Traficul pe autostrada Lugoj-Deva, lotul 3 nu poate fi deschis în condiții de siguranță – potrivit raportului preliminar al expertizei tehnice
Traficul pe autostrada Lugoj-Deva, lotul 3 nu poate fi deschis în condiții de siguranță – potrivit raportului preliminar al expertizei tehnice
Conform CNAIR, pentru raportul preliminar al Expertizei au fost necesare investigaţii suplimentare pentru stabilirea soluţiilor de remediere, în urma cărora, după remediere, să se poată deschide în prima fază
circulația în regim de drum cu 4 benzi de circulație cu restricții severe de tonaj și viteză, astfel: autovehicule cu masa totală maximă autorizată mai mică de 7,5 tone; viteză maximă de 90 km/h; viteză maximă de 50 km/h când partea carosabilă este acoperita cu polei, gheață, mâzgă sau sunt ploi torențiale; viteză maximă de 60 km/h în zona podului peste râul Mureș (km 68+500 – km 69+500), respectiv pe zona podurilor de pe autostrada de la nodul Ilia (poduri și rampe între km 76+100 – km 77+000), cât și la nodul Dobra (km 67+000 – km 67+500); semnalizarea corespunzătoare a sectorului de drum, inclusiv a pericolului prezenței animalelor.
Deschiderea autostrăzii chiar şi cu aceste restricţii se va putea face doar după rezolvarea tuturor vulnerabilităților împrejmuirii.
La podul peste râul Mureș, până la efectuarea expertizei tehnice și aplicarea măsurilor de remediere a defectelor constatate se vor inspecta zilnic aparatele de reazem din momentul dării în circulație si se vor măsura deplasările aparatelor de reazem care nu sunt la poziția din proiect, deplasări măsurate în raport cu marginile plăcilor metalice superioare (de pe grinda metalica) și inferioare (de pe cuzinet).
În cazul în care se constată deplasări semnificative peste marginea plăcii metalice inferioare sau superioare) traficul rutier va fi oprit pe calea respectiva, circulația urmând a se derula pe o singura cale, cu semnalizarea și amenajările corespunzătoare. Circulația se va relua ulterior numai după remedierea defecțiunii aparatului/aparatelor de reazem, în baza soluției stabilite de un expert tehnic în domeniul podurilor.
În funcţie de raportul final al Expertizei, CNAIR va decide dacă remedierea lucrărilor ce prezintă deficiente se va putea face sub trafic; ce proceduri administrative ar trebui să inițieze/parcurgă pentru a putea deschide traficul, când va putea deschide traficul; în funcție de anvergura lucrărilor rămase de executat, dacă acestea vor finalizate în regie proprie sau prin contractarea lor.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Schimbări la serviciul de urgență 112. Vom vorbi mai puțin la telefon, iar echipajele vor porni mai repede spre intervenții
Schimbări la serviciul de urgență 112. Vom vorbi mai puțin la telefon, iar echipajele vor porni mai repede spre intervenții Românii vor interacționa în curând într-un mod complet diferit cu serviciul de urgență 112. Sistemul actual, în care apelurile sunt trecute prin mai multe filtre și redirecționări, va fi înlocuit cu un model simplificat. Un […]
România, codașa Europei la igiena DENTARĂ. Cum ajung oamenii să folosească țuica ca „tratament”
România, codașa Europei la igiena DENTARĂ. Cum ajung oamenii să folosească țuica ca „tratament” România rămâne, de ani buni, codașa Uniunii Europene în privința igienei dentare, iar diferența dintre mediul urban și cel rural este uriașă. În multe sate sărace, lipsa cabinetelor stomatologice, veniturile reduse și educația sanitară precară creează un mediu în care problemele […]
Ajutorul pentru încălzire 2025-2026: Cererile mai pot fi depuse până în 20 noiembrie. Ce condiţii trebuie îndeplinite
Ajutorul pentru încălzire 2025-2026: Cererile mai pot fi depuse până în 20 noiembrie. Ce condiţii trebuie îndeplinite Persoanele și familiile cu venituri mici din România mai pot depune până în data de 20 noiembrie 2025 cererile pentru ajutorul de încălzire, a anunțat, luni, Agenţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială (ANPIS). Ajutorul pentru încălzire se […]