Factură RECORD pentru o femeie din Sighetul Marmației: Are de plată peste 70.000 de lei pentru serviciile de telefonie mobilă
Factură RECORD pentru o femeie din Sighetul Marmației: Are de plată peste 70.000 de lei pentru serviciile de telefonie mobilă
O femeie din localitatea Sighetul Marmației a avut parte de un șoc imens atunci când a primit factura pentru serviciile de telefonie mobilă.
Aceasta a fost înștiințată că are de plată 70.111,19 lei pentru serviciile de telefonie mobilă pentru luna mai.
Compania de telefonie mobilă susține că nu este nicio eroare de facturare și că factura trebuie achitată.
După ce i-a stat inima în loc preț de câteva clipe, după ce și soțul acesteia și alți vecini de bloc au confirmat cu toții că bine vede suma de plată, a urmat bineînțeles un șoc emoțional puternic și inevitabilul drum la cel mai apropiat magazin pentru a cere explicații.
Angajatele magazinului susțin că cel mai probabil telefonul a fost virusat și a inițiat singur apeluri interminabile către numere cu plată la prețuri foarte mari / minut prin țări exotice.
Familia afectată de această factură a luat legătura cu un avocat, care a formulat o cerere în scris către companie prin care cer explicații și așteaptă răspunsul oficial pentru a putea acționa în consecință, potrivit sighet247.ro.
„În cazul nefericit în care ați înregistrat o întârziere la plata facturilor de TV, internet sau telefonie vi s-au solicitat probabil de către operator și penalități de întârziere. De obicei acestea se învârt în jurul valorii de 0,5% din contravaloarea facturii pe fiecare zi de întârziere.
Clauze abuzive
Instanțele au stabilit însă în practica lor că o asemenea penalitate, deși prevăzută în contract și acceptată implicit de către consumator, este abuzivă și nu poate produce efecte, întrucât încalcă legislația protecției consumatorului, Legea nr. 193/2000 privind clauzele abuzive.
Despăgubire mare
Prin aplicarea unei astfel de clauze, sumele datorate cu titlu de penalități de întârziere ar putea ajunge să depășească contravaloarea facturii, constituind o despăgubire nejustificat de mare pe care consumatorul trebuie să i-o plătească operatorului”, a declarat Sima.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
PENSII 2025 | Crește vârsta de pensionare, scade cuantumul pensiei. Ce categorie de pensionari este vizată
PENSII 2025 | Crește vârsta de pensionare, scade cuantumul pensiei. Ce categorie de pensionari este vizată Ministrul Muncii, Florin Manole, anunță modificări semnificative pentru pensionarii cu bani mulți din România. Vârsta de pensionare va crește etapizat la 60 de ani, iar cuantumul din venitul brut al pensiei va scădea. Florin Manole anunță reforma pensiilor speciale: […]
TURISM 2025 | România pe ultimul loc în Europa la numărul de turiști străini. Piața turistică internațională din țara noastră pe cale de dispariție
TURISM 2025 | România pe ultimul loc în Europa la numărul de turiști străini. Piața turistică internațională din țara noastră pe cale de dispariție România a fost surclasată pe piața turistică internațională de toate țările europene, inclusiv Albania și Bulgaria, privind numărul de turiști străini care ne-au vizitat. Există riscul ca cei care încă mai […]
Dezechilibru financiar în Sistemul Național de Sănătate. Bani mulți pentru salarii, aproape nimic pentru servicii medicale către asigurați
Dezechilibru financiar în Sistemul Național de Sănătate. Bani mulți pentru salarii, aproape nimic pentru servicii medicale către asigurați Potrivit unui studiu făcut de Academia de Studii Economie din Bucureşti şi Reţeaua de Sănătate Regina Maria legat de performanța economică și operaționale în sistemul de sănătate se arată că banii din sănătate merg pe salarii indiferent […]