Traficul pe autostrada Lugoj-Deva, lotul 3 nu poate fi deschis în condiții de siguranță – potrivit raportului preliminar al expertizei tehnice
Traficul pe autostrada Lugoj-Deva, lotul 3 nu poate fi deschis în condiții de siguranță – potrivit raportului preliminar al expertizei tehnice
Conform CNAIR, pentru raportul preliminar al Expertizei au fost necesare investigaţii suplimentare pentru stabilirea soluţiilor de remediere, în urma cărora, după remediere, să se poată deschide în prima fază circulația în regim de drum cu 4 benzi de circulație cu restricții severe de tonaj și viteză, astfel: autovehicule cu masa totală maximă autorizată mai mică de 7,5 tone; viteză maximă de 90 km/h; viteză maximă de 50 km/h când partea carosabilă este acoperita cu polei, gheață, mâzgă sau sunt ploi torențiale; viteză maximă de 60 km/h în zona podului peste râul Mureș (km 68+500 – km 69+500), respectiv pe zona podurilor de pe autostrada de la nodul Ilia (poduri și rampe între km 76+100 – km 77+000), cât și la nodul Dobra (km 67+000 – km 67+500); semnalizarea corespunzătoare a sectorului de drum, inclusiv a pericolului prezenței animalelor.
Deschiderea autostrăzii chiar şi cu aceste restricţii se va putea face doar după rezolvarea tuturor vulnerabilităților împrejmuirii.
La podul peste râul Mureș, până la efectuarea expertizei tehnice și aplicarea măsurilor de remediere a defectelor constatate se vor inspecta zilnic aparatele de reazem din momentul dării în circulație si se vor măsura deplasările aparatelor de reazem care nu sunt la poziția din proiect, deplasări măsurate în raport cu marginile plăcilor metalice superioare (de pe grinda metalica) și inferioare (de pe cuzinet).
În cazul în care se constată deplasări semnificative peste marginea plăcii metalice inferioare sau superioare) traficul rutier va fi oprit pe calea respectiva, circulația urmând a se derula pe o singura cale, cu semnalizarea și amenajările corespunzătoare. Circulația se va relua ulterior numai după remedierea defecțiunii aparatului/aparatelor de reazem, în baza soluției stabilite de un expert tehnic în domeniul podurilor.
În funcţie de raportul final al Expertizei, CNAIR va decide dacă remedierea lucrărilor ce prezintă deficiente se va putea face sub trafic; ce proceduri administrative ar trebui să inițieze/parcurgă pentru a putea deschide traficul, când va putea deschide traficul; în funcție de anvergura lucrărilor rămase de executat, dacă acestea vor finalizate în regie proprie sau prin contractarea lor.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Program de guvernare: Cursuri de la 8 la 17 pentru elevi și dezvoltarea programului „Școală după școală”. Crește și norma didactică pentru profesori
Program de guvernare: Cursuri de la 8 la 17 pentru elevi și dezvoltarea programului „Școală după școală”. Crește și norma didactică pentru profesori Elevii din România ar putea sta 9 ore la școală, adică de la ora 8.00 până la 17.00. Ministerul Educației vrea să implementeze un sistem de tip școala de după școală, în […]
Cum va fi VREMEA în România până în 6 iulie 2025: Cupolă de cădură peste România, cu temperaturi care ajung și la 40 de grade Celsius
Cum va fi VREMEA în România până în 6 iulie 2025: Cupolă de cădură peste România, cu temperaturi care ajung și la 40 de grade Celsius Meteorologii ANM a emis prognoza meteo pentru următoarele două săptămâni, în intervalul 23 iunie – 6 iulie. Specialiştii anunţă vreme călduroasă în majoritatea zonelor ţării, cu disconfort termic în […]
Program de GUVERNARE: REORGANIZĂRI în Poliția Română, IGSU, Academia de Poliție, Jandarmerie, dar și Poliția Locală
Program de GUVERNARE: REORGANIZĂRI în Poliția Română, IGSU, Academia de Poliție, Jandarmerie, dar și Poliția Locală Unul dintre primele obiective enunțate în programul de guvernare în Ministerul de Interne care urmează a fi condus de Cătălin Predoiu privește reorganizarea structurilor teritoriale ale Poliției Române, Jandarmeriei și Poliției de Frontieră pentru optimizarea resurselor și eficientizarea intervenției […]