Descoperirile paleontologice din zona Sebeșului au ajutat la realizarea filmului ”Pe urmele Dinozaurilor”, produs de BBC

PNL - Alegeri Locale Partiale - 27 iunie

walking-with-dinosaurs-916698lUitați de Dracula și de vampiri, ființele cu adevărat terifiante care au existat în Transilvania sunt mai multe specii de dinozauri ce au trăit în zona orașului Sebeș, în urmă cu zeci de milioane de ani”, a declarat recent Dr. Steve Brusatte pentru cotidianul The Express.

Dr. Brusatte, în vârstă de 29 de ani, care este profesor la Universitatea din Edinburgh, a fost consultat ca expert în paleontologie la realizarea filmului Walking With Dinosaurs – The Movie (”Pe urmele Dinozaurilor”), produs de BBC în anul 2013. Acesta a făcut parte din echipa internațională de cercetători care, timp de 5 ani au efectuat săpături la Sebeș, descoperind, în anul 2010, scheletul “Balaurului bondoc” – cel mai complet schelet de dinozaur carnivor din Europa, dar și fosile ale altor specii despre care se crede că au dispărut după ce un asteroid a lovit Terra în urmă cu 66 de milioane de ani.

ELIT

Era un prădător rapid, de dimensiuni mici, care nu se aseamănă cu niciuna dintre speciile descoperite până acum în Europa. I-am spus Balaur – este un vechi nume românesc pentru ceea ce noi numim dragon„, le-a explicat dr. Steve Brusatte jurnaliștilor englezi.

Acesta a mai spus că în opinia sa zona Sebeșului este ”raiul căutătorilor de fosile” iar munca alături de specialiștii români este o adevărată încântare.

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419

Te-ar putea interesa și:

DOCUMENT| Orașul Abrud SCAPĂ de restricții. Incidența de infectare a scăzut sub 1,5/1000 de locuitori

Datorită scăderii incidenței cazurilor de coronavirus sub 1.5 la mie, orașul Abrud scapă de restricțiile impuse prevenirii răspândirii noului coronavirus,… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

OFICIAL| 3.697 cazuri noi de coronavirus în România. Bilanțul total ajunge la 676.968 de îmbolnăviri

Marți, 12 ianuarie 2021, Grupul de Comunicare Strategică a dat publicității noul bilanț al pandemiei de COVID-19 în România. Până… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

VIDEO| PERCHEZIȚII în Alba și alte județe din țară într-un dosar cu acuzaţii de fals de monedă: Cum opera gruparea infracţională

Ofițerii BCCO Piteşti au efectuat marţi, 12 ianuarie, mai multe percheziţii domiciliare, în judeţele Alba, Sibiu, Arad şi Bacău, într-un… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

OFICIAL| 70 cazuri noi de coronavirus în România, în ultimele 24 de ore: 6 decese și 181 persoane internate la ATI

Vineri, 17 iunie 2021, Grupul de Comunicare Strategică a dat publicității noul bilanț al pandemiei de COVID-19 în România. Până… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

DOCUMENT| Comuna Stremț în scenariul ROȘU, Ocna Mureș, Cetatea de Baltă și Sântimbru în scenariul GALBEN. Măsuri pentru următoarele 14 zile stabilite de CJSU Alba

În urma ședinței Comitetului Județean pentru Situații de Urgență, s-a dispus menținerea în scenariul roșu a localității Stremț și în… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

OFICIAL: Starea de alertă, PRELUNGITĂ cu încă 30 de zile: Măsurile și restricțiile care vor trebui respectate

Prelungirea cu 30 de zile a stării de alertă, începând de miercuri, 13 ianuarie a fost aprobată de către Guvernul… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

1 comentariu

Carcotasul 21 aprilie 2014 at 12:03

Cred ca era mai potrivit, sa-l numeasca „Felix Varanul”, in loc de „Balaurul Bondoc”!

Comentariile sunt oprite