Ziarul Unirea

SIMULARE BAC 2014, la Sebeş: Nu a primit niciun punct, dar a impresionat o ţară întreagă

* O elevă din Sebeş s-a destăinuit în lucrare cu un mesaj adresat profesorilor, devenit acum viral pe internet

La simularea pentru examenul de Bacalaureat 2014 la Limba  Română, o elevă de clasa a XI-a de la un liceu din Sebeş a dat un răspuns neaşteptat, increndibil şi emoţionant la unul dintre subiecte. A primit din partea examinatorilor zero puncte, însă, în catalogul lui personal, profesorul corector susţine că l-ar fi notat cu 10. Este vorba despre un mesaj, în care tânăra se destăinuie, şi pe care a vrut să-l transmită profesorilor,considerând  că e momentul oportun. Mesajul a devenit acum viral pe internet, după ce a fost făcut public chiar de către profesorul corector, Ovidiu Ivancu de la Liceul Tehnologic din Sebeş.  Impresionat de mesajul tinerei, acesta  i-a şi răspuns printr-o „scrisoare deschisă” pe blogul personal.

ELIT

Profesorul e un model pentru generaţia tânără, iar comportamentul lor marchează existenţa elevilor într-un fel sau altul. Deşi i s-a cerut să scrie despre “relaţia dintre două personaje ale unei comedii studiate”,  asolescenta a preferat să îi adreseze profesorului câteva gânduri. „Nu am studiat comedia la clasă, dar pot să prezint relaţia între un elev şi oricare profesor. Nu vreau să generalizez, aşa că o să profit de ocazia asta şi o să spun un secret”, aşa îşi începe eleva lucrarea.

Tânăra a scris că pentru ea e mai important omul decât materia şi prin mesajul ei vrea să le transmită profesorilor ca atunci când ajung la clasă să se gândească că îi aşteaptă nişte suflete dornice „de o privire încurajatoare”. Eleva vorbeşte în lucrarea ei despre relaţia cu profesoara de limba română care „nu zâmbeşte absolut deloc” şi a cărei prezenţă la ore a devenit „epuizantă.”

Profesorul Ovidiu Iancu de la Liceul Tehnologic din Sebeş, cel care a corectat lucrarea elevei a rămas uimit când a citit răspunsul ei şi chiar a simţit o frustrare. „Printre lucrările corectate, găsesc un text al unei eleve căreia aş fi onorat să îi fiu profesor. În el regăsesc multe dintre erorile pe care le comit eu însumi în faţa claselor la care predau”, a scris Ovidiu Iancu. A luat textul ca fiind adresat lui şi i-a răspunds printr-o scrisoare deschisă pe blogul lui, despre care spune că este „o încurajare publică adresată elevilor” şi că dacă au astfel de opinii, sau altele, ar fi bucuros să le asculte.

Vă prezentăm mai jos atât mesajul elevei de clasa a XI-a cât şi răspunsul pofesorului Ovidiu Iancu de la Liceul Tehnologic din Sebeş:

Nu am studiat comedia la clasă, dar pot să prezint relaţia între un elev şi oricare profesor. Nu vreau să generalizez, aşa că o să profit de ocazia asta şi o să spun un secret

Nu mă interesează atât de mult materia pe care o predă cineva, cât mă interesează omul din faţa mea. Am o profesoară care, în cele 50 de minute petrecute la clasă pe săptămână, nu zâmbeşte absolut deloc. Sunt aproape doi ani de când se întâmplă asta şi la un moment dat prezenţa ei a devenit epuizantă. Am ajuns să fac tot posibilul să-i evit orele, astfel încât să evit depresia în care intru după oră. Sunt o persoană mai sensibilă, totul în jur mă afectează. Doamna dirigintă a intrat la oră într-o zi şi, după ce s-a uitat puţin la noi, ne-a cerut să nu mai fim atât de veseli. Poate că exagerez, poate o să mă aleg cu o pedeapsă mare pentru tot ce-am scris aici. Dar a fost o vreme în care şi dumneavoastră aţi trăit adolescenţa, ştiţi cum e. Poate vă aduceţi aminte de momentele de tristeţe sau de pasele proaste. Ţin să vă anunţ că există şi acum, iar data viitoare, când o să mergeţi într-o clasă, uitaţi-vă mai atent la sufletele prezente şi nu uitaţi că nu pentru toţi e uşor şi uneori tot ce ne lipseşte e o privire încurajatoare. Ştiu că fericirea nu e o materie şi nu doriţi să predaţi aşa ceva.

               Ne amintim de fiecare om care a trecut prin liceu; vrem să ne amintim de bine. Nu o să-mi amintesc definiţia romanului sau a schiţei, dar o să-mi aduc aminte de acea zi în care v-aţi permis să lăsaţi materia deoparte pentru a ne cunoaşte, pentru a ne aminti că nu e prea târziu să vedem fiinţa umană”, a scris eleva în lucrarea sa.

Răspunsul profesorului:

Da, ştim cum e adolescenţa, însă o cunoaştem acum doar  teoretic. Memoria noastră e uşor disfuncţională; ne imaginăm întotdeauna că am fost adolescenţi mai responsabili decât voi, ne închipuim că toată adolescenţa noastră a fost petrecută prin biblioteci, că eram cuprinşi de o sete nemărginită de cunoaştere. Dacă am fi sinceri cu noi înşine, ar trebui să admitem că nu eram deloc aşa. Aşadar, învaţă să îţi ignori profesorii atunci când îţi cer să nu mai fii veselă. Învaţă să fii selectivă. Nu te împovăra cu propriile noastre depresii, atunci când, nemaireuşind să le facem faţă, le aducem în faţa clasei. Sensibilitatea e o calitate şi dacă vreunul dintre noi, profesorii, îţi spune că nu e aşa, ignoră-l! Fără agresivitate, fără revoltă exterioară, doar cu zâmbetul superior al aceluia care înţelege că noi, profesorii, avem automatismele noastre, rigidităţile noastre.

               Nicio pedeapsă nu trebuie să te facă să-ţi pierzi libertatea interioară de a gândi aşa cum vrei, aşa cum crezi! Limba şi Literatura Română, ai dreptate, nu se reduce la definiţia romanului şi a schiţei. Trebuie să vi le dictăm în caiete pentru că unii consideră că ele sunt esenţiale şi le-au trecut în programa de bacalaureat. Literatura română e un obiect care trebuie să îţi stimuleze sensibilitatea, nu s-o inhibe. Dacă nu reuşim să o predăm aşa, înseamnă că noi suntem cei vinovaţi, nu materia în sine. Dacă suntem şi preferăm să ne comportăm ca nişte dinozauri, nu ne lua în seamă! Dinozaurii îşi imaginează că lumea le aparţine, însă, în cele din urmă, ea aparţine celor ca tine!

               Fericirea nu poate fi predată de către noi. Prin natura meseriei, prin faptul că trebuie să ne ducem existenţa cu salarii cuprinse între 200 şi 400 de euro (lucru de care voi nu vă faceţi vinovaţi!) şi, nu în ultimul rând, prin faptul că, pur şi simplu, suntem mai bătrâni, noi ne aflăm în situaţia nu de a preda fericirea, ci de a o învăţa de la voi. De data asta, voi sunteţi profesorii! Dacă vedeţi că suntem prea încăpăţânaţi ca să învăţăm ceva de la voi, procedaţi aşa cum facem şi noi. Treceţi-ne câte un doi în catalogul vostru personal, încercaţi să ne faceţi să înţelegem ceva, iar dacă nu vom reuşi, lăsaţi-ne corigenţi şi mergeţi mai departe! Lumea noastră e aproape de apus, a voastră abia dacă a trecut de răsărit”.

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419

Te-ar putea interesa și:

OFICIAL: Starea de alertă, PRELUNGITĂ cu încă 30 de zile: Măsurile și restricțiile care vor trebui respectate

Prelungirea cu 30 de zile a stării de alertă, începând de miercuri, 13 ianuarie a fost aprobată de către Guvernul… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

Celebrul castel Teleki, din Ocna Mureș, vechi de peste 600 de ani aproape de prabusire: Epopeea retrocedării a durat aproape două decenii

Celebrul castel Teleki, din Ocna Mureș, vechi de peste 600 de ani aproape de prabusire: Epopeea retrocedării a durat aproape… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

VIDEO| PERCHEZIȚII în Alba și alte județe din țară într-un dosar cu acuzaţii de fals de monedă: Cum opera gruparea infracţională

Ofițerii BCCO Piteşti au efectuat marţi, 12 ianuarie, mai multe percheziţii domiciliare, în judeţele Alba, Sibiu, Arad şi Bacău, într-un… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

DOCUMENT| Comuna Stremț în scenariul ROȘU, Ocna Mureș, Cetatea de Baltă și Sântimbru în scenariul GALBEN. Măsuri pentru următoarele 14 zile stabilite de CJSU Alba

În urma ședinței Comitetului Județean pentru Situații de Urgență, s-a dispus menținerea în scenariul roșu a localității Stremț și în… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

OFICIAL| 3.697 cazuri noi de coronavirus în România. Bilanțul total ajunge la 676.968 de îmbolnăviri

Marți, 12 ianuarie 2021, Grupul de Comunicare Strategică a dat publicității noul bilanț al pandemiei de COVID-19 în România. Până… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

DOCUMENT| Orașul Abrud SCAPĂ de restricții. Incidența de infectare a scăzut sub 1,5/1000 de locuitori

Datorită scăderii incidenței cazurilor de coronavirus sub 1.5 la mie, orașul Abrud scapă de restricțiile impuse prevenirii răspândirii noului coronavirus,… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

26 Comentarii

bianca 9 martie 2014 at 18:52

Consider ca informatia a fost putin disimulata din moment ce eseul citat precizeaza ca profesorul descris participa 50 de minute pe saptamana la acea clasa.Acest lucru fiind mentionat, reiese ca nu este vorba despre o profesoara de romana, deoarece nici o clasa a XI-a nu face doar 50 de minute pe saptamana aceasta materie.

Sile 10 martie 2014 at 14:19

Cred ca disimularea vine din… neatentia autorului articolului. Eleva nu pomeneste deloc despre „profesoara de limba romana”. Altfel e foarte frumos ce s-a intamplat. Mi-a revenit speranta in viitor.

Carcotasul 11 martie 2014 at 12:22

Aceasta profesoara, este un caz tipic de „vampir de energie”, persoane cu afectiuni psihice, ce absoarbe energia pozitiva, si incarca anturajul cu energie negativa. Tinand cont ca adolescentii sunt plini de energie pozitiva, inseamna ca profesoarei ii trebuie neaparat un consult psihiatric, ca se pare ca afectiunile ei psihice incep sa se cronicizeze, si numai distruge tinerii in loc sa-i educe!

GeoB 9 martie 2014 at 19:53

Am terminat scoala demult,chiar foarte de mult. Pot spune ca am fost in situata descrisa de aceasta eleva si nu doar o data,ci de mai multe ori.Deci,din proprie experienta,pot spune ca are dreptate.Domnul profesor are o circumstanta atenuanta faptul ca traim vremuri grele DAR,indiferent de vremuri,trebuie sa-si faca meseria.Cunosc un instrumentist care desi il dorea groaznic o masea a trebuit sa cante,sa-si faca programul.

vio 9 martie 2014 at 20:16

Gesturi mici, cu impact mare, respect initiativa fetei si ma declar impresionat de reactia taberei adverse, un mare Bravo, meritat de Domnul Profesor, pentru iesitea din tiparul indoctrinat in care functioneaza sistemul nostru de invatamant !
Parerea mea este ca tot ce trebuie sa retinem este ca indiferent de natura, comunicarea este ceea ce ne lipseste de fapt in solutionarea problemelor, dupa tipar gresit am fost determinati de mici sa „scriem dupa dictare” si nu sa fim creativi, inventivi si cu atat mai putin sa luam initiativa si sa spunem lucruriilor pe nume.
Aici greseste sistemul, prin ” scrie-ti dupa dictare” fiecare individ este special in felul lui, nimeni nu sta sa-i asculte sa vada ce simt cum gandesc, trist este ca X-ulescu are inclinatie spre arta, muzica , sau istorie….dar „scrie si el dupa dictare” ca restul clasei ! Facand asta 12 ani, e greu sa mai fie curajos sa faca performante, a fost invatat sa fie supus, tacut, sa nu vorbeasca fara sa-i permita cineva ! …….Si uite asa cred eu ca poti sa omori de mic, un Luchian, Enescu, Eminescu, Vlaicu sau Brancusi, dar asta este doar parerea mea si trebuie tratata ca si cand: Asta e parerea mea !

Horea 9 martie 2014 at 21:19

@vio

1. La ora actuala spui ca mai sunt unii care va cer sa „srieti dupa dictare”?
Acei „unii” n-au ce cauta in invatamant. Au ajuns totusi acolo pentru ca nu si-au gasit alte slujbe. Nu i-a angajat nimeni.

2. Nu contest ca printre voi s-or mai afla „un Luchian, Enescu, Eminescu, Vlaicu sau Brancusi”.
In egala masura insa sutin – ca tot printre voi – se afla foarte multi nesimtiti, needucati (de acasa), rauvoitori, incapatanati, idioti, retarzi, s.a.
Din cauza lor lipseste de multe ori COMUNICAREA si eventual acel ZAMBET (din parte dascalului) de care multi dintre voi aveti nevoie si, de ce nu, il si meritati.

Georgiana 9 martie 2014 at 22:11

Horea sper ca nu esti profesor. Nu poti sa ai o atitudine negativa din simplu motiv ca ai 2 nesimtiti ( sau cum ii mai numesti tu ) in clasa. Un profesor ar trebui sa fie capabil sa comunice si sa zambeasca in orice situatie. Respectul ti-l castigi si de la cel mai nesimtit… daca meriti.
E de datoria ta sa educi. In momentul in care ai intrat in clasa plin de energie pozitiva, starnind atentia si curiozitatea elevului din fata ta vei deveni cu adevarat profesor. Salariul nu este o scuza, dupa cum este mentionat si in articol nu sunt vinovati elevii de salariul profesorilor. Nu esti multumit dute la cules capsuni in Spania, cum fac multi absolventi de facultate din tara noastra. Meseria de profesor nu este pentru oricine.
Nu sunt profesor dar am trecut prin calvarul creat de frustrati de genul tau acum 15 ani. Se pare ca nu s-au schimbat prea multe in invatamantul romanesc.

Horea 9 martie 2014 at 22:35

@Georgiana

„Nu sunt profesor dar am trecut prin calvarul…”

Daca nu esti profesor (profesoara), nu cred ca are rost sa intri intr-o discutie pe aceasta tema. N-ai cum sa intelegi fenomenul.

Nici eu nu sunt profesor dar cunosc, in proportie de 99.9%, toate amanuntele referitoare la invatamantu romanesc de astazi.

P.S. In Spania, la capsuni, n-am sa ma duc. Măa multumesc cu cei crescuti si recoltati din propria gradina.

Viorel 10 martie 2014 at 9:07

Impresionant mesajul elevei!

Enel 10 martie 2014 at 9:35

De fapt, acest „schimb de mesaje” intre profesor si elev, ar trebui sa fie ceva firesc intr-o lume „civilizata”. Eleva si profesorul care i-a raspuns se situeaza undeva deasupra culturii si civilizatiei romanesti. Da, un BRAVO din toata inima pentru ei!

ciumi 10 martie 2014 at 15:43

Domnule Horea acei nesimtiti e impropriu ..obrasnici sa zicem sau necolaboratori ai securitatii 🙂 . Ma regasesc printre rebeli de altadata care aveau si respect ptr cadrele didactice . Acuma trecand la ceea ce spune fata prin scris eu zic asa : e mai usor sa te faci iubit de copii astia decat etc etc …. Trebuie ca acesti copii sa se simta puternici intr.o lume defecta trebue sa le aratam ca pot sa aibe satisfactii prin munca studiu distractie . Daca un profesor ia copii astia de mana sta cu ei de vorba ii stimuleaza ii acapareaza in activitatzi extrascolare va avea si el la randul satisfactii . Imi amintesc cu placere de peofesori care ne puneau filme exemolu: ” The Wall” sau veneau cu muzica la majorate sau participau la discutii pe teme .. Daca intalnesti ca profesor un copil rebel nesintit needucat oferai mai mult din timpul tau invatal ce e viata asta … Eu ca profesor daca as fi profesor as prefera ca orele mele sa fie dorite si de cei mai rebeli . Daca ma voi intoarce in romania sigur am sa deschid o fundatie non profit pentru tineri imaginativa ce puteti face cu un spatiu locuibil si o gradina … va impartasesc aceste ganduri amestecate

Horea 10 martie 2014 at 16:54

@ciumi

1.”Eu ca profesor daca as fi profesor as prefera…”

Iti v-oi copia acelasi raspuns pe care l-am dat, undeva mai sus, uneia care-si zice Georgiana.
Deci: Daca nu esti profesor (profesoara), nu cred ca are rost sa intri intr-o discutie pe aceasta tema. N-ai cum sa intelegi fenomenul din invatamantul zilelor noastre.

2. „Imi amintesc cu placere de peofesori care ne puneau filme…”

Daca s-ar proceda la fel si cu actualii elevi – sa le pui un film conventional in loc de lectie – s-ar plictisi repede si s-ar cere in pauza sau in alta parte.

3. „Daca ma voi intoarce in romania sigur am sa deschid o fundatie …”

Nu te intoarce domnule „ciumi”. O sa fii dezamagit si-o sa regreti ca nimeni nu te-a prevenit.

Louie Anderson 10 martie 2014 at 16:08

Oricine putea scrie asa ceva. De primeam la subiectul III eseu despre relatia profesor-elev erau lucrari mult mai bune. Si eu in loc sa imi bat capu juma’ de ora cu citate despre Zoe Trahanache puteam scrie despre relatia mea cu mama.

F 10 martie 2014 at 16:10

Sincer, m-am trezit cu un gust amar din ce am citit eu aici. Fata ar trebui incendiata!

nicolae dobre 10 martie 2014 at 17:12

Dragul de el, domn profesor Ivancu, a facut o descoperire nemaipomenita. Cata initiativa la dumnealui, cata imaginatie si putere de convingere!!! Cu asemenea profesori fruntasi in initiative educative vom revolutiona invatamantul romanesc.

coco 10 martie 2014 at 20:22

Acest profesor care a trait printre indieni 4 ani de zile vine sa ceara zambete in rahatul asta de tara!? Ce mare branza a facut ca o d-soara in loc sa se verifice la ce stie in urma simularii a scris trei lulele pe lucrare! Si de cand are voie un profesor corector sa faca public ce se scrie intr-o lucrare??? Pupati-l unde nu-l bate soarele! a cautat sa-si faca reclama ca nu-l baga nimeni in seama si acum e marele revolutionar din invatamant! D-nul prof. doctor care si acum are doar gradul definitiv in invatamant! Poate-l cheama indienii inapoi! :)))))))))))))))))))

Kata 10 martie 2014 at 21:00

@ Enel, Viorel, Ciumi vreau sa va spun ca am avut sansa, norocul, privilegiul sa cunosc un asemenea profesor care, acum 14 ani,ne-a predat, din pacate doar pentru un an, Limba si literatura romana – numele lui Octavian Blenchea, absolvent de Litere la Bucuresti, sef de promotie, cu media 10. Desi conform programei trebuia sa studiem tot felul de comentarii literare, omul asta venea la ora, se aseza cu fundul pe catedra si incepea sa ne dicteze, nu din carti, culegeri sau antologii, ci din mintea lui, cometarii literare pt. toate operele cuprinse in programa. Asta dura aprox 30 de min, dupa care gasea timp 10, 20 de min. pentru o poveste de viata, o intamplare, o paralela intre lectie si realitate. Omul asta reusea, stia cum sa comunice , sa se faca inteles, sa schime mesaje cu o clasa de 25 de baieti. Omul asta i-a determinat chiar si pe cei care nu citisera o carte in viata lor, sa citeasca, sa studieze. Am auzit ca acum e prin Canada, tot ceva profesor. Stiu ca astfel de oameni cu har sunt rari dar totusi exista! Maxim respect pentru Octavian Blenchea!

papiu hilarian 10 martie 2014 at 22:40

Mari probleme mari. Iata o profesoara satula de nevoi si umilinte.Nu mai are puterea sa zambeasca unei supersensibile zane care nu si-a insusit materia si a scris un „eseu” de zece.Mai tovarasi,ce naiba,ce crime s-au intamplat? Astazi sunt mii de cazuri mult mai grave, unele cunoscute chiar de domnul profesor in cauza.Unele petrecute chiar in scoala in care preda si domnia sa.Haideti domnilor sa fim seriosi,domnul acesta se vrea remarcat.Pune pe blog,ce sa-ti spun… Vai cat de grava crima comite o profesoara fara zambet.Titlu de roman, sau de piesa de teatru.Domnul profesor joaca rolul „cantaretei chele” care doreste sa se incuscreasca cu „oratoarea fara zambet”.Stati linistiti,de domnul acesta veti mai auzi.Nu se lasa el sa nu iese in fata, cu mizilicuri de maidan.Tara arde si baba se …piaptana???

Carcotasul 11 martie 2014 at 20:35

Aceasta profesoara, este un caz tipic de “vampir de energie”, persoane cu afectiuni psihice, ce absoarbe energia pozitiva, si incarca anturajul cu energie negativa. Tinand cont ca adolescentii sunt plini de energie pozitiva, inseamna ca profesoarei ii trebuie neaparat un consult psihiatric, ca se pare ca afectiunile ei psihice incep sa se cronicizeze, si numai distruge tinerii in loc sa-i educe!

mona 12 martie 2014 at 15:29

Domnule ”papiu”, află că acea fată este o elevă de nota 10, iar subiectul dat la simulare nu era în programa clasei a XI-a. Din păcate, nu ai înțeles nimic din toată întâmplarea.

Ioanid 11 martie 2014 at 6:50

Lumina se poate descoperi şi cu zâmbetul pe buze. Acreala unui profesor e o stare care se transmite şi influenţeaz. Zâmbetul e o formă de mulţumire, de ironie sau înţelegere. Reacţia elevei nu e decât un răspuns sincer la o realitate. De când sinceritatea e blamabilă? De ce când cineva dă un răspuns coerent unei relaităţi, acesta devine pentru mulţi un Dinu Păturică?
Consider răspunsul profesorului o reacţie firească la o atitudine firească. Nimeni nu revoluţionează un sistem cu o opinie, dar e important că aceasta există. Într-un spaţiu înţesat de conservatorism şi anacronism, reacţia lui poate părea nefirească, dar din punctul meu de vedere, ea e lăudabilă.
Domnule, trebuie să recunoşti că şi cântăreaţa cheală are voce. într-o piesă absurdă, realitatea nu e la fel de absurdă.

ghiocel 11 martie 2014 at 8:21

Nu pot ridica in slavi o eleva care nu-si invata pentru un test,lucrare,teza sau simulare dar ma ingrozesc cand vad ca sunt atatea comentarii care blameaza eleva aceasta, care scrie clar in primele randuri ale eseului ei ,ca nu i-a fost predata comedia la clasa.In concluzie ea isi descrie ora de romana.Sa fim seriosi,nu cred ca vrea nimeni si nici chiar fata asta sa se tavaleasca pe jos de ras la ora de romana dar cred ca cere un minim de decenta din partea doamnei profesoare -adica sa-i predea macar lectia.Daca gresesc,va rog sa ma scuzati !

Cristina 11 martie 2014 at 13:21

Mesajul elevei e unul de luat in seama, in opinia mea, e un semnal de alarma asupra Metodologiei psiho-pedagogice, cu care profesorii romani sunt indoctrinati. Raspunsul profesorului e raportat la realitatea cruda a zilelor actuale, care omite sa realizeze ca puterea selectiva a elevului e inexistenta in fata atitudinii, mentalitatii profesorului, in general. Elevul ia „de buna” tot ceea ce i se transmite la clasa. Deci, dumnealui cere elevei sa se deroge de la impactul negativ al profesorului la clasa, sa-l ignore! Cere ceea ce profesorul, ca adult, nu reuseste, venind la clasa, coplesit de problemele vietii personale! Raportul e inegal si injust, precum e un catelus de camera in fata unui urs! Stati stramb pentru a judeca drept sau stati drept pentru a judeca drept? Eu zic ca, a doua idee ar fi de considerat si, veti vedea ca, veti fi perceputi corect (drept)! Sau „ofera ceea ce doresti sa primesti in schimb!

papiu hilarian 14 martie 2014 at 9:57

Iata ca „papiu” nu se lasa si merge mai departe.Papiu banuieste ca povestea a fost inventata.Daca este asa,ce-or sa mai zica „supersensibilitatile „voastre? Analizati putin textul fetei si apoi cel al profesorului.Un psiholog bun poate concluziona ca este aceeasi mana,comandata de un cap care doreste sa iese in fata.Pa,piu!

Stefan 14 martie 2014 at 19:26

Un singur cuvant ii adresez fetei BRAVO!!!

Closca 15 martie 2014 at 13:00

Cred ca fata merita un Bravo!!!!

Comentariile sunt oprite