Circulaţia pe Autostrada Sibiu – Orăştie va fi deschisă joi, 19 decembrie 2013, cu mare fast și pompă, deși cu o întârziere de 8 luni, de care nu mai amintește nimeni. Dar vorba unui slab proverb românesc: „mai bine mai târziu decât niciodată” (poate că dacă n-ar fi avut parte de astfel de proverbe, poporul român era mult mai departe).
Și aici intervine durerea noastră, a cugirenilor: inaugurăm, inaugurăm, dar unde-i „înțepătura” la autostradă pe care guvernul USL a promis-o?
Sau am inteles noi greșit și în loc de „înțepătură” era doar o nouă țeapă marca USL?
Pentu că suntem neîncrezători, rugăm USL să ne arate concret în care proiect al CNADNR este prevăzută această legătură a Cugirului la autostradă, care este costul și care este termenul de execuție, fiindca în urma unei scrisori pe care am transmis-o în anul 2012 la minister și CNADNR, ni s-a răspuns că un cost de aproximativ 4 milioane de euro nu justifică o astfel de legatură.
Până atunci propunem trei soulții:
1 – Două macarale permanente care să ridice autovehiculele cugirenilor de pe drumul județean și să le „transbordeze” pe autostradă
2 – Realizarea a două lifturi, cîte unul de fiecare parte a autostrăzii care să facă același lucru
3 – Inchirierea unui elicopter de mare capacitate, capabil să ridice autoturisme și camioane și să le parașuteze apoi direct pe autostradă.
Daca totuși, vreodată, se va realiza „înțepătura”, vom fi primii care se bucură și care vom lăuda guvernul USL ( apropo, mai există USL?)
Dr. Ing. Radu Roșian, PDL Cugir
9 Comentarii
Pe vremea cui sa facut proiectul rosiene.dar vorbesti si tu sa te afli in treaba.pina acum unde ai fost?
este promisiunea cu care a fost ales Atanasiu parlamentar si care s-a dovedit a fi, ca multe altele, o minciuna grosolana.
”Am crescut pensiile. Si vor mai creste!”
zicea Atanasiu in Unirea dupa ce crescusera pensiile in 2008 ca niste berbeci.
Le-am dat prostilor ca sa ne voteze! Ce se intampla mai incolo? Da-i draqului… I-am pacalit.
Domnul latrau, corect era: s-a . Rugam analfabetii sa nu mai posteze.
Cugirul nu justifica acces la autostrada pentru ca nu genereaza suficient trafic.Deva,un oras mult mai mare,a ramas pe langa autostrada.
Acum sa facem un pic de haz de necaz:cu BMW-ul si Mercedesul de ultima generatie nici n-ai sa simti nationala pana urci pe autobanda;)
Pai cum sa nu se justifice?! Se justifica!
Da trebuia facut de la inceput nu ca la noi schimbat cand si cum ”vrea muschii lu’ Tase” sau a mai stiu eu carui politruc.
La Sebes Straco a avut intarzieri la pasajul pentru cale ferata pentru ca CNADNR si CFR s-au foit (ca la noi!!!) ba ca vor 3 linii ba ca vor 4 si Straco astepta sa stie ce sa faca.
Aditule, eu n-am promis legatura la autostrada- altii au promis. Si in general nu cred ca poate cineva sa spuna ca am promis ceva si n-am facut, iar cand nu pot , nu promit. Daca ai lucra in fabricile de stat din Cugir ai sti”ca in timpul cand am fost administrator s-au primit tichete de masa de catre angajatii UMC- (200 lei lunar) si de atunci angajatii n-au mai primit nimic la salar, au fost angajati peste o mie de oameni in cele doua fabrici, s-a repornit linia de munitie Nato, care acum zace din nou, s-a infiintat un atelier CNC pentru modernizare productiei. Am avut un mic aport in obtinerea aprobarilor pt extinderea productiei Star Transmission ( zece drumuri la Bucuresti sa ma cert cu toti boii de acolo pentru a obtine aprobarile) In ce priveste BMW si Mercedesul intereseaza-te de firma mea care face export 100% si prin care dau de lucru la vreo cativa oameni de la firmele subcontractoare. N-o sa mai raspund altora care ma barfesc, dar tu mi-ai fost simpatic.
Într-o tara normală ar trebui invitați si cei care au început lucrările la acest tronson adică cei din PDL. Felicitari domnule Rosian ca aveti curaj sa spuneti lucrurilor pe nume nici eu nu cred ca ne vom intepa la marele proiect al viitorului fost usl.
daca sunteti intr-adevar in interesul cetateanului,lasati deoparte partidele si faceti ceva.indiferent cum va cheama voi sustineti partide nu tara in care traiti.
Comentariile sunt oprite