Primăria Aiud: O nouă procedură de atribuire a autorizațiilor de taxi, din 27 aprilie. Cererile se pot depune până în 27 iunie
Primăria Aiud anunță o nouă procedură de atribuire a autorizațiilor de taxi în municipiul Aiud, începând cu data de 27 aprilie 2016. Cei interesați să obțină autorizații își pot depune cererile până în 27 iunie.
În vederea respectării prevederilor Legii nr.38/2003 privind transportul în regim de taxi, modificată şi completată, Primăria Municipiului Aiud face următorul anunţ:
- a) conform HCL Nr.161 /26.08.2015, numărul maxim de autorizaţii taxi ce pot fi atribuite pe raza Municipiului Aiud este de 91, urmând să se atribuie autorizaţia cu nr. de ordine
- b) data limită până la care pot fi depuse cererile de înscriere pentru participare la această procedură este 27.06.2016.
- c) solicitantul autorizaţiei taxi este: PFA HORVATH IMRE LEVENTE
- d) pentru a obţine o autorizaţie taxi din partea autorităţii de autorizare în conformitate cu art.11 din Legea 38/2003 modificată şi completată, solicitantul trebuie să depună următoarele documente în copie:
– autorizaţia de transport emisă de primărie;
– certificatul de înmatriculare, şi cartea de identitate a autovehiculului din care să rezulte că acesta este deţinut de către transportatorul autorizat, în proprietate sau în temeiul unui contract de leasing;
– certificatul de agreare valabil prin vizare anuală;
– buletin metrologic;
– dovada fiscalizării aparatului de taxat;
– asigurarea persoanelor şi bagajelor;
– dovada apartenenţei la o asociaţie profesională;
– declaraţie pe proprie răspundere privind criteriile de departajare pentru autovehiculul respectiv;
- e) data anunţării rezultatului atribuirii: 30.06.2016;
- f) data la care va fi demarată procedura de eliberare a autorizaţiilor taxi: 01.07.2016.
- g) Acordarea punctajelor se face pe baza îndeplinirii criteriilor de departajare, declarându-se câştigătoare autovehiculele care au obţinut punctajele cele mai mari, în ordine descrescătoare, stabilite pe grupe de autovehicule diferenţiate în ordinea descrescătoare a capacităţii cilindrice a motoarelor.
Criteriile de departajare vor fi:
- a) vechimea autovehiculului de la data fabricaţiei;
- b) clasificarea autovehiculului conform normelor de poluare Euro;
- c) volumul portbagajului util şi echiparea cu instalaţie pentru aer condiţionat;
- d) vechimea în ani de când transportatorul desfăşoară autorizat activitatea de transport respectivă;
- e) gradul de protecţie a pasagerului/pasagerilor, respectiv existenţa airbagurilor pentru pasagerul din fată/pasagerii din spate;
- f) efortul investiţional al transportatorului autorizat, definit de modul de deţinere, în proprietate sau în temeiul unui contract de leasing, a autovehiculelor pe tipuri;
- g) posibilitatea asigurării reale a prezenţei autovehiculului în activitate de minimum 8 ore pe zi lucrătoare;
- h) dotări suplimentare ale autovehiculului, astfel cum sunt :
– dispozitiv GPS de monitorizare
– dispozitiv fix de înregistrare a precizărilor făcute de client;
– perete despărţitor între conducătorul auto şi clienţi;
– dispozitiv de plată prin intermediul cardului bancar.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Politică Administrație
Locuințe pentru tineri 2025 | Cine are prioritate în Alba Iulia la repartizarea locuințelor destinate închirierii. LISTA
Locuințe pentru tineri 2025 | Cine are prioritate în Alba Iulia la repartizarea locuințelor destinate închirierii Consiliul Local Alba Iulia a adoptat, în ședința ordinară de joi, 28 august 2025, o hotărâre privind aprobarea listei de priorităţi pe anul 2025, în vederea repartizării locuințelor pentru tineri, destinate închirierii. Citește și: Două blocuri ANL vor fi […]
Proprietarii clădirilor neîngrijite din Zlatna somați să le schimbe URGENT aspectul: Cei care nu se conformează vor plăti impozite majorate cu până la 500%
Proprietarii clădirilor neîngrijite din Zlatna somați să le schimbe URGENT aspectul Proprietarii clădirilor neîngrijite din Zlatna sunt somați de autoritățile locale se le schimbe urgent în bine aspectul. „Având în vedere faptul că, pe raza UAT Oraș Zlatna, se constată existența unor bunuri și imobile neîngrijite sau aflate într-o stare avansată de degradare, care afectează […]
Peste 1,3 milioane de lei pentru digitalizarea serviciilor administrației locale în comuna Cut: Achiziții în curs
Peste 1,3 milioane de lei pentru digitalizarea serviciilor administrației locale în comuna Cut Primăria Cut a lansat, miercuri, 27 august 2025, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP), procedura de achiziție prin licitație publică a echipamentelor necesare pentru realizarea unei platforme de servicii online funcționale la nivelul administrației locale. Achiziția se realizează în cadrul proiectului […]