Rămâi conectat

Curier Județean

Angajări la Primăria Aiud: Concursuri pentru posturi de consilier juridic, polițist local, inspector și șef la Serviciul Asistență Socială, în luna octombrie

Sfarlea Ioana Raluca

Publicat

în

Primăria Municipiului Aiud organizează, în zilele de 3 și 8 octombrie, concursuri de recrutare pentru ocuparea funcțiilor publice de consilier juridic, polițist local, inspector și șef la Serviciul Asistență Socială.

În data de 3 octombrie 2014, ora 10.00, este programată proba scrisă pentru posturile de consilier juridic, clasa I, gradul profesional debutant – Serviciul Administrație Publică Locală, Juridic – Compartiment Juridic; polițist local, clasa I, gradul profesional debutant – Serviciul Poliția Locală – Compartiment Ordine și Liniște Publică/Evidența Persoanelor; inspector, clasa I, gradul profesional debutant – Direcția Economică – Compartiment Executare Silită și Încasare Venituri.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

– pentru consilier juridic: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe juridice.

– pentru polițist local: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice.

– pentru inspector: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe administrative.

Proba scrisă a concursului pentru ocuparea postului de șef serviciu, la Serviciul Public de Asistență Socială din subordinea Consiliului Local al Municipiului Aiud, va avea loc în data de 8 octombrie 2014, ora 10.00.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;

– studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administrației publice, management, ori în specialitatea studiilor exercitării funcției publice;

– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Pentru ambele concursuri dosarele de înscriere se depun până la data de 20 septembrie a.c., la sediul Primăriei Aiud.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială a primăriei. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei municipiului Aiud, din str. Cuza Vodã, nr.1, județul Alba, telefon 0258/861.310.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Știri recente din categoria Curier Județean

Curier Județean

FOTO | Elevii militari din Alba Iulia, ași la sport: Ce rezultate au obținut la „Semimaratonul Eroilor Invictus” 2025 de la Bistrița

Ziarul Unirea

Publicat

în

Elevii militari din Alba Iulia, ași la sport: Ce rezultate au obținut la „Semimaratonul Eroilor Invictus” 2025 de la Bistrița 27 de elevi ai Colegiului Național Militar „Mihai Viteazul” Alba Iulia au luat startul, sâmbătă, 31 mai 2025, la „Semimaratonul Eroilor Invictus” desfășurat la Bistrița. Competiția dedicată curajului, memoriei și unității s-a aflat în acest […]

Citește mai mult

Curier Județean

Reabilitare și renovare energetică a dispensarului medical din Râmeț: Proiectul a trecut de evaluarea Agenției de Mediu

Ziarul Unirea

Publicat

în

Reabilitare și renovare energetică a dispensarului medical din Râmeț: Proiectul a trecut de evaluarea Agenției de Mediu Primăria Râmeț a trecut de evaluarea Agenției Naționale pentru Mediu și Arii Protejate (ANMAP) aviz de mediu pentru un proiect care vizează reabilitarea și renovarea energetică a dispensarului medical uman din Râmeț.  ANMAP a luat decizia etapei de […]

Citește mai mult

Curier Județean

Înființarea unor sisteme de alimentare cu apă și canalizare în comuna Almașu Mare: Contractele de finanțare prin Programul „Anghel Saligny” au fost semnate

Ziarul Unirea

Publicat

în

Înființarea unor sisteme de alimentare cu apă și canalizare în comuna Almașu Mare: Contractele de finanțare prin Programul „Anghel Saligny” au fost semnate Ministerul Dezvoltării a anunțat, marți, 3 iunie 2025, că au fost semnate 11 noi contracte de finanţare, prin Programul Naţional de Investiţii „Anghel Saligny”. Contractele sunt în valoare totală de 135, 5 […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Copyright © 2004 - 2025 Ziarul Unirea