Drumul de pe Valea Oltului va fi extins cu trei benzi pe sens pe 10 km. Va fi amenajat și un pasaj subteran pentru pietoni
Drumul Naţional 7 de pe Valea Oltului va fi extins pe trei benzi, între localităţile Boiţa şi Veştem, pe o distanţă de zece kilometri, urmând să fie amenajat şi un pasaj subteran pentru pietoni la Tălmaciu, până în anul 2020, investiţie estimată la şapte milioane de euro, a declarat directorul general al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Narcis Neaga.
„Vom continua proiectul celor trei benzi de pe Valea Oltului. Avem o variantă de a merge de la Boiţa, de la ieşirea din Boiţa spre Sibiu, până la intrarea în Tălmaci şi apoi se continuă de la ieşirea din Tălmaci până la giratoriul de la Veştem, aproximativ 10 kilometri. Luăm în calcul de asemenea şi un pasaj subteran în Tălmaciu, tocmai pentru a evita blocajele în trafic, sunt două treceri de pietoni acolo, care practic produc nişte blocaje în trafic, pe vreo doi – trei kilometri, ceea ce este foarte mult în orele de vârf. Şi atunci ne-am gândit la soluţia unui pasaj subteran, trecere practic pe sub DN, în zona centrală a Tălmaciului, pentru pietoni.
Această investiţie costă aproximativ şapte milioane de euro, această lărgire, de la ieşirea din Boiţa, până la intrarea în Tălmaciu şi de la ieşirea din Tălmaciu până la giratoriul de la Veştem”, a declarat directorul CNAIR, Narcis Neaga, într-o conferinţă de presă.
Potrivit acestuia, se va construi o bretea nouă la drumul naţional, la ieşirea din Sibiu spre Bucureşti, astfel încât să nu mai fie aglomeraţie în trafic la sensul giratoriu de la Veştem, aflat la ieşirea din municipiul reşedinţă de judeţ.
„De asemenea, pentru descongestionarea traficului luăm în calcul o bretea care să lege direct DN-ul care iese din Sibiu, să meargă direct la pasajul de cale ferată, (…) ca să nu se mai blocheze, practic în momentul când cineva vrea să iasă dinspre Sibiu şi merge înspre Bucureşti să nu mai intre în giratoriu (…) şi cei care vin dinspre Bucureşti şi merg la Făgăraş să aibă o cale directă acolo”, a explicat Narcis Neaga.
Întrebat când vor fi gata lucrările de extindere a carosabilului la trei benzi de circulaţie pe încă zece kilometri pe DN7 – Valea Oltului, Neaga a spus: „Din punctul meu de vedere, la sfârşitul anului viitor poate să existe această lărgire făcută”.
Sursa Economica.net
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
VIDEO | Tunelul Momaia prinde contur pe Autostrada Sibiu-Pitești. Circulația ar putea fi deschisă mai devreme decât era planificat
Tunelul Momaia prinde contur pe Autostrada Sibiu-Pitești. Circulația ar putea fi deschisă mai devreme decât era planificat Tunelul Momaia, de pe Autostrada Sibiu-Pitești, prinde contur și ar putea fi deschis circulației mai devreme decât era planificat. Constructorul austriac Porr lucrează cu 550 de muncitori și 170 de utilaje, iar stadiul fizic al lucrărilor pe secțiunea […]
PIB-ul României a scăzut în trimestrul al treilea cu 0,2%. Datele îngrijorătoare publicate de INS
PIB-ul României a scăzut în trimestrul al treilea cu 0,2%. Datele îngrijorătoare publicate de Institutul Național de Statistică În trimestrul III, în termeni reali, economia României a scăzut cu 0,2%, faţă de trimestrul II, arată datele alarmante publicate de Institutul Naţional de Statistică (INS). Produsul Intern Brut ajustat sezonier a înregistrat o scădere de 0,2% […]
Companiile de stat cu pierderi mari și cele care sunt ,,o gaură neagră” pentru buget vor fi lichidate: CFR Marfă, printre ele. Ce se întâmplă cu ROMARM
Companiile de stat cu pierderi mari și cele care sunt ,,o gaură neagră” pentru buget vor fi lichidate: CFR Marfă, printre ele. Ce se întâmplă cu ROMARM Companiile de stat care au pierderi „cronice” și cele care sunt „o gaură neagră” pentru buget vor fi lichidate, a declarat, vineri, 14 noiembrie 2025, premierul României, Ilie […]