Factură RECORD pentru o femeie din Sighetul Marmației: Are de plată peste 70.000 de lei pentru serviciile de telefonie mobilă
Factură RECORD pentru o femeie din Sighetul Marmației: Are de plată peste 70.000 de lei pentru serviciile de telefonie mobilă
O femeie din localitatea Sighetul Marmației a avut parte de un șoc imens atunci când a primit factura pentru serviciile de telefonie mobilă.
Aceasta a fost înștiințată că are de plată 70.111,19 lei pentru serviciile de telefonie mobilă pentru luna mai.
Compania de telefonie mobilă susține că nu este nicio eroare de facturare și că factura trebuie achitată.
După ce i-a stat inima în loc preț de câteva clipe, după ce și soțul acesteia și alți vecini de bloc au confirmat cu toții că bine vede suma de plată, a urmat bineînțeles un șoc emoțional puternic și inevitabilul drum la cel mai apropiat magazin pentru a cere explicații.
Angajatele magazinului susțin că cel mai probabil telefonul a fost virusat și a inițiat singur apeluri interminabile către numere cu plată la prețuri foarte mari / minut prin țări exotice.
Familia afectată de această factură a luat legătura cu un avocat, care a formulat o cerere în scris către companie prin care cer explicații și așteaptă răspunsul oficial pentru a putea acționa în consecință, potrivit sighet247.ro.
„În cazul nefericit în care ați înregistrat o întârziere la plata facturilor de TV, internet sau telefonie vi s-au solicitat probabil de către operator și penalități de întârziere. De obicei acestea se învârt în jurul valorii de 0,5% din contravaloarea facturii pe fiecare zi de întârziere.
Clauze abuzive
Instanțele au stabilit însă în practica lor că o asemenea penalitate, deși prevăzută în contract și acceptată implicit de către consumator, este abuzivă și nu poate produce efecte, întrucât încalcă legislația protecției consumatorului, Legea nr. 193/2000 privind clauzele abuzive.
Despăgubire mare
Prin aplicarea unei astfel de clauze, sumele datorate cu titlu de penalități de întârziere ar putea ajunge să depășească contravaloarea facturii, constituind o despăgubire nejustificat de mare pe care consumatorul trebuie să i-o plătească operatorului”, a declarat Sima.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
VIDEO | Oamenii s-au grăbit să „curețe” drumul după ce un TIR plin cu portocale s-a răsturnat. Șoseaua s-a transformat în piață volantă: I-au „sprijinit” pe polițiști
Oamenii s-au grăbit să „curețe” drumul după ce un TIR plin cu portocale s-a răsturnat. Șoseaua s-a transformat în piață volantă: I-au „sprijinit” pe polițiști Zeci de oameni s-au repezit să adune portocalele răsturnate pe carosabil după ce un camion s-a răsturnat pe o șosea din Mehedinți. S-au îngrămădit cu speranța că vor apuca să […]
România, în topul țărilor care beneficiază de fonduri UE pentru Apărare. La ce valoare se ridică împrumutul acordat
România, în topul țărilor care beneficiază de fonduri UE pentru Apărare. La ce valoare se ridică împrumutul acordat Comisia Europeană a anunțat luni că a primit planurile de investiții în domeniul apărării din partea celor 19 state membre care s-au înscris în programul SAFE, mecanismul de împrumuturi conceput pentru a sprijini achizițiile militare comune la […]
PENSII 2025 | Punctele de stabilitate la pensie: Ce sunt, cum se calculează și cine le primește
PENSII 2025 | Punctele de stabilitate la pensie: Ce sunt, cum se calculează și cine le primește Punctele de stabilitate la pensie: Sistemul public de pensii din România trece printr-o nouă etapă de transformare odată cu aplicarea Legii nr. 360/2023. Printre cele mai importante modificări se numără introducerea punctelor de stabilitate, un mecanism menit să […]

