Factură de infarct pentru energie electrică primită de un bărbat, în valoare de 76 de milioane de euro: „Am paralizat când am văzut”. Suma colosală pentru 5 luni de consum
Factură de infarct pentru energie electrică primită de un bărbat, în valoare de 76 de milioane de euro: „Am paralizat când am văzut”. Suma colosală pentru 5 luni de consum
Un bărbat din Adjud, județul Vrancea a avut un adevărat șoc provocat de o greșeală de calcul la factura la electricitate. Acesta s-a trezit că are de plătit… 76 de milioane de euro pentru curentul consumat pe parcursul a cinci luni. Furnizorul de energie electrică și-a dat seama de greșeala făcută și i-a trimis factura corectă.
Romică Păduraru deține o pizzerie și o brutărie în Adjud, ambele la aceeași adresă. În mod normal, factura la energie electrică nu depășește 1.000 de lei pe lună. La finalul lunii trecute, a avut însă parte de o surpriză de proporții.
„În decembrie, pe 20, mi-au venit facturile alea cu niște sume de am paralizat când le-am văzut, una de 76 milioane de euro. După care, la o săptămână, a venit cu minus… cum ar veni le-au stornat”, a spus Romică Păduraru.
În scurt timp, furnizorul de energie electrică și-a dat seama de greșeala făcută și i-a trimis factura corectă. Șocul însă a rămas.
„Șocul e când le vezi. Sumele alea. Mi se pare că cei care emit facturile astea fac abuz în serviciu și neglijență. Mi se pare urât din punct de vedere emoțional, oamenii suferă un șoc. Vă dați seama că mi s-a ridicat glicemia cred că la 400 când am văzut așa ceva și am rămas șocat, pentru că mă gândeam de unde să fac rost de bani”, spune bărbatul.
Într-un răspuns pentru Digi24, compania susține că a fost o situație punctuală, regretă eroarea și asigură clienții că depune eforturi pentru a le oferi servicii în condiții optime.
„Factura clientului non-rezidențial a fost stornată în cursul lunii decembrie, a doua zi după ce a fost identificată eroarea, iar acestuia i-a fost transmisă factura corectă. Menționăm că a fost o situație punctuală. Regretăm eroarea și asigurăm clienții că depunem toate eforturile pentru a le oferi un serviciu de furnizare de energie electrică în condiții optime”, a precizat Enel România pentru Digi24.
Sursa: digi24.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Fraude telefonice în numele ANAF. Avertismentul instituției: ,,Nu transmiteți date personale despre conturi sau carduri bancare prin telefon”
Fraude telefonice în numele ANAF. Avertismentul instituției: ,,Nu transmiteți date personale despre conturi sau carduri bancare prin telefon” Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a emis o avertizare urgentă cu privire la o nouă campanie de fraudă telefonică ce vizează contribuabilii români. Sub pretextul restituirii unor sume achitate în plus ca impozit pe profit, infractorii […]
Zero modificări pentru pensiile speciale ale magistaților: Guvernul respinge toate amendamentele parlamentarilor
Zero modificări pentru pensiile speciale ale magistaților: Guvernul respinge toate amendamentele parlamentarilor Guvernul a respins marți toate cele 42 de amendamente depuse la proiectul de lege privind pensiile speciale ale magistraților, anunță purtătoarea de cuvânt Ioana Dogioiu. Cele mai multe amendamente au fost propuse de Partidul Oamenilor Tineri (19), urmate de deputatul Dumitru Coarnă (12), […]
Pericol în rafturile magazinelor: File de somon marinat retras din cauza contaminării cu Listeria
Pericol în rafturile magazinelor: File de somon marinat retras din cauza contaminării cu Listeria lot de file de somon marinat a fost retras de la vânzare în magazinele din țară după ce analizele au confirmat prezența bacteriei Listeria monocytogenes. Producătorul SC Ocean Fish SRL a anunțat, printr-un mesaj publicat pe site-ul ANSVSA, că este vorba […]

