Traficul pe autostrada Lugoj-Deva, lotul 3 nu poate fi deschis în condiții de siguranță – potrivit raportului preliminar al expertizei tehnice
Traficul pe autostrada Lugoj-Deva, lotul 3 nu poate fi deschis în condiții de siguranță – potrivit raportului preliminar al expertizei tehnice
Conform CNAIR, pentru raportul preliminar al Expertizei au fost necesare investigaţii suplimentare pentru stabilirea soluţiilor de remediere, în urma cărora, după remediere, să se poată deschide în prima fază
circulația în regim de drum cu 4 benzi de circulație cu restricții severe de tonaj și viteză, astfel: autovehicule cu masa totală maximă autorizată mai mică de 7,5 tone; viteză maximă de 90 km/h; viteză maximă de 50 km/h când partea carosabilă este acoperita cu polei, gheață, mâzgă sau sunt ploi torențiale; viteză maximă de 60 km/h în zona podului peste râul Mureș (km 68+500 – km 69+500), respectiv pe zona podurilor de pe autostrada de la nodul Ilia (poduri și rampe între km 76+100 – km 77+000), cât și la nodul Dobra (km 67+000 – km 67+500); semnalizarea corespunzătoare a sectorului de drum, inclusiv a pericolului prezenței animalelor.
Deschiderea autostrăzii chiar şi cu aceste restricţii se va putea face doar după rezolvarea tuturor vulnerabilităților împrejmuirii.
La podul peste râul Mureș, până la efectuarea expertizei tehnice și aplicarea măsurilor de remediere a defectelor constatate se vor inspecta zilnic aparatele de reazem din momentul dării în circulație si se vor măsura deplasările aparatelor de reazem care nu sunt la poziția din proiect, deplasări măsurate în raport cu marginile plăcilor metalice superioare (de pe grinda metalica) și inferioare (de pe cuzinet).
În cazul în care se constată deplasări semnificative peste marginea plăcii metalice inferioare sau superioare) traficul rutier va fi oprit pe calea respectiva, circulația urmând a se derula pe o singura cale, cu semnalizarea și amenajările corespunzătoare. Circulația se va relua ulterior numai după remedierea defecțiunii aparatului/aparatelor de reazem, în baza soluției stabilite de un expert tehnic în domeniul podurilor.
În funcţie de raportul final al Expertizei, CNAIR va decide dacă remedierea lucrărilor ce prezintă deficiente se va putea face sub trafic; ce proceduri administrative ar trebui să inițieze/parcurgă pentru a putea deschide traficul, când va putea deschide traficul; în funcție de anvergura lucrărilor rămase de executat, dacă acestea vor finalizate în regie proprie sau prin contractarea lor.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Crede și nu cerceta: Bolojan spune că în România curge lapte, miere și reforme care dau roade!
Bolojan anunță că reformele încep să dea roade și că în România curge „lapte și miere”: „Măsurile de redresare pe care le-am luat până acum funcționează!” Premierul Ilie Bolojan a anunțat, miercuri, 19 noiembrie 2025, că reformele implementate de Guvern încep să producă efecte vizibile în economie, vorbind despre „primele roade” ale măsurilor de redresare. […]
Biletele de tren se vor scumpi din nou începând cu 14 decembrie. Cât vor plăti în plus călătorii
Biletele de tren se vor scumpi din nou începând cu 14 decembrie. Cât vor plăti în plus călătorii Odată cu intrarea în vigoare a noului Mers al Trenurilor, respectiv în 14 decembrie, biletele de tren se vor scumpi. Directorul general al CFR Călători, Traian Preoteasa a discutat despre acest subiect. Citește și: Cumulul pensie-salariu, modificat […]
Cum va fi VREMEA în România până la sfârșitul lunii noiembrie 2025: Ger, zăpadă și precipitații în mai multe zone din țară. PROGNOZA METEO de la ANM pentru următoarele două săptămâni
Cum va fi VREMEA în România până la sfârșitul lunii noiembrie 2025: Ger, zăpadă și precipitații în mai multe zone din țară. PROGNOZA METEO de la ANM pentru următoarele două săptămâni Vremea se răcește brusc în toate regiunile țării, se arată în prognoza pentru perioada 17-30 noiembrie 2025, publicată de Administrația Națională de Meteorologie. Banat […]