Factură de infarct pentru energie electrică primită de un bărbat, în valoare de 76 de milioane de euro: „Am paralizat când am văzut”. Suma colosală pentru 5 luni de consum
Factură de infarct pentru energie electrică primită de un bărbat, în valoare de 76 de milioane de euro: „Am paralizat când am văzut”. Suma colosală pentru 5 luni de consum
Un bărbat din Adjud, județul Vrancea a avut un adevărat șoc provocat de o greșeală de calcul la factura la electricitate. Acesta s-a trezit că are de plătit… 76 de milioane de euro pentru curentul consumat pe parcursul a cinci luni. Furnizorul de energie electrică și-a dat seama de greșeala făcută și i-a trimis factura corectă.
Romică Păduraru deține o pizzerie și o brutărie în Adjud, ambele la aceeași adresă. În mod normal, factura la energie electrică nu depășește 1.000 de lei pe lună. La finalul lunii trecute, a avut însă parte de o surpriză de proporții.
„În decembrie, pe 20, mi-au venit facturile alea cu niște sume de am paralizat când le-am văzut, una de 76 milioane de euro. După care, la o săptămână, a venit cu minus… cum ar veni le-au stornat”, a spus Romică Păduraru.
În scurt timp, furnizorul de energie electrică și-a dat seama de greșeala făcută și i-a trimis factura corectă. Șocul însă a rămas.
„Șocul e când le vezi. Sumele alea. Mi se pare că cei care emit facturile astea fac abuz în serviciu și neglijență. Mi se pare urât din punct de vedere emoțional, oamenii suferă un șoc. Vă dați seama că mi s-a ridicat glicemia cred că la 400 când am văzut așa ceva și am rămas șocat, pentru că mă gândeam de unde să fac rost de bani”, spune bărbatul.
Într-un răspuns pentru Digi24, compania susține că a fost o situație punctuală, regretă eroarea și asigură clienții că depune eforturi pentru a le oferi servicii în condiții optime.
„Factura clientului non-rezidențial a fost stornată în cursul lunii decembrie, a doua zi după ce a fost identificată eroarea, iar acestuia i-a fost transmisă factura corectă. Menționăm că a fost o situație punctuală. Regretăm eroarea și asigurăm clienții că depunem toate eforturile pentru a le oferi un serviciu de furnizare de energie electrică în condiții optime”, a precizat Enel România pentru Digi24.
Sursa: digi24.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Proiect | Limitarea sporului pentru fonduri europene. Acordarea se va face după orele muncite și nu automat ca până acum
Proiect | Limitarea sporului pentru fonduri europene. Acordarea se va face după orele muncite și nu automat ca până acum Guvernul pregăteşte limitarea sporurilor acordate angajaților din instituțiile publice care lucrează la proiecte finanțate din fonduri europene. În prezent, acest spor poate ajunge până la 50% din salariul de bază și este acordat tuturor celor […]
Facturi la gaz 2025: ANRE anunță oficial creșterea prețurilor de la 1 iulie. Cu cât vom plăti mai mult
Facturi la gaz 2025: ANRE anunță oficial creșterea prețurilor de la 1 iulie. Cu cât vom plăti mai mult Tarifele reglementate de distribuţie a gazelor naturale, aplicabile începând cu 1 iulie 2025, cresc în medie cu 0,005 lei/kWh faţă de cele practicate pentru perioada iulie 2024 – iulie 2025. Pentru consumatorii casnici, impactul în facturi […]
Înmatriculări auto 2025: Înmatriculările de autoturisme noi au scăzut cu 21,8% în primele şase luni ale anului
Înmatriculări auto 2025: Înmatriculările de autoturisme noi au scăzut cu 21,8% în primele şase luni ale anului Înmatriculările de autoturisme noi au atins 64.339 unităţi, în primele şase luni din acest an, în scădere cu 21,8% faţă de perioada similară a anului 2024, indică datele Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA). În luna iunie […]