Românii cheltuiesc într-o vizită la mall, în medie, circa 330 de lei
Românii cheltuiesc într-o vizită la mall, în medie, circa 330 de lei
Suma medie cheltuită de români la o vizită în mall-uri a crescut cu 9% față de 2023, ajungând la 327 de lei. Generația X (cei născuți între 1965 și 1980) cheltuiește cea mai mare sumă pe vizită, în medie 346 de lei, în timp ce generația Z (cei născuți între 1997 și 2012) cheltuiește cea mai mică sumă, de 293 de lei, potrivit unui studiu.
Studiul arată că 59% dintre respondenți merg la mall cel puțin o dată pe săptămână. În rândul generației Z, acest procentaj este chiar mai mare, ajungând la 70%. De asemenea, 31% consideră că orice zi a săptămânii este potrivită pentru o vizită, atitudine întâlnită mai des în rândul celor care merg frecvent la mall (42%).
Precedentul studiu pe aceeași temă, publicat în luna mai a anului 2023, a arătat că timpul mediu pe care îl petreceau românii într-o vizită la mall era de 130 minute. În acest an, durata medie a unei vizite la mall a crescut cu 9,2%, la 142 de minute, fiind semnificativ mai mare pentru Generația Z, care petrece în medie 174 de minute.
Femeile petrec, în medie, 151 de minute la mall, comparativ cu 133 de minute în cazul bărbaților. De asemenea, 60% dintre cei care merg la mall sunt căsătoriți, 16% sunt angajați într-o relație, iar 15% sunt single.
Citește și: Șefii Carolina Mall, vizită la centrul comercial din Alba Iulia: Au aterizat cu un elicopter în parcarea din cartierul Ampoi
„Într-o piață dinamică și în continuă schimbare, aceste studii sunt esențiale pentru a ghida brandurile spre clienții lor. Astfel de cercetări nu doar că ne oferă date concrete despre comportamentul consumatorilor, dar ne și ajută să înțelegem mai bine tendințele și preferințele acestora. Astfel, putem să adaptăm strategiile de vânzări și să oferim soluții de publicitate care răspund nevoilor actuale ale clienților noștri”, a declarat Georgian Drăghici, director de vânzări în cadrul Brand Management.
Studiul de piață a fost realizat la comanda Brand Management de către Reveal Marketing Research și s-a desfăşurat online în perioada 10 – 19 mai 2024 pe un eşantion reprezentantiv de peste 800 de respondenți. Marja de eroare este de +/-3.5% la un nivel de încredere de 95%.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Profesorul universitar, Cristian Păun despre E-factura și E-TVA: „Singurul efect al E-facturii va fi creșterea în greutate a burtoșilor de la ANAF!”
Profesorul universitar, Cristian Păun despre E-factura și E-TVA: „Singurul efect al E-facturii va fi creșterea în greutate a burtoșilor de la ANAF!” Profesorul universitar din cadrul Acedemiei de Studii Economice București, originar din Alba, Cristian Păun, a abordat pe pagina de socializare subiectul sistemul E-factura și E-TVA. Citește și: „Plata TVA la momentul emiterii facturii […]
Secțiune Articole Similare
-
Opinii - Comentariiacum 3 zile
EVALUARE NAŢIONALĂ 2024: Modele de SUBIECTE și BAREME, la română și matematică pentru elevii de clasa a 8-a din anii trecuți
-
Opinii - Comentariiacum 15 ore
Mesaje de Sfinţii Petru şi Pavel 2024. URARI și FELICITARI pe care le poți trimite sărbătoriților
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
26 Iunie: Ziua drapelului național al României
-
Opinii - Comentariiacum 5 zile
Călugărul vindecător de boli de la Poșaga, cunoscut drept „pustnicul din Apuseni” sau „doctorul fără de arginți” al oamenilor simpli
-
Opinii - Comentariiacum 8 ore
28 iunie 1940: Zi de doliu. Anexarea Basarabiei, Bucovinei de nord și Ţinutului Herţa: „Au rupt şi au călcat în picioare tricolorul românesc”
-
Opinii - Comentariiacum o zi
27 iunie – Ziua Mondială a Pescuitului. Curiozităţi despre acest sport