Traficul pe autostrada Lugoj-Deva, lotul 3 nu poate fi deschis în condiții de siguranță – potrivit raportului preliminar al expertizei tehnice
Traficul pe autostrada Lugoj-Deva, lotul 3 nu poate fi deschis în condiții de siguranță – potrivit raportului preliminar al expertizei tehnice
Conform CNAIR, pentru raportul preliminar al Expertizei au fost necesare investigaţii suplimentare pentru stabilirea soluţiilor de remediere, în urma cărora, după remediere, să se poată deschide în prima fază
circulația în regim de drum cu 4 benzi de circulație cu restricții severe de tonaj și viteză, astfel: autovehicule cu masa totală maximă autorizată mai mică de 7,5 tone; viteză maximă de 90 km/h; viteză maximă de 50 km/h când partea carosabilă este acoperita cu polei, gheață, mâzgă sau sunt ploi torențiale; viteză maximă de 60 km/h în zona podului peste râul Mureș (km 68+500 – km 69+500), respectiv pe zona podurilor de pe autostrada de la nodul Ilia (poduri și rampe între km 76+100 – km 77+000), cât și la nodul Dobra (km 67+000 – km 67+500); semnalizarea corespunzătoare a sectorului de drum, inclusiv a pericolului prezenței animalelor.
Deschiderea autostrăzii chiar şi cu aceste restricţii se va putea face doar după rezolvarea tuturor vulnerabilităților împrejmuirii.
La podul peste râul Mureș, până la efectuarea expertizei tehnice și aplicarea măsurilor de remediere a defectelor constatate se vor inspecta zilnic aparatele de reazem din momentul dării în circulație si se vor măsura deplasările aparatelor de reazem care nu sunt la poziția din proiect, deplasări măsurate în raport cu marginile plăcilor metalice superioare (de pe grinda metalica) și inferioare (de pe cuzinet).
În cazul în care se constată deplasări semnificative peste marginea plăcii metalice inferioare sau superioare) traficul rutier va fi oprit pe calea respectiva, circulația urmând a se derula pe o singura cale, cu semnalizarea și amenajările corespunzătoare. Circulația se va relua ulterior numai după remedierea defecțiunii aparatului/aparatelor de reazem, în baza soluției stabilite de un expert tehnic în domeniul podurilor.
În funcţie de raportul final al Expertizei, CNAIR va decide dacă remedierea lucrărilor ce prezintă deficiente se va putea face sub trafic; ce proceduri administrative ar trebui să inițieze/parcurgă pentru a putea deschide traficul, când va putea deschide traficul; în funcție de anvergura lucrărilor rămase de executat, dacă acestea vor finalizate în regie proprie sau prin contractarea lor.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Românii s-au vaccinat mai mult în acest an. Președinte CNAS: Atunci când tot mai mulți aleg să se vaccineze putem vorbi despre o populație mai sănătoasă
Românii s-au vaccinat mai mult în acest an. Președinte CNAS: Atunci când tot mai mulți aleg să se vaccineze putem vorbi despre o populație mai sănătoasă Cu aproape 50% mai multe doze de vaccin HPV, față de același interval al anului trecut, au eliberat farmaciile pe baza de rețetă, în primele luni din 2025. La […]
Cât costă brazii de Crăciun în 2025? Peste 16.000 de pomi scoși la vânzare de Romsilva anul acesta
Cât costă brazii de Crăciun în 2025? Peste 16.000 de pomi scoși la vânzare de Romsilva anul acesta În sezonul sărbătorilor de iarnă, Regia Națională a Pădurilor – Romsilva, prin unitățile sale teritoriale, oferă la vânzare, în total, 16.415 de pomi de Crăciun. Dintre aceștia, 13.462 sunt din specia brad, iar alți 2.953 sunt din […]
Ionuț Moșteanu și nebuloasele din CV: O universitate nu îl cunoaște, cealaltă spune că a făcut doi ani într-unul. George Simion cere demisia: „Un ministru cu studii mincinoase nu poate conduce Armata României”
Ionuț Moșteanu și nebuloasele din CV: O universitate nu îl cunoaște, cealaltă spune că a făcut doi ani într-unul. George Simion cere demisia: „Un ministru cu studii mincinoase nu poate conduce Armata României” Coaliţia de la guvernare este zguduită de noul scandal care îl vizează pe Ionuț Moșteanu. Social-democraţii îi cer demisia ministrului Apărării, acuzat […]
