Joi, 22 august, ședință ordinară la Consiliul Local Alba Iulia – Vezi proiectele de pe ordinea de zi
Joi, 22 august, Consiliul Local al municipiului Alba Iulia este convocat în şedinţă ordinară începând cu ora 13.00, la sediul Direcţiei Programe.
Între cele 13 proiecte de hotărâre de pe ordinea de zi se află rectificarea bugetului general de venituri şi cheltuieli pe anul 2013; înființarea Serviciului Creșe; alocarea unei sume de bani din bugetul local pentru Parohia Maieri II; aprobarea regulamentului pentru acordarea de gratuitate la transportul public local elevilor cu domiciliul în municipiul Alba Iulia etc.
Iată Ordinea de zi a ședinței:
I. Diverse
II. Proiecte de hotărâri privind:
1. Rectificarea bugetului general de venituri şi cheltuieli pe anul 2013
2. Acordarea de facilităţi fiscale unei persoane fizice
3. Înfiinţarea Serviciului Creşe în cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială şi aprobarea statului de funcţii şi organigramei Direcţiei de Asistenţă Socială
4. Alocarea unei sume de bani din bugetul local pe anul 3013 al municipiului Alba Iulia pentru, Parohia Ortodoxă Română Alba Iulia Maieri II
5. Modificarea valorii totale de investiţie aprobată prin anexa la HCL nr. 84/2013
6. Aprobarea Regulamentului pentru acordarea de gratuitate la transportul public local elevilor cu domiciliul în municipiul Alba Iulia
7. Propunerea de atribuire în proprietate a terenului aferent apartamentelor
8. Rectificarea suprafeţei unui imobil (teren), proprietatea municipiului Alba Iulia, situat în Alba Iulia str. Nichita Stănescu
9. Parcelarea şi înscrierea dreptului de proprietate al municipiului Alba Iulia asupra unui imobil (teren) situat în Alba Iulia, str. Cloşca Bl. 3
10. Parcelarea şi înscrierea dreptului de proprietate a municipiului Alba Iulia asupra unui imobil (teren) situat în Alba Iulia, str. Livezii, Bl. B9, Sc. A
11. Renunţarea la calitatea de membru al Asociaţiei „Fotbal Club Unirea 1924”
12. Revocarea art. 3 al HCL nr. 3/2012 privind constituirea ca parte civilă a municipiului Alba Iulia prin Consiliul Local în dosar penal nr.7223/107/2012 (fost dosar penal nr. 129/8/2011)
13. Deplasarea domnului Raul Tudorașcu, consilier local în cadrul Consiliului Local al municipiului Alba Iulia în Belgia la Bruxelles, în perioada 15-18 septembrie 2013, pentru a participa la seminarul 2 “Pilot Training for Elected Reprezentatives” din cadrul Proiectului “INNOVATIVE PLACE-BRAND MANAGEMENT” – CityLogo/URBACT II
III. Stabilirea datei şedinţei Consiliului local al municipiului Alba Iulia pentru luna septembrie 2013.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Politică Administrație
FOTO | Lucrări avansate la modernizarea școlii și la noua sală de sport din Șpring
Școală modernizată și sală de sport nouă la Șpring: Lucrări avansate Școala gimnazială unde vor învața elevii din clasele III-VIII, din cele 4 sate, a fost renovată integral și pregătirile sunt pe ultima sută de metri, a anunțat, miercuri, 13 august 2025, primarul comunei Șpring, Iulia Stănilă. Potrivit acesteia, sala de sport de 102 locuri […]
FOTO | Creșă nouă în cartierul Aleea Parc din Sebeș: A fost construită pe amplasamentul unei foste centrale termice
Creșă nouă în cartierul Aleea Parc din Sebeș Noua creșă, edificată în cartierul Aleea Parc, a fost recepționată, marți, 12 august 2025, de Primăria Sebeș. Construită pe amplasamentul fostei centrale termice care se afla în ruină, noua creșă are o suprafață desfășurată de circa 900 de metri pătrați și un regim de înălțime de parter […]
Bolojan le cere tuturor miniștrilor să-și publice declarațiile de avere și de interese. „E o dovadă de responsabilitate în fața cetățenilor”
Premierul Ilie Bolojan le cere tuturor miniștrilor să-și publice declarațiile de avere și de interese și să dea ”dovadă de responsabilitate în fața cetățenilor” Ilie Bolojan le-a cerut tuturor miniştrilor să transmită către Cancelaria prim-ministrului declaraţiile de avere şi de interese depuse după numirea în funcţie, împreună cu acordul pentru publicarea acestora pe site-ul Guvernului, […]