ANGAJĂRI la Primăria Alba Iulia: Posturi vacante de șef de birou, consilier, inspectori și asistente medicale
Primăria Municipiului Alba Iulia organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale vacante, de şef birou la Serviciul Poliţia Locală, Biroul paza bunurilor II; consilier – clasa I, gradul profesional superior, Direcţia cheltuieli, Serviciul financiar, salarizare, contabilitate; 2 posturi de inspector – clasa I, gradul profesional debutant, Direcţia cheltuieli, Serviciul financiar, salarizare, contabilitate; 2 posturi de asistenţi medicali în cadrul Compartimentului asistenţă medicală comunitară.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale de ȘEF DE BIROU sunt:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul fundamental (DFI): ştiinţe inginereşti şi ramura de ştiinţă (RSI): ştiinţe economice;
– studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
– vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: minimum 2 ani;
– cunoştinţe de operare pe calculator – nivel mediu.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 14 aprilie 2016, ora 15:00: data limită pentru depunerea dosarelor;
– 21 aprilie 2016, ora 10:00: proba scrisă – la Centrul de Resurse „Academia Doamnelor”, Alba Iulia, Str. Gladiolelor nr. 3A;
– data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice de CONSILIER și INSPECTOR sunt:
*consilier, clasa I, gradul profesional superior, Direcţia cheltuieli, Serviciul financiar, salarizare, contabilitate:
– studii de specialitate: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă (R.S.I.): ştiinţe economice:
– vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani;
– cunoştinţe de operare PC- nivel mediu,
*inspector, clasa I, gradul profesional debutant, Direcţia cheltuieli, Serviciul financiar, salarizare, contabilitate:
– studii de specialitate: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă;
– respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă (R.S.I.): ştiinţe economice;
– vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice:-;
– cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 13 aprilie 2016, ora 15:00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
– 26 aprilie 2016, ora 10.00: proba scrisă;
– data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției de ASISTENT MEDICAL sunt:
– studii postliceale în specialitatea asistenţă medicală, absolvite cu diplomă;
– vechime: minimum 6 luni în specialitatea studiilor;
– certificat de membru emis de Ordinul Asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali din România;
– autorizaţie de liberă practică pentru exercitarea profesiunii de asistent medical în unităţile medicale autorizate;
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 13 aprilie 2016, ora 15:00: data limită pentru depunerea dosarelor;
– 25 aprilie 2016, ora 10:00: proba scrisă;
– data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, str. Moților, nr. 5A, et.2, telefon 0258/819.462.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Curier Județean
VIDEO | Petiție pentru viitorul educației și patrimoniului cultural la Alba Iulia: Comunitatea cere înapoi Colegiul Academic Bethlen
Petiție pentru viitorul educației și patrimoniului cultural la Alba Iulia: Comunitatea vrea înapoi Colegiul Academic Bethlen O petiție lansată recent pentru redarea patrimoniului educațional al Alba Iuliei a strâns până acum 95 de semnături. Inițiativa aparține lui Claudiu Traian Simedru, care solicită autorităților locale să preia responsabilitatea pentru Colegiul Academic Bethlen, o instituție de tradiție, […]
Cătălin Olariu, noul director executiv al APIA Alba, și-a început mandatul: „Ușile instituției vor fi deschise pentru toți fermierii”
Cătălin Olariu, noul director executiv al APIA Alba, și-a început mandatul începând din această săptămână: „Ușile instituției vor fi deschise pentru toți fermierii” Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) Alba are, începând cu 3 septembrie 2025, un nou director executiv. Funcția a fost preluată temporar de Cătălin Olariu, un profesionist cu o experiență […]
5 septembrie 2025 | Slujbă nocturnă de priveghere la Catedrala Ortodoxă din Alba Iulia
Slujbă nocturnă de priveghere la Catedrala Ortodoxă din Alba Iulia Vineri, 5 septembrie 2025, începând cu ora 22.00, la Catedrala arhiepiscopală din Alba Iulia, va fi săvârșită slujba privegherii. În prima parte vor fi oficiate Vecernia și Utrenia, urmând ca de la miezul nopții să fie celebrată Dumnezeiasca Liturghie a Sfântului Ioan Gură de Aur. […]