Asociația Pro Infrastructură, semnal de alarmă asupa intersecțiilor cu calea ferată, după accidentul de la Blaj. Solicită o soluție pentru eliminarea trecerilor la nivel pe magistralele principale de cale ferată
Asociația Pro Infrastructură a tras un semnal de alarmă pe pagina de socializare, în urma accidentului de la Blaj, unde un tren a intrat în coliziune cu un autoturism blocat pe șinele de cale ferată. Aceștia au atras atenția atât conducătorilor auto, pentru a spori atenția la intersecțiile cu calea ferată, dar și asupra eliminării trecerilor la nivel cu magistralele principale de cale ferată.
 „Ieri a avut loc la Blaj încă un trist accident la trecerea la nivel cu calea ferată de pe coridorul european București-Curtici. Astfel, trenul București – Viena a lovit un autoturism – din fericire fără victime. Atragem atenția odată în plus tuturor participanților la trafic să acorde maximă atenție la intersecțiile cu calea ferată, viața cetățenilor fiind infinit mai importantă decât orice potențial minut câștigat prin nerespectarea semnalelor de la barieră.
„Ieri a avut loc la Blaj încă un trist accident la trecerea la nivel cu calea ferată de pe coridorul european București-Curtici. Astfel, trenul București – Viena a lovit un autoturism – din fericire fără victime. Atragem atenția odată în plus tuturor participanților la trafic să acorde maximă atenție la intersecțiile cu calea ferată, viața cetățenilor fiind infinit mai importantă decât orice potențial minut câștigat prin nerespectarea semnalelor de la barieră.
În același timp, dorim să tragem un semnal de alarmă cu privire la incompetența și impotența autorităților române. Linia pe care a avut loc accidentul reprezintă un coridor internațional de transport proaspăt demolat și reconstruit de la zero într-un proiect de reabilitare capitală care a costat până acum câteva miliarde de euro și care e întârziat cu mai bine de un deceniu. Pe scurt, într-o Europă care elimină trecerile la nivel, noi le păstrăm pe construcții noi, inclusiv prin orașe mari, acolo unde se puteau realiza subtraversari la câteva zeci de metri distanță!
Cu alte cuvinte, discutăm despre soluții de secol XIX pe miliarde de euro în secolul XXI. Trebuie amintit că această reconstrucție capitală are un standard rușinos. Deși s-au investit bani de linie de mare viteză, linia permite maximum 160 km/h, cu numeroase limitări și restricții „direct din fabrică”, unele chiar de 50 km/h, din cauza soluțiilor tehnice modeste.
Solicităm Ministerului Transporturilor și CFR Infrastructură să vină în cel mai scurt timp cu o soluție clară de eliminare a trecerilor la nivel pe magistralele principale de cale ferată, iar pe proiectele noi de modernizare și reconstrucție să prevadă din start soluții de secol XXI”, a transmis Asociația Pro Infrastructură, prin intermediul paginii de socializare.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
 
                                                                        
                                                                                                                                    Știri recente din categoria Ştirea zilei
De la Alba Iulia în toată lumea: povestea IPEC, compania care își păstrează competitivitatea în vremuri dificile
Atuurile IPEC Alba Iulia în vremuri instabile economic: Pionieratul tehnologic, previziunea și capacitatea mare de adaptare Cum fac antreprenorii să-și mențină afacerile și locurile de muncă ale angajaților în vremuri când prețurile energiei, utilităților, materiilor prime cresc, iar consumatorii sunt mai strânși la pungă? Problema devine și mai grea atunci când afacerea este una cu […]
FOTO | A fost semnat contractul pentru reconversia șanțului estic al Cetății Alba Carolina. Peste 1 milion de euro din fonduri europene pentru un nou spațiu verde
A fost semnat contractul pentru reconversia șanțului estic al Cetății Alba Carolina. Peste 1 milion de euro din fonduri europene A fost semnat contractul pentru reconversia și refuncționalizarea șanțului exterior est al Cetății Alba Carolina. Peste 1 milion de euro din fonduri europene vor transforma zona într-un nou spațiu verde de recreere. Primarul municipiului Alba […]
Primăria Alba Iulia acuză STP că: ,,solicită beneficiarilor de gratuitate la transportul public local, adeverințe de la Primărie. Nu este necesară”
Comunicat | Primăria Alba Iulia acuză STP: ,,Solicită beneficiarilor de gratuitate la transportul public local, adeverințe de la Primărie. Nu este necesară” Primăria Alba Iulia acuză STP că cere adeverință de la Primărie, care nu este necesară, celor care sunt în drept să beneficieze de gratuitate la transportul public local. Primăria Alba Iulia a transmis […]

 
                                                     
                                                                     
                                                                     
														 
																											 
														 
														 
																											 
														 
																											 
														 
																											 
														 
																											 
														 
																											 
														 
																											 
														 
														