Traficul pe autostrada Lugoj-Deva, lotul 3 nu poate fi deschis în condiții de siguranță – potrivit raportului preliminar al expertizei tehnice
Traficul pe autostrada Lugoj-Deva, lotul 3 nu poate fi deschis în condiții de siguranță – potrivit raportului preliminar al expertizei tehnice
Conform CNAIR, pentru raportul preliminar al Expertizei au fost necesare investigaţii suplimentare pentru stabilirea soluţiilor de remediere, în urma cărora, după remediere, să se poată deschide în prima fază
circulația în regim de drum cu 4 benzi de circulație cu restricții severe de tonaj și viteză, astfel: autovehicule cu masa totală maximă autorizată mai mică de 7,5 tone; viteză maximă de 90 km/h; viteză maximă de 50 km/h când partea carosabilă este acoperita cu polei, gheață, mâzgă sau sunt ploi torențiale; viteză maximă de 60 km/h în zona podului peste râul Mureș (km 68+500 – km 69+500), respectiv pe zona podurilor de pe autostrada de la nodul Ilia (poduri și rampe între km 76+100 – km 77+000), cât și la nodul Dobra (km 67+000 – km 67+500); semnalizarea corespunzătoare a sectorului de drum, inclusiv a pericolului prezenței animalelor.
Deschiderea autostrăzii chiar şi cu aceste restricţii se va putea face doar după rezolvarea tuturor vulnerabilităților împrejmuirii.
La podul peste râul Mureș, până la efectuarea expertizei tehnice și aplicarea măsurilor de remediere a defectelor constatate se vor inspecta zilnic aparatele de reazem din momentul dării în circulație si se vor măsura deplasările aparatelor de reazem care nu sunt la poziția din proiect, deplasări măsurate în raport cu marginile plăcilor metalice superioare (de pe grinda metalica) și inferioare (de pe cuzinet).
În cazul în care se constată deplasări semnificative peste marginea plăcii metalice inferioare sau superioare) traficul rutier va fi oprit pe calea respectiva, circulația urmând a se derula pe o singura cale, cu semnalizarea și amenajările corespunzătoare. Circulația se va relua ulterior numai după remedierea defecțiunii aparatului/aparatelor de reazem, în baza soluției stabilite de un expert tehnic în domeniul podurilor.
În funcţie de raportul final al Expertizei, CNAIR va decide dacă remedierea lucrărilor ce prezintă deficiente se va putea face sub trafic; ce proceduri administrative ar trebui să inițieze/parcurgă pentru a putea deschide traficul, când va putea deschide traficul; în funcție de anvergura lucrărilor rămase de executat, dacă acestea vor finalizate în regie proprie sau prin contractarea lor.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
La noapte vine Moş Crăciun! Cadouri mult dorite, sub brăduţul frumos luminat. Află povestea Moşului
La noapte vine Moş Crăciun! Cadouri mult dorite, sub brăduţul frumos luminat. Află povestea Moşului Uraaa!!! Mai sunt câteva ore şi vine Moş Crăciun. Cu barba lungă şi albă, îmbrăcat în straie de culoare roşie şi cu desaga plină, coboară pe hornuri şi va pune sub brad cadourile mult dorite pentru fiecare dintre noi, după […]
Mesaje de Crăciun 2025: Cele mai frumoase urări şi felicitări pentru sărbătorile de iarnă Sărbătoarea Crăciunului este un prilej de bucurie, emoție și conexiune profundă între oameni. În Ajun, cu toții căutăm cuvintele potrivite pentru a transmite gândurile bune, dragostea, recunoștința și speranța pe care o simțim în suflet atunci când ne gândim la familie, […]
Numărul pensionarilor, în creștere în Români: Cifrele oficiale publicate de INS pentru 2025
Numărul pensionarilor, în creștere în Români: Cifrele oficiale publicate de INS pentru 2025 Numărul mediu de pensionari din România a fost aproape de 5 milioane de persoane, mai exact, 4,821 de oameni, în creştere cu 3.000 persoane faţă de trimestrul II 2025, arată datele Institutului Naţional de Statistică (INS). Citește și: PENSII 2026 | Perioade […]