Rămâi conectat

Politică Administrație

Primăria Sebeș face angajări. Inspector, polițiști locali, consilier, auditor

Bogdan Presecan

Publicat

în

Primăria Municipiului Sebeș, Judeţul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție vacante, după cum urmează:

-inspector, clasa I, gradul profesional debutant în cadrul Compartimentului Topometrie – Aparatul de specialitate al primarului;

-polițist local, clasa I, gradul profesional asistent în cadrul Compartimentului Circulație Rutieră – Serviciul Poliția Locală;

-consilier, clasa I, gradul profesional superior în cadrul Serviciului Investiții și Achiziții Publice – Compartimentul Investiții – Aparatul de specialitate al primarului;

-polițist local, clasa III, gradul profesional superior în cadrul Compartimentului Circulație Rutieră – Serviciul Poliția Locală;

-auditor, clasa I, gradul profesional superior în cadrul Compartimentului Audit – Aparatul de specialitate al primarului.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

-inspector, clasa I, gradul profesional debutant în cadrul Compartimentului Topometrie – Aparatul de specialitate al primarului

-studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: topografie, cadastru, geodezie; cunoștințe operare PC: nivel mediu.

-polițist local, clasa I, gradul profesional asistent în cadrul Compartimentului Circulație Rutieră – Serviciul Poliția Locală; studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 1 an; cunoștințe operare PC: nivel mediu.

-consilier, clasa I, gradul profesional superior în cadrul Serviciului Investiții și Achiziții Publice – Compartimentul Investiții – Aparatul de specialitate al primarului

-studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul inginerie; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 9 ani; cunoștințe operare PC: nivel mediu.

-polițist local, clasa III, gradul profesional superior în cadrul Compartimentului Circulație Rutieră – Serviciul Poliția Locală; studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat; vechime minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: 9 ani; cunoștințe operare PC: nivel mediu.

-auditor, clasa I, gradul profesional superior în cadrul Compartimentului Audit – Aparatul de specialitate al primarului; studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științelor economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 9 ani; cunoștințe operare PC: nivel mediu.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

-03 aprilie 2014, ora 16.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;

-14 aprilie 2014, ora 10:00: proba scrisă;

-data și ora interviului vor fi anunțate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, din Str. Piața Primăriei Nr.1, Judeţul Alba, telefon 0258/731.004, 0258/731.006 interior 133.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Știri recente din categoria Politică Administrație

Politică Administrație

Comunicat de presă | PSD Alba susține echipa lui Sorin Grindeanu pentru conducerea partidului, din care face parte și Victor Negrescu

Ioana Oprean

Publicat

în

PSD Alba susține echipa lui Sorin Grindeanu pentru conducerea partidului, din care face parte și Victor Negrescu Delegați ai PSD Alba, din întreg județul, și-au exprimat, joi, în cadrul conferinței extraordinare, susținerea pentru Sorin Grindeanu și echipa cu care va candida la conducerea Partidului Social Democrat, cu moțiunea intitulată „Uniți pentru români. Puternici, doar împreună”. […]

Citește mai mult

Politică Administrație

Municipiul Aiud – Anunț Compartiment Agricol: Proprietarii din sectorul cadastral 136 / Gârbova de Jos trebuie să depună documentele pentru întocmirea planului parcelar

Rebecca Buzdugan

Publicat

în

Municipiul Aiud – Anunț Compartiment Agricol În conformitate cu prevederile Legii cadastrului și a publicității imobiliare nr. 7/1996, republicată și ale Ordinului nr. 600/2023 pentru aprobarea regulamentului de recepție și înscriere în evidențele de cadastru și carte funciară, Primăria Municipiului Aiud informează proprietarii de terenuri situați în sectorul cadastral 136 / UAT Municipiul Aiud, localitatea […]

Citește mai mult

Politică Administrație

Municipiul Aiud – Anunț concurs expert Direcția Arhitect-șef. Dosarele se pot depune în perioada 23 octombrie – 11 noiembrie, la sediul primăriei

Rebecca Buzdugan

Publicat

în

Municipiul Aiud – Anunț concurs expert Direcția Arhitect-șef. Dosarele se pot depune în perioada 23 octombrie – 11 noiembrie 2025 În conformitate cu prevederile art. VII alin. (3) lit. a) din OUG nr. 156/2024 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025, pentru modificarea şi completarea unor […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Copyright © 2004 - 2025 Ziarul Unirea