Școala online produce, sub aspect educaţional, un efect similar celui al vacanţei de vară: STUDIU
Școala online produce, sub aspect educaţional, un efect similar celui al vacanţei de vară, este rezultatul unui studiu efectuat de Universitatea Goethe din Germania. Randamentul şi competenţele elevilor nu progresează prin această metodă, conchide studiul.
„Evoluţia medie a competenţelor în perioada închiderii şcolilor din primăvara anului 2020 se caracterizează prin stagnare, cu tendinţa de diminuare” a acestora, afirmă Andreas Frey, profesor de psihologie pedagogică la Universitatea Goethe din Frankfurt, potrivit agenţiei EFE, preluată de Agerpres.
„Efectul este similar vacanţelor de vară”, a rezumat profesorul.
Studiul, despre care au scris mai multe mass-media germane, relevă o scădere mai pronunţată a competenţelor educaţionale în rândul copiilor şi adolescenţilor proveniţi din familii vulnerabile din punct de vedere social.
„Diviziunea între săraci şi bogaţi s-a adâncit şi mai mult în timpul primelor închideri ale şcolilor din cauza pandemiei”, remarcă în acest sens Andreas Frey.
Cercetarea a fost întocmită pe baza unor date din întreaga lume referitoare la evoluţia pregătirii elevilor în perioadele în care pandemia COVID-19 a impus închiderea şcolilor şi trecerea la învăţământul online.
Sursa: digi24.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
E jale! România, pe primul loc în Europa la șomaj în rândul tinerilor sub 25 de ani România a devenit ţara din Uniunea Europeană cu cea mai mare rată a şomajului în rândul tinerilor sub 25 de ani (26,3%), conform datelor oficiale ale Eurostat publicate în decembrie 2024, depăşind astfel state precum Spania şi Grecia, […]