EVALUARE NAȚIONALĂ 2022: BAREMELE și SUBIECTELE la Matematică, publicate pe Edu.ro
EVALUARE NAȚIONALĂ 2022: BAREMELE și SUBIECTELE la Matematică, publicate pe Edu.ro
Evaluarea Națională 2022 a continuat joi, 16 iunie, cu proba scrisă la Matematică, după ce marți, 15 iunie, elevii care au absolvit clasa a VIII-a au avut examenul la Limba română. Elevii au primit varianta numărul 2 cu subiecte la Matematică, potrivit edupedu.ro. Proba a început la ora 9:00, iar accesul în sală s-a făcut până la ora 8:30.
CLICK PENTRU: Subiecte Evaluare Națională 2022, Matematică
CLICK PENTRU: BAREME Evaluare Națională 2022, la Matematică
La subiecul I au fost 6 subpuncte, fiind itemi obiectivi – tip grilă, fiecare punctat cu 5 puncte. La fel, subiectul al III-lea are 6 subpuncte, tot grilă și notate tot cu câte 5 puncte fiecare. la subiecul al III-lea problemele nu mai sunt cu răspunsuri de tip grilă.
Contestații Evaluare Națională 2022
Candidaţii care depun sau transmit prin mijloace electronice contestaţii completează şi semnează o declaraţie-tip în care se menţionează că au luat cunoştinţă de faptul că nota acordată ca urmare a soluţionării contestaţiei poate modifica, după caz, nota iniţială, prin creştere sau descreștere.
În cazul candidatului minor, declaraţia-tip este semnată şi de către părinţii saureprezentanţii legali ai acestuia.
Rezultate Evaluare Națională 2022
Primele rezultate, cele de dinaintea contestațiilor, se vor anunța pe data de 23 iunie, până la ora 14:00, iar rezultatele finale vor fi comunicate pe data de 30 iunie.
Comunicarea rezultatelor obținute la examen se face anonimizat, respectând Regulamentul general privind protecția datelor personale, utilizându-se codurile individuale care înlocuiesc numele și prenumele candidaților și care au fost distribuite candidaților, pe bază de semnătură de primire, la prima probă susținută de aceștia.
Media generală obţinută în cadrul Evaluării Naţionale are o pondere de 80% în calculul mediei de admitere în clasa a IX-a. Absolvenţii clasei a VIII-a îşi vor putea continua studiile în învăţământul liceal sau profesional, fiind asigurate locuri pentru toţi elevii care au finalizat ciclul gimnazial.
Potrivit Ministerului Educației, 172.822 de elevi au fost în clasa a VIII-a anul acesta. Ei sunt automat înscriși la Evaluarea Națională, însă cifra ar putea fi mai mică, pentru că pot exista și elevi cu medii neîncheiate la sfârșitul anului școlar. Pentru anul școlar următor sunt alocate 130.600 de locuri la clasa a IX-a (învățământ cu frecvență zi) la nivel național și 11.000 de locuri pentru clasa a IX-a, învățământ cu frecvență seral și frecvență redusă, potrivit Hotărârii de Guvern care aprobă cifrele de școlarizare pentru anul școlar 2022-2023. Alte 60 de mii de locuri sunt în învățământul profesional.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Ştirea zilei
Megainvestiție la UM Cugir: peste 50 de milioane de euro pentru creșterea capacității de producție și diversificarea gamei de fabricație a muniției de tip NATO
Megainvestiție la UM Cugir: peste 50 de milioane de euro pentru creșterea capacității de producție și diversificarea gamei de fabricație a muniției de tip NATO UM Cugir a lansat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) procedura de achiziție prin licitație publică a utilajelor și serviciilor aferente proiectului „Modernizare în vederea creșterii capacității de producție […]
Video | Cum se face un vin bun: de la butoi la pahar, povestea vinurilor Plébános din Aiud, spusă de Andras Milan
Cum se face un vin bun: de la butoi la pahar, povestea vinurilor Plébános din Aiud, spusă de Andras Milan Povestea celor de la Crama Plébános din Aiud a început în anul 1991, în prezent fiind o afacere de familie, iar ideea lor s-a conturat în jurul metodelor tradiționale de vinificare, folosind diferite soiuri. „Crama […]
Reforma administrativă propusă de Cseke Attila: Reduceri diferențiate de posturi și criterii noi pentru rangul localităților
Cseke Attila, la Sebeș: Reforma administrativă trebuie să fie diferențiată, nu uniformă. „Nu e corect să aplicăm aceeași măsură pentru toată lumea” Ministrul Dezvoltării, Cseke Attila, a declarat joi, la Sebeș, că proiectul de reformă administrativă aflat în dezbatere publică propune o abordare diferențiată în funcție de performanța fiecărei autorități locale, respingând ideea aplicării uniforme […]