Ziarul Unirea

Din 11 decembrie intră în vigoare Noul Mers al Trenurilor 2016-2017

CFR Călători anunță că din 11 decembrie intră în vigoare Noul Mers al Trenurilor 2016-2017, iar în funcție de perioada din an se vor afla în circulație între 1.200 și 1.300 de trenuri.

Tren-iarnaTrenurile Zăpezii circulă către destinații montane — Valea Prahovei, Vatra Dornei, Piatra Neamț și Petroșani (stațiunile Straja și Parâng) iar în zilele de weekend biletele pentru călătoriile de pe Valea Prahovei au prețuri reduse între 31% și 56%. În perioada 1 ianuarie — 28 februarie 2017, biletele valabile la Trenurile Zăpezii vor avea prețuri reduse cu 25%, de luni până joi.

ELIT

În perioada sezonului estival 2017, Trenurile Soarelui vor asigura legături din toată țara către stațiunile de la Marea Neagră și Delta Dunării.

Trenurile care asigură legătura între București și Aeroportul Otopeni vor circula zilnic, la cadența de aproximativ o oră, și vor continua să circule trenurile pentru studenți și navetiști.

De asemenea, vor fi introduse în circulație noi trenuri cu durate de parcurs reduse cu aproximativ o oră de la București către Suceava și Cluj Napoca.

În traficul internațional, începând din data de 11 decembrie 2016, CFR Călători va introduce o nouă ofertă comercială, City Star Germania, pentru călătoriile către această țară. De asemenea, pasagerii vor putea călători zilnic, cu trenuri directe din București Nord către Viena (de la 39 euro pe sens) și Budapesta (de la 29 euro pe sens), iar în sezonul estival către Sofia și Salonic. Trenuri zilnice directe către Budapesta sunt și din Timișoara, Brașov, Târgu Mureș și Cluj-Napoca.

Pe de altă parte, din 1 ianuarie 2017, pentru oferta Interrail Pass (abonament valabil în toată Europa sau pe o anumită țară din Europa), limita maximă de vârstă la tineri se va modifica de la 26 la 28 de ani.

Noul mers al Trenurilor de Călători 2016 — 2017 va fi valabil până la data de 9 decembrie 2017.

Broșura „Mersul Trenurilor de Călători 2016-2017” va putea fi achiziționată din principalele gări și agenții CFR din București și din țară la prețul de 14 lei.

Societatea de Transport Feroviar de Călători CFR Călători S.A. este operatorul național feroviar de pasageri care efectuează transportul public de călători pe calea ferată.

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419

Te-ar putea interesa și:

Crește numărul românilor care se vaccinează anti-COVID: Vaccinul Pfizer BioNTech administrat unui număr de peste 76.000 de persoane până în prezent

Aproximativ 18.000 de cadre medicale din România au fost vaccinate împotriva COVID-19 în ultimele 24 de ore, acesta fiind cel… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

Haos la Ministerul Sănătății: Un angajat a trimis spitalelor o somație greșită privind vaccinarea

Haos la Ministerul Sănătății după ce un angajat a trimis spitalelor o somație greșită privind vaccinarea. La câteva ore după… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

Restricții mai DURE de intrat în Marea Britanie. Prezentarea testului COVID negativ și carantinarea, necesare

Începând cu săptămâna viitoare, este nevoie de prezentarea unui test COVID negativ efectuat cu cel mult 72 de ore înaintea… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

INFOTRAFIC: Restricții de circulație, vineri, pe Valea Oltului, pentru decolmatarea șanțurilor de aluviuni . Recomandări pentru șoferi

Traficul se va desfășura dirijat, vineri, 8 ianuarie, pe Valea Oltului, DN7 Râmnicu Vâlcea – Sibiu, între kilometrii 227 și… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

Unii patroni anunță că nu îi vor primi la muncă pe cei nevaccinați. 5 milioane de angajați își așteaptă rândul la vaccinare

Angajatorii sunt cei care îi înscriu pe liste pe angajați, 5 milioane dintre aceștia își așteaptă rândul la vaccinare. Romania… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

Primele măsuri de RELAXARE, luate mai devreme decât se preconiza. Cîțu: „Rata de pozitivare a scăzut mai rapid decât ne așteptam”

Primul ministru Florin Cîţu a spus, într-un interviu pentru Digi24 de ce decizia renunțării la obligativitatea măștii în spațiile deschise… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

Simulările pentru Evaluarea Națională și Bacalaureat vor avea loc și în acest an! Ministerul Educației: „Din simulări va rezulta nivelul cunoștințelor elevilor”

Anunțul a fost făcut de Ministerul Educației, iar președintele Consiliului Național al Elevilor a declarat că propunerea acceptată de Minister… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

11 Comentarii

roccobarocco 8 decembrie 2016 at 12:40

La ce viteze sunt pe caile ferate de la noi (viteza melcului turbat), calatoria cu trenul nu e deloc atractiva, plus ca e si scumpa. Suntem rau de tot in spatele Ungariei, nu mai zic de Austria incolo. Poate doar cu Uganda, Congo sau Papua Noua Guinee sa concu.ram. Asta pentru ca mai mult s-a furat decat s-a construit. La autostrazi, la fel. Deci daca vreti sa ajungeti la vara la mare cu trenul, ar fi bine sa plecati de acum.

Unu din Ab. Iulia 8 decembrie 2016 at 14:32

Pt. rocobaroco : Asa e lumea nerabdatoare ca tine si din cauza asta lumea nu mai doreste cu trenul desi e cel mai sigur si confortabil mijloc de transport din Romania. Se merge incet pt ca liniile sunt in proces de modernizare dar in 2-3 ani maxim vom circula pe calea ferata cu 160 Km./h. La cum se circula acum pe rutier , trenul va lasa in urma masinile de pe autostrada . Viitorul suna bine dar trebuie putina rabdare ca nimic nu se poate face din senin cat ai bate din palme.

gadea si ciutacu 8 decembrie 2016 at 21:53

Problema e ca lucrarile astea de modernizare au inceput in 2012 si trebuiau sa fie terminate in 2016. Daca ne uitam bine, cred ca sunt pe undeva pe la 60%. In plus de asta vad destul de multe lucruri inutile cum ar fi peroane ultramoderne cu afisaje digitale in halte unde nu opreste decat personalul si inclin sa cred ca se tot lungesc lucrarile atata timp cat vin banii europeni. Pe de alta parte, nu pot remarca faptul ca in zonele in care nu se fac lucrari, cladirile garilor sunt intr-o stare jalnica, multe au fost inchise, se degradeaza pe zi ce trece, si e vb aici de gari vechi, gari construite acum 100 si mai bine de ani. Oare nu se puteau restaura acele gari care unele sunt adevarate monumente istorice in loc sa se sifoneze banii pe lucruri inutile asa cum aminteam mai sus. Sunt curios cat vor tine afisajele digitale montate prin garile comunelor de pe traseul unde se fac modernizari. Vom circula cu 160 km/h dar numai pe zona modernizata dar intarzierile si vitezele mici cu care se circula de 3 ani si de care toti calatorii sunt nemultumiti cine ni le da inapoi?

gadea si ciutacu 8 decembrie 2016 at 21:56

‘intarzierile si vitezele mici cu care se circula de 3 ani-(4 ani..si cine stie cand se vor termina lucrarile)

mike 8 decembrie 2016 at 20:25

Cam multa rabdare — si cu prea multa rabdare, o sa auzi tropotul rotilor de tren ,din subsolul cimitirului– Nu vi se pare ca lucrurile din Ro sunt toate calare pe melci ?? Da, visele nu costa bani si nici nu pot fi furate– asta da, singurul avantaj !! URA!!!

roccobarocco 8 decembrie 2016 at 21:33

Bine zice mike, romanul e prea obisnuit (si poate satul) sa aibe rabdare si i se arunca cate un oscior, 3-4 km de autostrada care dupa o luna-doua de trafic se destrama (vezi Saliste, Cernavoda si altele). Nerabdarea mea nu e sa ajung la mare cu trenul in conditii civilizate (Alba-Costinesti sa zicem un 10 ore, vagoane in care sa nu ploua, intarzieri in limita bunului simt) ci mai degraba sa intre la racoare Necolaiciuc si toti ai lui care dupa `90 au ingropat cfr-ul si sa li se ia averile. Ei, asta mi-ar da o satisfactie deosebita.
Sa nu uitam ca vitezele medii de acum sunt mai mici decat cele inregistrate la inaugurarea primelor cai ferate in Romania (sfarsitul secolului XIX).

roccobarocco 8 decembrie 2016 at 21:37

…iar cei 160km/h de care vorbesti, nu doar ca 2-3 ani e un termen care tine de domeniul SF pentru Romania, dar cand vor fi gata, se va intampla pe Sighisoara-Simeria si…CAM ATAT! Se merge numai pe Buc-Constanta cu viteza aia, pe anumite tronsoane, iar in rest…Dumnezeu cu mila!

roccobarocco 8 decembrie 2016 at 21:41

…legaturi cu occidentul nu ni le mai accepta, sunt limitate cu indulgenta la Viena, pentru ca vagoanele noastre nu suporta vitezele de la ei, la peste 140 risca sa se destrame precum o caruta lovita de camion. Altadata, aveam Buc/C-ta – Berlin, Varsovia, Paris, Munchen, Praga, Venezia, Bratislava. Acum avem cu Sofia si Chisinau.

dolfi 8 decembrie 2016 at 22:27

se pot tot moderniza sa circule si cu 1000km/ora daca accesul pe peron va fi liber pentru orice boschetar, cersetor, hot de buzunare, pervers, violator, etc. Sunt pline trenurile, mai ales cele regio (fostele personale) de cersetori si calatori fara bilet.
Sa se procedeze ca in tarile civilizate: garile sa fie ingradite iar accesul pe peroane sa se faca doar pentru cei ce-au platit bilet!

Nașu prins cu șpagă să fie dat afară la prima abatere!
Altfel, in scurt timp de la modernizari, garile si trenurile vor redeveni infecte si jegoase

roccobarocco 9 decembrie 2016 at 12:40

Am avut ocazia sa calatoresc in cateva tari occidentale cu trenul. Noi, in Romania, o tot dam pe aia cu „microbuzele fac concurenta neloiala” sau „mai bine merg cu masina (personala)”. In Occident fiecare isi permite (cel putin) o masina. Cu toate astea, am vazut trenuri pline in Ungaria, Austria, Elvetia, Franta. Iar acolo, intr`adevar, ai autostrada langa linia de tren, insa masinile cam raman in urma. Pentru ca multe nu tin drum lung la 160km/h. Fara sa mai zic de TGV-uri, pentru ca deja comparatia e exagerata. Deci e convenabil sa mergi cu trenul, albaiulianule, insa nu la noi.

gadea si ciutacu 9 decembrie 2016 at 19:52

Francezii cu TGV au dat clasa si japonezilor pt ca poti construi trenuri pe perna magnetica cu tehnologie avansata, trenuri care insa nu pot rula pe infrastructura clasica. Noi suntem inapoiatii Europei si ne laudam ca o sa mergem pe un tronson limitat cu 160 km/h. Am fost in Italia cu Frecciarossa si am fost uimit de viteza, silentiozitate si mersul lin al trenului. Si pe vremea lui ceasca faceai 6 ore de la Alba Iulia la Bucuresti iar acum faci 10 ore. Sa se lungeasca cat de mult lucrarile si sa se inghita cati mai multi bani asa cum spuneam mai sus ca oricum cefreul e pe butuci. Nu mai vb de trenurile care circula pe liniile inchiriate de cefereu, trenuri private (companii creeate de fosti stabi din cefere) , care circula cu 2 rame si 10 calatori maxim dar diferentele le acorda statul..c-asa-i in tenis. In plus, garile de pe traseul trenurilor private sunt lasate sa se degradeze pe principiul ca nu nu sunt ale privatilor ci ale cefereului. Ca la noi la nimeni.

Comentariile sunt oprite