea defecțiunii aparatului/aparatelor de reazem, în baza soluției stabilite de un expert tehnic în domeniul podurilor.
În funcţie de raportul final al Expertizei, CNAIR va decide dacă remedierea lucrărilor ce prezintă deficiente se va putea face sub trafic; ce proceduri administrative ar trebui să inițieze/parcurgă pentru a putea deschide traficul, când va putea deschide traficul; în funcție de anvergura lucrărilor rămase de executat, dacă acestea vor finalizate în regie proprie sau prin contractarea lor.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Băuturile alcoolice se scumpesc de la 1 ianuarie 2025. Producătorii cer Guvernului amânarea majorării accizei: „Nu are efectele scontate”
Băuturile alcoolice se scumpesc de la 1 ianuarie 2025. Producătorii cer Guvernului amânarea majorării accizei: „Nu are efectele scontate” De la 1 ianuarie 2026 băuturile alcoolice urmează să se scumpească, deoarece o să aibă loc o nouă majorare a accizei. Industria de profil cere însă amânarea acestor măsuri fiindcă precedenta creștere nu a avut efectele […]
Fraude telefonice în numele ANAF. Avertismentul instituției: ,,Nu transmiteți date personale despre conturi sau carduri bancare prin telefon”
Fraude telefonice în numele ANAF. Avertismentul instituției: ,,Nu transmiteți date personale despre conturi sau carduri bancare prin telefon” Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a emis o avertizare urgentă cu privire la o nouă campanie de fraudă telefonică ce vizează contribuabilii români. Sub pretextul restituirii unor sume achitate în plus ca impozit pe profit, infractorii […]
Zero modificări pentru pensiile speciale ale magistaților: Guvernul respinge toate amendamentele parlamentarilor
Zero modificări pentru pensiile speciale ale magistaților: Guvernul respinge toate amendamentele parlamentarilor Guvernul a respins marți toate cele 42 de amendamente depuse la proiectul de lege privind pensiile speciale ale magistraților, anunță purtătoarea de cuvânt Ioana Dogioiu. Cele mai multe amendamente au fost propuse de Partidul Oamenilor Tineri (19), urmate de deputatul Dumitru Coarnă (12), […]
