ANGAJĂRI la Primăria Alba Iulia: Posturi vacante de șef de birou, consilier, inspectori și asistente medicale
Primăria Municipiului Alba Iulia organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale vacante, de şef birou la Serviciul Poliţia Locală, Biroul paza bunurilor II; consilier – clasa I, gradul profesional superior, Direcţia cheltuieli, Serviciul financiar, salarizare, contabilitate; 2 posturi de inspector – clasa I, gradul profesional debutant, Direcţia cheltuieli, Serviciul financiar, salarizare, contabilitate; 2 posturi de asistenţi medicali în cadrul Compartimentului asistenţă medicală comunitară.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale de ȘEF DE BIROU sunt:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul fundamental (DFI): ştiinţe inginereşti şi ramura de ştiinţă (RSI): ştiinţe economice;
– studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
– vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: minimum 2 ani;
– cunoştinţe de operare pe calculator – nivel mediu.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 14 aprilie 2016, ora 15:00: data limită pentru depunerea dosarelor;
– 21 aprilie 2016, ora 10:00: proba scrisă – la Centrul de Resurse „Academia Doamnelor”, Alba Iulia, Str. Gladiolelor nr. 3A;
– data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice de CONSILIER și INSPECTOR sunt:
*consilier, clasa I, gradul profesional superior, Direcţia cheltuieli, Serviciul financiar, salarizare, contabilitate:
– studii de specialitate: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă (R.S.I.): ştiinţe economice:
– vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani;
– cunoştinţe de operare PC- nivel mediu,
*inspector, clasa I, gradul profesional debutant, Direcţia cheltuieli, Serviciul financiar, salarizare, contabilitate:
– studii de specialitate: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă;
– respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă (R.S.I.): ştiinţe economice;
– vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice:-;
– cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 13 aprilie 2016, ora 15:00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
– 26 aprilie 2016, ora 10.00: proba scrisă;
– data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției de ASISTENT MEDICAL sunt:
– studii postliceale în specialitatea asistenţă medicală, absolvite cu diplomă;
– vechime: minimum 6 luni în specialitatea studiilor;
– certificat de membru emis de Ordinul Asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali din România;
– autorizaţie de liberă practică pentru exercitarea profesiunii de asistent medical în unităţile medicale autorizate;
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 13 aprilie 2016, ora 15:00: data limită pentru depunerea dosarelor;
– 25 aprilie 2016, ora 10:00: proba scrisă;
– data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, str. Moților, nr. 5A, et.2, telefon 0258/819.462.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Curier Județean
ITM Alba: Amenzi de 4.000 lei și 8 avertismente date firmelor din județ, în perioada 14-17 aprilie 2025. Ce nereguli au descoperit inspectorii
ITM Alba: Amenzi de 4.000 lei și 8 avertismente date firmelor din județ, în perioada 14-17 aprilie 2025. Ce nereguli au descoperit inspectorii Inspectorii ITM Alba au aplicat în perioada 14-17 aprilie 2025 amenzi în valoare de 4.000 de lei și au acordat 8 avertismente în urma controalelor . Prin Programul cadru de acţiuni al […]
25 aprilie 2025 | A doua ediție a evenimentului „Ziua Verde”, la Cugir: Care sunt actvitățile pregătite
25 aprilie 2025 | A doua ediție a evenimentului „Ziua Verde”, la Cugir: Care sunt actvitățile pregătite Cea de-a doua ediție a evenimentului „Ziua Verde” va avea loc vineri, 25 aprilie 2025, în orașul Cugir. Prin intermediul proiectului JUST STREETS, o inițiativă dedicată construirii unei comunități sustenabile și a unui oraș ecologic, toți locuitorii orașului […]
29 aprilie 2025 | Întâlnire cu contribuabilii pe tema completării și depunerii Declarației unice, la sediul Administrației Județene a Finanțelor Publice Alba
29 aprilie 2025 | Întâlnire cu contribuabilii pe tema completării și depunerii Declarației unice, la sediul Administrației Județene a Finanțelor Publice Alba Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Alba organizează în data de marți, 29 aprilie 2025, la ora 12.00, o întâlnire cu tema „Completarea şi depunerea Declaraţiei unice privind impozitul pe venit şi contribuţiile sociale […]