SÂMBĂTĂ: Se redeschide circulația auto pe Transfăgărășan. Pericol de căderi de stânci și pietre pe unele porțiuni de drum
Drumul Naţional 7C, Transfăgărăşanul va fi deschis circulaţiei auto sâmbătă, 18 iunie, mai devreme decât în fiecare an, a anunțat Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România. Totodată, CNADNR precizează că pe anumite porţiuni există pericolul de căderi de stânci, pietre şi viituri.
Sâmbătă, (18.06.2016), începând cu ora 07:00, se deschide circulaţia rutieră şi pe sectorul închis pe timp de iarnă pe DN 7C, Transfăgărăşan, km 104+000 (Piscu Negru) – km 130+800 (Cabana Bâlea Cascadă).
În acest an conducerea CNADNR, determinată de condiţiile meteo favorabile, a decis ca întrunirea comisiei de analiză pentru Transfăgărăşan să se facă mai devreme, cerându-i comisiei punctul de vedere cu privire la posibilitatea deschiderii acestui drum naţional înainte de termenul prevăzut în regulamentul de funcţionare (1 iulie).
„În urmă cu două săptămâni, Comisia de analiză a Trasfăgărăşanului a început verificările în vederea dechiderii traficului rutier pe DN 7C. În acest an, condiţiile meteo ne-au ajutat să deschidem mai devreme drumul spre Bâlea Cascadă. Încă mai este zăpadă, dar drumul este curat, tocmai bun de parcurs. După cum s-a observat în ultima perioadă, vremea nu a mai fost atât de aspră şi astfel am putu lua în calcul deschiderea mai devreme a Transfăgărăşanului în condiţii de siguranţă a circulaţiei.
Având în vedere importanţa şi frumuseţea acestui drum naţional, Compania a decis încă de anul trecut, realizarea unui Studiu de fezabilitate, ce are ca temă menţinerea circulaţiei pe toată durata anului. Din păcate, procedura a fost anulată.
În prezent, lucrăm la documentaţia necesară reluării acestei proceduri de licitaţie. În aceste condiţii, după modernizare, Transfăgărăşanul va deveni practicabil în orice anotimp, în condiţii de siguranţă şi confort”, a declarat Cătălin Homor, directorul CNADNR.
PERICOL de căderi de stânci și pietre, pe anumite porţiuni de drum
CNADNR precizează că sectoarele cu pericol de căderi de stânci, pietre şi viituri sunt între km 56+700-km 116+000 si km 117+100-km 132+800. Cele mai periculoase zone sunt următoarele:
– km 59+800-km 60+500; – km 117+100-km 118+200
– km 61+100-km 62+450; – km 119+200-km 119+500;
– km 87+000-km 95+000; – km 124+900-km 126+000;
– km 110+200-km 110+600; – km 128+500-km 129+000;
– km 115+300-km 116+000; – km 132+700-km 132+800.
Aceste sectoare sunt semnalizate corespunzător. Pe aceste sectoare de drum nu se recomandă staţionarea.
Menţionăm că pe sectorul cuprins între km 104+000 şi km 130+800 este interzisă circulaţia pe timpul nopţii în intervalul orar 21:00 şi 07:00, transmite CNADNR.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Planul ANAF de a colecta mai multe venituri din accizele majorate la băuturi a dat greș. 30 – 40% din consumul de băuturi spirtoase rămâne netaxat
Planul ANAF de a colecta mai multe venituri din accizele majorate la băuturi a dat greș. 30 – 40% din consumul de băuturi spirtoase rămâne netaxat Planul ANAF de a aduce mai mulți bani la buget din accizele mărite pe băuturi spirtoase pare să fi dat greș. Deși taxele au fost crescute de două ori […]
Sindicatele cer majorarea salariului minim și amenință cu PROTESTE în toată țara. Peste 1,7 milioane de angajați riscă să piardă puterea de cumpărare dacă Guvernul îngheață salariul
Sindicatele cer majorarea salariului minim și amenință cu PROTESTE în toată țara Sindicatele cer Guvernului Bolojan să majoreze salariul minim și amenință că vor organiza proteste dacă solicitarea nu va fi respectată. Miercuri, premierul Ilie Bolojan urmează să se întâlnească cu reprezentanții sindicatelor și patronatelor pentru a discuta acest subiect sensibil. Potrivit sindicatelor, peste 1,7 […]
Falimentul Euroins costă România scump. Statul poate fi obligat să plătească sute de milioane de euro
Falimentul Euroins costă România scump. Statul poate fi obligat să plătească sute de milioane de euro România a pierdut prima luptă în procesul internațional inițiat de Eurohold Bulgaria și Euroins Insurance Group (EIG) după falimentul Euroins România. Centrul Internațional pentru Soluționarea Litigiilor privind Investițiile (ICSID) de la Washington a respins cererea Guvernului român de a […]