Publicitate electorală| Fuga de răspundere nu ține loc de pod!
În urmă cu exact 10 ani, pe Podul de la Partoș reprezentanții Primăriei Alba Iulia se pozau de mama focului pe podul refăcut atunci pe banii tuturor românilor, respectiv din fondurile Ministerului Transporturilor. Și atunci era “podul nostru”, pe care Hava&CO. reușeau să îl salveze și să lege practic Ardealul cu România! Cam așa era prezentat pe atunci…
Astăzi?! În loc de o fugă jenantă de răspundere, ați fi putut măcar să ne mințiți din nou. V-ar fi ieșit mult mai bine! Doar o faceți de 30 de ani de când conduceți acest oraș și județ… Este foarte curios cum de astăzi PNL-iștii lași Hava și Dumitrel se delimitează de problema podului de la Partoș, dar nu spun și că lucrările de reparații generale ale podului din 2010 au fost contractate și duse la îndeplinire de prietenul lor Radu Berceanu, iar mai apoi Anca Boagiu. Toți membri ai aceluiași partid portocaliu PD-L.
La fel, un alt lucru important pe care a uitat să ni-l spună echipa de campanie a lui Hava, (care se află de fapt în spatele conturilor de socializare ale lui Paul Voicu) este că sumele enorme cheltuite în 2010 cu reparația generală a podului ne-ar fi fost de ajuns să facem un pod nou peste Mureș. Asta dacă s-ar fi respectat profesionalismul și transparența celor de la Ciugud, probabil.
Doar că după o analiză minuțioasă făcută probabil în Modrogan, ați constatat că șpaga sau, mai elegant, comisionul erau mai mari dacă doar ați fi reparat podul, în loc să construim altul nou. Mai pe românește, dacă toți banii ar fi fost folosiți doar la un pod nou și nu pentru comisioanele baronilor politici de atunci și de acum.
La fel, Lucrările de reparații s-au reluat și sub guvernarea PSD, însă probabil că nici atunci nu v-ați înțeles la șpagă… D-le Dumitrel cred că ar trebui să mai negociați un pic cu Dl Dîrzu și sunt sigur că veți ajunge la un acord. Doar nu ar fi prima dată…
Și, dacă tot vorbim de drumuri, poduri și șosele, poate că ar trebui d-le Dumitrel și d-le Hava să ne spuneți tuturor (iar deputatul Florin Roman o va putea doar confirma) de ce Cugirul nu are acces la autostradă?! Caz unic în Europa: un oraș important să nu fie cuplat la autostradă. Iar dacă mai adăugăm și importanța lui strategică pentru industria de armament a României, am spus tot despre ce înseamnă orgoliile mari și oamenii mici! La fel de mici ca și Radu Berceanu, ministrul transporturilor de atunci, prin care Hava&Dumitrel au încercat să dea o lecție unei administrații PNL-iste conduse și atunci de Adrian Teban, un om pe care Teodor Atanasiu l-a sprijinit enorm. Și, după cum se știe, Hava și Atanasiu se înțelegeau pe atunci ca “tusea cu junghiul”! Cam la fel cum se înțeleg PD-L-iștii de ieri cu valorile liberale autentice!
Ioan Lazăr
Președinte ALDE Alba
Candidat Președinte CJ Alba
Comandat de Partidul Alianța Liberalilor și Democraților – Organizația Județeană Alba, EXECUTAT DE SC UNIREA PRES SRL portal online https://ziarulunirea.ro/, Cod unic mandatar financiar 21200063
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
Municipiul Alba Iulia lansează oficial programul „Capitala Tineretului din România 2026”: un nou model de co-guvernanță cu tinerii
Municipiul Alba Iulia lansează oficial programul „Capitala Tineretului din România 2026”: un nou model de co-guvernanță cu tinerii Într-un context național în care migrația tinerilor către centre universitare sau spre vest continuă să reprezinte o provocare majoră, Alba Iulia propune un model administrativ vizionar. Miercuri, 10 decembrie 2025, la Palatul Principilor Transilvaniei, administrația locală și […]
FOTO | Lucrările avansează în Teiuș. Strada Horea și Barbu Lăutaru, în plin proces de modernizare: ,,În ritm alert, profitând de vremea blândă”
Lucrările avansează în Teiuș. Strada Horea și Barbu Lăutaru, în plin proces de modernizare: ,,În ritm alert, profitând de vremea blândă” Datorită vremii prietenoase din decembrie, lucrările la străzile din Teiuș continuă într-un ritm constant, iar în aceste zile se intervine pe mai multe artere. Mai exact, pe strada Horea se lucrează la rigola betonată, […]
Pasajul subterean pentru mașini din Alba Iulia – zona Stadion, un nou pas pentru descongestionarea traficului. Proiectul tehnic, la aprobat în Consiliul Local
Pasajul subterean pentru mașini din Alba Iulia – zona Stadion, un nou pas pentru descongestionarea traficului. Proiectul tehnic, la aprobat în Consiliul Local Consiliul Local din Alba Iulia urmează să aprobe în ședința extraordinară din 9 decembrie 2025 documentația tehnico – economică, faza proiect tehnic și indicatorii tehnico-economici pentru obiectivul de investiții: „DESCONGESTIONARE TRAFIC INTRARE […]