Spune-mi ce mănânci, să îți spun cât mai trăiești. Un aliment scurtează viața
Oamenii de știință avertizează: Carnea roșei scurtează viața consumatorilor.
Conform unei cercetări ale cărei rezultate au apărut in revista “American Journal of Clinical Nutrition”, riscul de mortalitate este crescut de un asemenea obicei alimentar, scrie ziare.com, care citeaza Fox News. Cercetătorii suedezi au studiat 76.645 de bărbați si femei, pentru a-si da seama ce legătura exista intre consumul de carne roșie si scăderea speranței de viată.
In categoria cârnii procesate pot fi incluse, printre altele, carnații si mezelurile. Experții avertizează asupra pericolului legat atât de carnea de porc, cat si de cea de vita. Trebuie menționat faptul ca ei au studiat efectele acestui aliment asupra consumatorilor timp de aproximativ 15 ani.
In intervalul respectiv, 20% dintre subiecți au murit. In comparație cu cei care nu au mâncat carne, persoanele care au consumat circa 300 de grame zilnic au trăit cu circa doi ani mai puțin. De exemplu, 100 de grame de carne procesata mâncata in fiecare zi a însemnat o reducere a vieții cu aproximativ noua luni.
Voceatransilvaniei.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Știri recente din categoria Opinii - Comentarii
Ajutoare pentru pensionari în 2026. Cine primește bani în decembrie, fără să depună cerere
Bani în plus pentru pensionari în 2026. Cine primește ajutor la pensie în decembrie, fără să depună cerere Pensionarii cu venituri mici mai au de primit o tranșă de bani în acest an. Sumele ajung automat la beneficiarii eligibili, iar valoarea plății din decembrie poate fi de 500, 400 sau 300 de lei, în funcție […]
Discoteca ’80 revine la Cluj-Napoca. O seară cu hituri legendare și artiști care au făcut istorie
Discoteca ’80 revine la Cluj-Napoca, în „BTarena”. O seară cu hituri legendare și artiști care au făcut istorie Iubitorii muzicii anilor ’80 au din nou motiv de sărbătoare. Discoteca ’80 ajunge la Sala Polivalentă BTarena din Cluj-Napoca, pe 19 septembrie, unde publicul va avea ocazia să retrăiască atmosfera uneia dintre cele mai iubite perioade din […]
6 august 2026: Dezlegare la pește în Postul Adormirii Maicii Domnului. Ce sărbătoare este prăznuită în această zi
6 august 2026: Dezlegare la pește în Postul Adormirii Maicii Domnului. Ce sărbătoare este prăznuită în această zi 6 august 2026 este zi de dezlegare la pește pentru credincioșii ortodocși care țin Postul Adormirii Maicii Domnului. Data coincide cu una dintre cele mai importante sărbători din calendarul ortodox: Schimbarea la Față a Domnului, praznic împărătesc […]