Factură de infarct pentru energie electrică primită de un bărbat, în valoare de 76 de milioane de euro: „Am paralizat când am văzut”. Suma colosală pentru 5 luni de consum
Factură de infarct pentru energie electrică primită de un bărbat, în valoare de 76 de milioane de euro: „Am paralizat când am văzut”. Suma colosală pentru 5 luni de consum
Un bărbat din Adjud, județul Vrancea a avut un adevărat șoc provocat de o greșeală de calcul la factura la electricitate. Acesta s-a trezit că are de plătit… 76 de milioane de euro pentru curentul consumat pe parcursul a cinci luni. Furnizorul de energie electrică și-a dat seama de greșeala făcută și i-a trimis factura corectă.
Romică Păduraru deține o pizzerie și o brutărie în Adjud, ambele la aceeași adresă. În mod normal, factura la energie electrică nu depășește 1.000 de lei pe lună. La finalul lunii trecute, a avut însă parte de o surpriză de proporții.
„În decembrie, pe 20, mi-au venit facturile alea cu niște sume de am paralizat când le-am văzut, una de 76 milioane de euro. După care, la o săptămână, a venit cu minus… cum ar veni le-au stornat”, a spus Romică Păduraru.
În scurt timp, furnizorul de energie electrică și-a dat seama de greșeala făcută și i-a trimis factura corectă. Șocul însă a rămas.
„Șocul e când le vezi. Sumele alea. Mi se pare că cei care emit facturile astea fac abuz în serviciu și neglijență. Mi se pare urât din punct de vedere emoțional, oamenii suferă un șoc. Vă dați seama că mi s-a ridicat glicemia cred că la 400 când am văzut așa ceva și am rămas șocat, pentru că mă gândeam de unde să fac rost de bani”, spune bărbatul.
Într-un răspuns pentru Digi24, compania susține că a fost o situație punctuală, regretă eroarea și asigură clienții că depune eforturi pentru a le oferi servicii în condiții optime.
„Factura clientului non-rezidențial a fost stornată în cursul lunii decembrie, a doua zi după ce a fost identificată eroarea, iar acestuia i-a fost transmisă factura corectă. Menționăm că a fost o situație punctuală. Regretăm eroarea și asigurăm clienții că depunem toate eforturile pentru a le oferi un serviciu de furnizare de energie electrică în condiții optime”, a precizat Enel România pentru Digi24.
Sursa: digi24.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Schimbări la serviciul de urgență 112. Vom vorbi mai puțin la telefon, iar echipajele vor porni mai repede spre intervenții
Schimbări la serviciul de urgență 112. Vom vorbi mai puțin la telefon, iar echipajele vor porni mai repede spre intervenții Românii vor interacționa în curând într-un mod complet diferit cu serviciul de urgență 112. Sistemul actual, în care apelurile sunt trecute prin mai multe filtre și redirecționări, va fi înlocuit cu un model simplificat. Un […]
România, codașa Europei la igiena DENTARĂ. Cum ajung oamenii să folosească țuica ca „tratament”
România, codașa Europei la igiena DENTARĂ. Cum ajung oamenii să folosească țuica ca „tratament” România rămâne, de ani buni, codașa Uniunii Europene în privința igienei dentare, iar diferența dintre mediul urban și cel rural este uriașă. În multe sate sărace, lipsa cabinetelor stomatologice, veniturile reduse și educația sanitară precară creează un mediu în care problemele […]
Ajutorul pentru încălzire 2025-2026: Cererile mai pot fi depuse până în 20 noiembrie. Ce condiţii trebuie îndeplinite
Ajutorul pentru încălzire 2025-2026: Cererile mai pot fi depuse până în 20 noiembrie. Ce condiţii trebuie îndeplinite Persoanele și familiile cu venituri mici din România mai pot depune până în data de 20 noiembrie 2025 cererile pentru ajutorul de încălzire, a anunțat, luni, Agenţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială (ANPIS). Ajutorul pentru încălzire se […]
