CONCURS pentru postul de paznic, în cadrul Poliției Locale Aiud: CONDIȚII de participare
CONCURS pentru postul de paznic, în cadrul Poliției Locale Aiud: CONDIȚII de participare
Primăria Municipiului Aiud, cu sediul situat în str. Cuza Vodă, nr. 1, organizează concurs în vederea ocupării, pe durată nedeterminată, a unui post contractual de execuție vacant, cu normă întreagă, de paznic din cadrul Serviciului Poliția Locală, Birou Ordinea și liniștea publică, Paza bunurilor, Protecție civilă, Situații de urgență, Compartiment Paza bunurilor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud.
Condiţiile specifice de participare la concurs:
– studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat;
– vechime în muncă: minimum 1 an;
– atestat profesional, potrivit prevederilor Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Candidații trebuie să îndeplinească condițiile de ocupare a unui post contractual vacant, prevăzute la art. 3 din HG nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare.
Condițiile de desfășurare ale concursului:
Data, ora și locul desfășurării probei scrise: 07.04.2022, ora 10:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu;
Data și locul desfășurării interviului: 12.04.2022, ora 11:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până în data de 28.03.2022, ora 16:00 la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primăriei Municipiului Aiud.
Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare a concursului, bibliografia şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul www.aiud.ro.
Relații suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, telefon 0258 861310 interior 1013 /fax 0258 861280, e-mail: [email protected], precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro. Persoana de contact: Morar Angela, consilier în cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern din cadrul Direcției Economice, aparatul de specialitate al Primarului municipiului Aiud.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Curier Județean
27 iunie 2025 | Recital susținut de 19 tineri pianiști în Sala Atrium Centurionum a Consiliului Județean Alba
27 iunie 2025 | Recital susținut de 19 tineri pianiști în Sala Atrium Centurionum a Consiliului Județean Alba Vineri 27 iunie 2025, de la ora 18.00, în eleganta sală Atrium Centurionum din cadrul Sediului Administrativ al Județului Alba, Centrul de Cultură „Augustin Bena” va propune publicului un recital de pian ce promite să reunească sensibilitatea […]
25 iunie 2025 | Nivel de salinitate în continuare crescut pe 3 râuri din Alba: Se mențin interdicțiile legate de folosirea apei pentru adăparea animalelor și irigații
25 iunie 2025 | Nivel de salinitate în continuare crescut pe 3 râuri din Alba: Se mențin interdicțiile legate de folosirea apei pentru adăparea animalelor și irigații Nivelul de salinitate este în continuare ridicat pe 3 râuri din județul Alba. Prin urmare se mențin interdicțiile legate de folosirea apei pentru adăparea animalelor și irigații. Ca […]
FOTO | Punct de hidratare pe timp de caniculă, lângă Poarta a III-a a Cetății Alba Carolina: Inițiativă a administrației județene
Punct de hidratare pe timp de caniculă, lângă Poarta a III-a a Cetății Alba Carolina: Inițiativă a administrației județene Un punct de hidratare funcționează pe timp de caniculă în Alba Iulia, lângă Poarta a III-a a Cetății Alba Carolina, în Sediul Administrativ al Județului Alba. Programul de funcționare este între orele 10.00 și 17.00. Citește […]